Pionowa kreska na monitorze

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
myhappyplace

Użytkownik

Post08 sie 2013, 09:26

Witajcie!
Nie znam się na sprzęcie komputerowym, bo jestem najzwyklejszą użytkowniczką domowego sprzętu (tak, użytkowniczKĄ - i to też wiele tłumaczy :P). Pomyślałam, że może ktoś z Was odpowie mi na pytanie dotyczące zepsutego monitora. Od pewnego czasu na ekranie po prawej stronie przebiega mi cieniutka, niebieska, pionowa linia, tak, jakby w tym jednym miejscu obraz się nie wyświetlał. Przepięłam na chwilę monitor do innego komputera i w ten genialny (:P) sposób upewniłam się, że to nie karta graficzna nawala, tylko właśnie monitor. Czy da się z tym coś zrobić, jakoś naprawić? W sumie poza tą jedną kreską monitor jest sprawny, niestety gwarancja oczywiście wygasła pół roku temu :evil: a ta kreska strasznie mnie denerwuje, wygląda to trochę jak margines w zeszycie...

Awatar użytkownika
seba86mu

VIP+

Post08 sie 2013, 09:38

Jeżeli to defekt matrycy, a na to wygląda niestety nic z tym nie zrobisz.

Jaki to monitor ? (producent, model)

P.S.
Drugi monitor podłączałaś tym samym kablem sygnałowym co ten uszkodzony ?

Awatar użytkownika
panpen

Użytkownik

Post08 sie 2013, 10:11

Ile masz ten monitor
Prawdopodobnie będziesz musiała kupić nowy.
Polecam 22Cale
Ja mam LG E2242 i jak narazie (pół roku) jest wszystko ok
Pozdrawiam PanPen

myhappyplace

Użytkownik

Post30 sie 2013, 13:56

seba86mu pisze:Jeżeli to defekt matrycy, a na to wygląda niestety nic z tym nie zrobisz.

Jaki to monitor ? (producent, model)

P.S.
Drugi monitor podłączałaś tym samym kablem sygnałowym co ten uszkodzony ?

Nie wiem czy model to te literko-cyferki ;-) ale jeśli tak to Philips 200VW. Mam go 3,5 roku, gwarancja skończyła się po 3...