Witam wszystkich serdecznie.
System się nie uruchamia, mignięcie bluescreena i restart, tak w nieskończoność.
Czy ktoś mógłby przeanalizować ten raport ? Nie znam się na tym kompletnie, z góry dzięki.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Probably caused by : usbprint.sys (BugCheck 44)
-
Ostatnio zmieniony 24 lis 2010, 10:39 przez XMan, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: poprawiłem pisownię, dodałem polskie znaki diakrytyczne, przeniosłem raport na zewnętrzny serwer.
Powód: poprawiłem pisownię, dodałem polskie znaki diakrytyczne, przeniosłem raport na zewnętrzny serwer.
- djkamil09061991
- Kontaktowanie:
analiza raportu
problemem jest najprawdopodobniej drukarka lub skaner podłączona do USB, przeisntaluj sterowniki
Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
analiza raportu
jak skoro sie nie uruchamia ? podlaczylem dysk do innego kompa, ale w dalszym ciagu nie wiem jak mam przeinstalować strowniki w ten sposob. nie wiem ktore konkretnie odpowiedzialne sa za te urzadzenia - bo zrobilbym to recznie. zrobilem maly tescik i usunalem owy usbprint.sys w nadzieji iz da to jakis efekt, ale niestety. dodam jeszcze, ze komp sie nie uruchamia bez podpietych urzadzen.
- djkamil09061991
- Kontaktowanie:
analiza raportu
A weż spróbuj tak wejdz w start następnie narzędzia administracyjne potem usługi, znajdz usługę bufor wydruku, wyłącz ją chwilowo i sprawdz co sie będzie działo
Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- Andziorka
- Kontaktowanie:
Przeinstalowałeś sterowniki od chipsetu?
'Oto dzień zwycięstwa nad rozumem, głupiej wrażliwości Twej..'
-