Outlook Express - problemy z wysyłaniem wiadomości

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
Awatar użytkownika
szczerbate mleko

Użytkownik
Posty: 289
Rejestracja: 17 mar 2009, 20:06

Outlook Express - problemy z wysyłaniem wiadomości

Post14 maja 2015, 13:49

Witam.
Pocztę odbieram ale już nie można wysłać wiadomości, wyrzuca błąd:
Łączenie z serwerem nie powiodło się.
Konto: 'poczta.Interia.pl', Serwer: 'poczta.Interia.pl', Protokół: SMTP, Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd łączy: 10060, Numer błędu: 0x800CCC0E
Ostatnio zmieniony 14 maja 2015, 14:21 przez XMan, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: korekta tytułu tematu oraz pisowni

Awatar użytkownika
leon1956

Ekspert
Posty: 775
Rejestracja: 08 gru 2009, 13:47
Lokalizacja: Stamtąd

outlokk express

Post14 maja 2015, 13:59

Witam . Przeczytaj to , może pomoże ->Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Złośliwość jest podstawą wszelkiej znajomości i przyjaźni z osobnikami rodzaju ludzkiego . Dowodzi inteligencji i zainteresowania drugą osobą .

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Outlook Express - problemy z wysyłaniem wiadomości

Post14 maja 2015, 14:21

Wcześniej już zakładałeś podobny wątek:
problemy/outlook-express-konto-uzytownika-t14503.html


szczerbate mleko pisze:działa dzięki
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
szczerbate mleko

Użytkownik
Posty: 289
Rejestracja: 17 mar 2009, 20:06

Outlook Express - problemy z wysyłaniem wiadomości

Post31 maja 2015, 16:19

zastosowałem się do porad powyżej i nadal nie działa sciągnełem program do konfiguracji OE i wyrzuca błąd
Łączenie z serwerem nie powiodło się. Konto: 'dariusz250@onet.pl', Serwer: 'smtp.poczta.onet.pl', Protokół: SMTP, Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd łączy: 10060, Numer błędu: 0x800CCC0E

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Outlook Express - problemy z wysyłaniem wiadomości

Post31 maja 2015, 17:25

Poprzednio pisałeś o założonym koncie na Interia.pl a teraz na Onet.pl
Sprawdź ustawienia:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Następnie wybierz zakładkę Zaawansowane i zmień numer portu serwera poczty wychodzącej (SMTP) z 25 na 587 oraz zatwierdź zmiany (Zastosuj).
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
robiwielki

Ekspert
Posty: 2851
Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
Kontaktowanie:

Outlook Express - problemy z wysyłaniem wiadomości

Post31 maja 2015, 17:30

No pewnie ze coś nie tak z ustawieniami, bo na innym koncie chodzi beż problemu. To tak jak pisze XMan sprawdź ustawienia konta i wyłącz może antywirusa. Bo coś z tych dwóch rzeczy stoi na przeszkodzie.
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.


Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Outlook Express - problemy z wysyłaniem wiadomości

Post31 maja 2015, 17:40

To są nieprawidłowe ustawienia nie tylko numeru portu serwera poczty wychodzącej
ale również inne.
Posiadam konto na Onet.pl
- chciałem wysłać wiadomość w celu sprawdzenia i serwer ją odrzucił.
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
szczerbate mleko

Użytkownik
Posty: 289
Rejestracja: 17 mar 2009, 20:06

Outlook Express - problemy z wysyłaniem wiadomości

Post31 maja 2015, 20:38

XMan pisze:Poprzednio pisałeś o założonym koncie na Interia.pl a teraz na Onet.pl
Sprawdź ustawienia:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Następnie wybierz zakładkę Zaawansowane i zmień numer portu serwera poczty wychodzącej (SMTP) z 25 na 587 oraz zatwierdź zmiany (Zastosuj).

sorry ze tak skaczę , miałem konto na interii gdy zakładałem temat i ono szwankowało Zalozyłem na onecie zeby spr czy to nie winna inreti.Tak że teraz mam 2 konta OUtloku Zadnego antywirusa czy blokady procz window nie posiadam ,zastosowalemsie do rad ktore xman poddal w linku i nadal nic
pobrałem innego klienta poczty thunderbird i tam też nie mogę wysłać poczty

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Outlook Express - problemy z wysyłaniem wiadomości

Post01 cze 2015, 09:02

Zakładałeś konto ?
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Jeżeli tak to dalej masz nieprawidłowe ustawienia.

Drugi raz sprawdzałem i ponownie nie mogę wysłać wiadomości.
Kod diagnostyczny: smtp; 550 5.1.1 <'dariusz250@onet.pl>: Odbiorca
odrzucony: Użytkownik nieznany


Wrzuć mi screeny na PW ze swoimi ustawieniami w Outlook Express.
Zadnego antywirusa czy blokady procz window nie posiadam

Z tego powodu również nie można wysłać poczty ponieważ przed wysłaniem
powinna być przeskanowana antywirusem ;)
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
robiwielki

Ekspert
Posty: 2851
Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
Kontaktowanie:

Outlook Express - problemy z wysyłaniem wiadomości

Post01 cze 2015, 09:09

Jak nie masz nić ważnego na koncie to jak byś mógł podać login i hasło to sprawdzi się. Po dalej masz coś w ustawieniach nie tak, bo u mnie chodzi czy to OUtloku czy też Thunderbird to ustawienia dalej są nie tak. Jeśli zamierzasz wysłać hasło to na PW. :)
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.


Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Outlook Express - problemy z wysyłaniem wiadomości

Post01 cze 2015, 12:04

Wszystko wszystkim, ale jeżeli prawidłowo było założone konto na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
to nie powinienem mieć problemu z wysłaniem wiadomości na podany p/w adres e-mail.
Kod diagnostyczny: smtp; 550 5.1.1 <'dariusz250@onet.pl>: Odbiorca
odrzucony: Użytkownik nieznany

Konta nie zakłada się poprzez Outlook Express tylko z:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Następnie konfigurujemy prawidłowo Outlook Express.
Jeszcze przecież można sprawdzić wysyłanie oraz odbieranie wiadomości bezpośrednio
ze strony:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Dalej robisz/ustawiasz coś nie tak jak powinno być :(
Wrzuć mi screeny na PW ze swoimi ustawieniami w Outlook Express.

Nie bój się, nie poznam hasła ponieważ tam są tylko kropki ;)

Te screeny nawet możesz wrzucić w tym temacie.

Tworzenie screenu (zrzutu) ekranu. Wrzucanie obrazków na hosting.
PicPick - tworzymy zrzuty ekranu.

Screeny wrzucasz na zewnętrzny serwer a na forum podajesz tylko link do nich lub miniaturkę.
Przykładowo na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
lub: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników



  • Reklama

Wróć do „Problemy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości