Podlączenie hp envy 5536
-
- Kontaktowanie:
Podlączenie hp envy 5536
Witam. Mam problem z urządzeniem wielofunkcyjnym hp envy5536 zakupionym przez internet. Działa drukarka, ale nie działa skaner i kopiarka, choć na początku wszystko działało, oprócz kasety z kolorowym tuszem. Jak mi przysłali drugą kasetę i ją zainstalowałem chciałem według instrukcji wydrukować stronę testową, co mi się udało, ale zeskanować tę stronę celem wyrównania, już nie. Wpierw wyskoczył komunikat, że skaner nie jest podłączony do komputera, później, że coś ze sterownikiem. Sprawdzałem, ale niby wszystko dobrze. Podłączyłem urządzenie przez wi-fi i też nic. Może za dużo grzebałem, może trzeba to urządzenie zresetować, ale tu już moja wiedza nie sięga. Żebym wiedział, że to takie szopki wyjdą, to bym najął fachowca. Proszę o pomoc, bo może to coś błahego, więc nie chciałbym składać reklamacji, bo wstyd, jeśli urządzenie jest okey, tylko montażysta d***. Proszę o porady, ale takie krok po kroku, bo jestem laikiem i zrozumienie terminów elektronicznych mnie przerasta.
- leon1956
Podlączenie hp envy 5536
Witam.
Instalowałeś oprogramowanie i sterowniki .
Tu znajdziesz oprogramowanie i sterowniki -->Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Sterowniki do HP ENVY 5536 są takie same jak do HP ENVY 5530 .
Instalowałeś oprogramowanie i sterowniki .
Tu znajdziesz oprogramowanie i sterowniki -->Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Sterowniki do HP ENVY 5536 są takie same jak do HP ENVY 5530 .
Złośliwość jest podstawą wszelkiej znajomości i przyjaźni z osobnikami rodzaju ludzkiego . Dowodzi inteligencji i zainteresowania drugą osobą .
-
- Kontaktowanie:
Podlączenie hp envy 5536