Norton Internet Security koniec licencji - brak internetu

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
meringue

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 30 lis 2012, 09:21

Norton Internet Security koniec licencji - brak internetu

Post30 lis 2012, 09:35

Witam,
z góry uprzedzam, iż jestem kompletnym laikiem w temacie komputerów.
Posiadam netbooka Asus Eee z Win XP. Jakiś czas temu (3-4 tygodnie) skończyła mi się licencja Norton Internet Security, który był wgrany przed zakupem. Zaraz po końcu licencji, przestał działać internet (dodam, że router jest sprawny, bo inny laptop śmiga doskonale). Wydedukowałam, że to przez koniec licencji włączyła się jakaś zapora i stąd mój problem. Wyłączyłam zaporę Windows (opcja monitorowania samemu, jakoś tak) i wszystko wróciło do normy. Jednak nie na długo - za 2-3 dni internet owszem - działa, ale wszystkie strony ładują się przynajmniej 10 minut, albo i w ogóle. Zainstalowałam więc program Avast, który pomógł ale znów tylko na chwilę. Przeczytałam na jakimś forum, że należy odpalić Norton Removal Tool, tak też uczyniłam, ale sytuacja się nie zmieniła. Dodam, że system awaryjny działa bez zarzutu.
Proszę o jakiekolwiek porady i wyrozumiałość. :)
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
seba86mu

VIP+
Posty: 9744
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
Lokalizacja: Sosnowiec

Norton Internet Security koniec licencji - brak internetu

Post30 lis 2012, 10:41

Najpierw odinstaluj Aavasta tym narzędziem => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Teraz odinstaluj Nortona tym narzędziem => ftp://ftp.symantec.com/public/english_u ... l_Tool.exe

Uruchom program => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników => Analiza => Uruchom Cleaner

Dokonaj naprawy rejestru programem => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników => Skanuj rejestr => Napraw rejestr

Zainstaluj Avasta.

meringue

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 30 lis 2012, 09:21

Norton Internet Security koniec licencji - brak internetu

Post30 lis 2012, 12:11

Bardzo dziękuję za wskazówki. Postąpiłam zgodnie z tym, co napisałeś, ale nie przyniosło to skutku. Dodatkowo Avast wyświetla błąd o braku osłony, a gdy próbuję ją włączyć - nie działa. W czym jeszcze może tkwić problem?



  • Reklama

Wróć do „Problemy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 223 gości