
problem z Bluescreenem
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 16:25
problem z Bluescreenem
Witam, dzisiaj zaraz po formacie systemu wyskoczył mi blu screen. Komputer formatowałem z powodu wcześniej występowanych blu sreenów więć mnie to zmartwiło. Chciałem sprawdzić plik dmp ale windows mi nie pozwala ( mam win 7 ) pisze że nie mam uprawnień. W każdym bądź razie bardzo bym prosił o pomoc czy moge jakoś uzyskać dostęp do tego pliku bo chciałbym się dowiedzieć co spowodowało blu screena. z Góry dzięki 

- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
problem z Blu screenem
a mozesz te pliki dmp skopiowac na pulpit spakowac i gdzies wrzucic to bym sprawdził.
Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 16:25
problem z Blu screenem
no właśnie nie mogę ich też spakować próbowałem 

- seba86mu
- Posty: 9744
- Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
- Lokalizacja: Sosnowiec
problem z Blu screenem
Skoro przed formatem pojawiały się BSOD-y, to wygląda raczej na jakiś problem sprzętowy.
W jaki sposób chciałeś sprawdzić ?
Zainstaluj program => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, którym dokonasz odczytu plików DMP.
Po otwarciu program automatycznie zlokalizuje pliki DMP. Zaznacz kolejno pliki i wybierz:
File => Save Selected Items
Wklej tutaj raporty.
Możesz również wkleić screen zmaksymalizowanego ekranu głównego programu.
Podaj odczyty temperatur z programu => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (screen okna programu)
Pokaż odczyt SMART z programu => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników => zakładka Health
Wykonaj godzinny test pamięci RAM programem Memtest => http://www.hotfix.pl/instrukcja-obslugi ... m-a204.htm
Jaki posiadasz sprzęt ? (procesor, karta graficzna, zasilacz)
brun0101 pisze:Chciałem sprawdzić plik dmp ale windows mi nie pozwala
W jaki sposób chciałeś sprawdzić ?
Zainstaluj program => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, którym dokonasz odczytu plików DMP.
Po otwarciu program automatycznie zlokalizuje pliki DMP. Zaznacz kolejno pliki i wybierz:
File => Save Selected Items
Wklej tutaj raporty.
Możesz również wkleić screen zmaksymalizowanego ekranu głównego programu.
Podaj odczyty temperatur z programu => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (screen okna programu)
Pokaż odczyt SMART z programu => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników => zakładka Health
Wykonaj godzinny test pamięci RAM programem Memtest => http://www.hotfix.pl/instrukcja-obslugi ... m-a204.htm
Jaki posiadasz sprzęt ? (procesor, karta graficzna, zasilacz)
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 16:25
problem z Blu screenem
Raport z BlueScreenView
==================================================
Dump File : 041513-62930-01.dmp
Crash Time : 2013-04-15 16:00:13
Bug Check String : SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION
Bug Check Code : 0x0000003b
Parameter 1 : 00000000`c0000005
Parameter 2 : fffff800`02b5d3de
Parameter 3 : fffff880`06f45720
Parameter 4 : 00000000`00000000
Caused By Driver : ntoskrnl.exe
Caused By Address : ntoskrnl.exe+80640
File Description : NT Kernel & System
Product Name : Microsoft® Windows® Operating System
Company : Microsoft Corporation
File Version : 6.1.7601.17514 (win7sp1_rtm.101119-1850)
Processor : x64
Crash Address : ntoskrnl.exe+80640
Stack Address 1 :
Stack Address 2 :
Stack Address 3 :
Computer Name :
Full Path : C:\Windows\Minidump\041513-62930-01.dmp
Processors Count : 4
Major Version : 15
Minor Version : 7601
Dump File Size : 286 104
==================================================
Odczyty temperatur Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
odczyt SMART z programu Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
sprzęt jaki posiadam Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
i zasilacz MODECOM MC 530W CARBON
==================================================
Dump File : 041513-62930-01.dmp
Crash Time : 2013-04-15 16:00:13
Bug Check String : SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION
Bug Check Code : 0x0000003b
Parameter 1 : 00000000`c0000005
Parameter 2 : fffff800`02b5d3de
Parameter 3 : fffff880`06f45720
Parameter 4 : 00000000`00000000
Caused By Driver : ntoskrnl.exe
Caused By Address : ntoskrnl.exe+80640
File Description : NT Kernel & System
Product Name : Microsoft® Windows® Operating System
Company : Microsoft Corporation
File Version : 6.1.7601.17514 (win7sp1_rtm.101119-1850)
Processor : x64
Crash Address : ntoskrnl.exe+80640
Stack Address 1 :
Stack Address 2 :
Stack Address 3 :
Computer Name :
Full Path : C:\Windows\Minidump\041513-62930-01.dmp
Processors Count : 4
Major Version : 15
Minor Version : 7601
Dump File Size : 286 104
==================================================
Odczyty temperatur Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
odczyt SMART z programu Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
sprzęt jaki posiadam Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
i zasilacz MODECOM MC 530W CARBON
- seba86mu
- Posty: 9744
- Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
- Lokalizacja: Sosnowiec
problem z Blu screenem
Jeszcze wykonaj test pamięci RAM.
Co do SMART-u chodziło o zakładkę Health w programie.
Co do SMART-u chodziło o zakładkę Health w programie.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 16:25
problem z Blu screenem
tu masz to z health Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników nie wiem czemu ale tam nic nie pisze
(tak klikałem start) narazie bez tego ramu możesz coś powiedzieć ? ( o ile dobrze zrozumiałem potrzebuję plyty cd żeby nagrać ten test a ja takowej nie mam w całym domu
)


- seba86mu
- Posty: 9744
- Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
- Lokalizacja: Sosnowiec
problem z Blu screenem
brun0101 pisze:nie wiem czemu ale tam nic nie pisze
Wobec tego z programu CrystalDiskInfo => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
brun0101 pisze:narazie bez tego ramu możesz coś powiedzieć ?
Raport DMP nie wskazuje na nic konkretnego.
Temperatury wyglądają na ok.
brun0101 pisze:i zasilacz MODECOM MC 530W CARBON
Zasilacz niestety najlepszej jakości nie jest, ale tą kwestią zajmiemy się później po wykonaniu testu RAM i przejrzeniu SMART-u.
Zobacz czy kondensatory elektrolityczne na płycie głównej nie są spuchnięte / nabrzmiałe / spękane i czy nie widać śladów wycieku lub brązowego nalotu na kondensatorach.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 16:25
problem z Bluescreenem
resztę ważnych informacji wstawię jutro bo do jutra nie będzie mnie przy pececie ( to piszę z laptopa ) dodaję że dysk nie jest zły ponieważ Bluesreeny występowały przed formatem na pewnym dysku, gdy zaczełem robić format zmieniłem dysk na inny myśląc że jakaś partycja tamtego dysku jest poprostu zepsuta. No ale okazuje się na zmienionym dysku również są problemy więc to wina jakiegoś sprzętu ale raczej nie dysku. Mówię co myślę bo wy się tu znacie to co napisałem może w czymś pomoże. Tak więc jutro dam resztę informacji mam nadzieję że rozwiążemy ten problem
-- 16 kwi 2013, 15:35 --
Odczyt z programu CrystalDiskInfo Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Co do ramu jest jakiś inny program bo to jest problem z tą płytką i wgl
-- 16 kwi 2013, 15:46 --
kondensatory elektrolityczne na płycie głównej są okej nic nie zauważyłem
-- 16 kwi 2013, 15:35 --
Odczyt z programu CrystalDiskInfo Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Co do ramu jest jakiś inny program bo to jest problem z tą płytką i wgl
-- 16 kwi 2013, 15:46 --
kondensatory elektrolityczne na płycie głównej są okej nic nie zauważyłem
- cosik_ktosik
- Posty: 21416
- Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
problem z Bluescreenem
I jest prawdopodobna przyczyna. Na dysku miałeś bady i były one remapowane (zamieniane przez zdrowe). Niestety, ale już są kolejne do remapowania. Na dodatek błędy komunikacji związane najprawdopodobniej z kablem danych do dysku. Wymień najpierw ten kabelek, a potem zrób skanowanie powierzchni dysku w MHDD. Nie rób na razie żadnych zerowań i operacji typu to co oferuje HDD Regenerator, bo jeszcze dysk zajedziesz.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 16:25
problem z Bluescreenem
o kabelek chodzi ci o ten co nie jest z zasilaczem powiązany ?
- seba86mu
- Posty: 9744
- Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
- Lokalizacja: Sosnowiec
problem z Bluescreenem
Tak.
Chodzi o kabelek łączący dysk twardy z płytą główną.
Chodzi o kabelek łączący dysk twardy z płytą główną.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 16:25
problem z Bluescreenem
Jak narazie zmieniłem zasilacz na inny, jak dalej nie będzie działać zmienię ten kabelek też
bo mam drugi jeszcze
-- 17 kwi 2013, 15:17 --
i mam pytanie bo może jak zmienię ten kabel to potem jak zrobić skanowanie powierzchni dysku w MHDD ?
bo mam drugi jeszcze
-- 17 kwi 2013, 15:17 --
i mam pytanie bo może jak zmienię ten kabel to potem jak zrobić skanowanie powierzchni dysku w MHDD ?
- cosik_ktosik
- Posty: 21416
- Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
problem z Bluescreenem
Jak narazie zmieniłem zasilacz na inny, jak dalej nie będzie działać zmienię ten kabelek też
bo mam drugi jeszcze
Zmień ten kabelek, koszt niewielki a uratujesz dysk. Potem drożej dysk nowy kupować niże kabelek za 3 złoty. Zwłaszcza, że posiadasz jeden jak mówisz.
Co do samego skanowania powierzchni w MHDD, dosyć proste, zobacz ten poradnik http://forum.hotfix.pl/sprzet-komputerowy/skanowanie-powierzchni-dysku-programem-mhdd-t753.html
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 16:25
problem z Bluescreenem
zmieniłem kabelek za chwilę zrobie skan
-- 20 kwi 2013, 19:36 --
Wcześniej nie powiedziałem ale komputer miał wcześniej problemy mój brat dał go nawet do serwisu zęby naprawić ale nie naprawili
Nie wiem czemu bo nei rozmawiałem z bratem na ten temat ale ogólnie to:
Ram jest okej sprawdzałem
karty graficzne zmieniałem i na obu się zawieszał
Dyski zmieniałem i na obu się zawieszał i potem jeszcze badałem dysk też bez problemów
Zasilacz zmieniałem i też sie na innym zawieszał
Czy to może być w takim razie wina procesora
-- 20 kwi 2013, 19:36 --
Wcześniej nie powiedziałem ale komputer miał wcześniej problemy mój brat dał go nawet do serwisu zęby naprawić ale nie naprawili

Ram jest okej sprawdzałem
karty graficzne zmieniałem i na obu się zawieszał
Dyski zmieniałem i na obu się zawieszał i potem jeszcze badałem dysk też bez problemów
Zasilacz zmieniałem i też sie na innym zawieszał
Czy to może być w takim razie wina procesora
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości