problem z dyskiem
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 27 lut 2012, 20:35
problem z dyskiem
więc ja mam problem z dyskiem E to znaczy jak chciałam zrobić formata to pisało mi że musi także zrobić formata na E, ja nie chciałam więc go odpiełam następnie zrobiłam formata i po nim normalnie mi wykrywał dysk E ale od pewnego czasu jak podłącze dysk E to nie włączy mi się komputer w żaden sposób nawet bios się nie włączy, a jak włączę i później podepnę dysk E to go nie widzi (co jest logiczne). pomóżcie mi rozwiązać problem.
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 06 sty 2012, 10:56
problem z dyskiem
A spróbuj podpiąć ten dysk do innego kompa np kolegi.Dodatkowo możesz przeczyścić komputer programem Ccleaner a dokładnie rejestr jeżeli problem będzie nadal występował to znaczy że dysk padł.
Ps. napisz model dysku i ile jest miejsca na dysku.
Ps. napisz model dysku i ile jest miejsca na dysku.
- cosik_ktosik
- Posty: 21416
- Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
problem z dyskiem
Witam, ja bym najpierw się zainteresował zasilaczem czy nie podaje za niskich napięć (do sprawdzenia często w biosie) oraz kablem danych podłączonym do tego dysku. Kolejna rzecz. Jeśli na płycie głównej posiadasz SATA 3 to podepnij dysk do SATA II.
I jeszcze jedno, czy dysk w ogóle się kręci?
I jeszcze jedno, czy dysk w ogóle się kręci?
- janpas
- Posty: 2118
- Rejestracja: 27 mar 2009, 00:13
- Lokalizacja: ChełmicaDuża
- Kontaktowanie:
problem z dyskiem
później podepnę dysk E to go nie widzi
jak go podpinasz
na włączonym komputerze pod płytę czy przez jakieś przejściówki usb
jak bezpośrednio do płyty to na pewno gon nie wykryje
musi być podpięty i wystartować z ze starem komputera
Grunt to spokój
pomyśl dwa razy zanim zrobisz coś raz
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Szczęśliwego Nowego Roku
pomyśl dwa razy zanim zrobisz coś raz
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Szczęśliwego Nowego Roku
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 27 lut 2012, 20:35
problem z dyskiem
tylko jak go podepnę do komputera przed włączeniem to komputer mi się nie włączy.
jest to dysk Seatage Barracuda 7200.10 250 GB ST2350410AS.
a podpinam tak jak wcześniej był podpięty.
dysk jest ciepły więc się kręci a i jeszcze tak dziwnie piszczy
jest to dysk Seatage Barracuda 7200.10 250 GB ST2350410AS.
a podpinam tak jak wcześniej był podpięty.
dysk jest ciepły więc się kręci a i jeszcze tak dziwnie piszczy
- janpas
- Posty: 2118
- Rejestracja: 27 mar 2009, 00:13
- Lokalizacja: ChełmicaDuża
- Kontaktowanie:
problem z dyskiem
podaj nr s/n pisze na dysku
dysk pewnie jest uszkodzony skoro blokuje komputer
dysk pewnie jest uszkodzony skoro blokuje komputer
Grunt to spokój
pomyśl dwa razy zanim zrobisz coś raz
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Szczęśliwego Nowego Roku
pomyśl dwa razy zanim zrobisz coś raz
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Szczęśliwego Nowego Roku
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 27 lut 2012, 20:35
problem z dyskiem
sprawdzałam u kuzyna na komputerze też nic. jak był podłączony to nie włączył się komputer.
jeżeli dysk jest uszkodzony to co mogę zrobić aby go naprawić??
czy może pomóc kieszeń na dysk przez którą będę mogła podłączyć dysk przez usb czy to nic nie pomoże?
jeżeli dysk jest uszkodzony to co mogę zrobić aby go naprawić??
czy może pomóc kieszeń na dysk przez którą będę mogła podłączyć dysk przez usb czy to nic nie pomoże?
Ostatnio zmieniony 29 lut 2012, 23:11 przez janpas, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukrycie numerów s/n
Powód: ukrycie numerów s/n
- janpas
- Posty: 2118
- Rejestracja: 27 mar 2009, 00:13
- Lokalizacja: ChełmicaDuża
- Kontaktowanie:
problem z dyskiem
nic nie zrobisz z nim po prostu zepsuty
lub mhdd pobrać i spróbować sprawdzić go
napisałem na prywatną wiadomość jak to zrobisz
przeczytaj i wykonaj to co pisałem
jak się pokaże to zrób fotkę i daj na forum
wtedy zobaczmy co dalej
lub mhdd pobrać i spróbować sprawdzić go
napisałem na prywatną wiadomość jak to zrobisz
przeczytaj i wykonaj to co pisałem
jak się pokaże to zrób fotkę i daj na forum
wtedy zobaczmy co dalej
Grunt to spokój
pomyśl dwa razy zanim zrobisz coś raz
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Szczęśliwego Nowego Roku
pomyśl dwa razy zanim zrobisz coś raz
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Szczęśliwego Nowego Roku
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 27 lut 2012, 20:35
problem z dyskiem
niestety nie mogę dać zdjęcia ale takie coś mi wyszło:
<3ms 1884929
<10ms 29880
xUNC 212
po przerobieniu tego wszystkiego z programem mhdd podłączyłam dysk do komputera, włączyłam i chodzi. wszystko na tym dysku jest tylko jak się włączał komputer to włączyło się sprawdzanie dysku E. co teraz może formatowanie dysku E.
<3ms 1884929
<10ms 29880
xUNC 212
po przerobieniu tego wszystkiego z programem mhdd podłączyłam dysk do komputera, włączyłam i chodzi. wszystko na tym dysku jest tylko jak się włączał komputer to włączyło się sprawdzanie dysku E. co teraz może formatowanie dysku E.
- janpas
- Posty: 2118
- Rejestracja: 27 mar 2009, 00:13
- Lokalizacja: ChełmicaDuża
- Kontaktowanie:
problem z dyskiem
no widać ze porada w jakimś stopniu pomogła
ale to co napisałeś to nie jest chyba cały wynik skanowania
bo za mała jest suma lba
ale ok
a dane na nim nie są ważne czasem
dysk posiada gwarancje
Seagate BARRACUDA dysk
7200-RPM SATA
250 GB ST3250410AS
9EU142-300
gw do 2012-09-14
poniżej link do zgłoszenia
nie umiesz to pomogę w razie czego
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
teraz jak działa to pokaż wynik z hdtune
zakładka healt
i zapodaj na forum
ale to co napisałeś to nie jest chyba cały wynik skanowania
bo za mała jest suma lba
ale ok
to uszkodzone sektory (bad)UNC 212
a dane na nim nie są ważne czasem
dysk posiada gwarancje
Seagate BARRACUDA dysk
7200-RPM SATA
250 GB ST3250410AS
9EU142-300
gw do 2012-09-14
poniżej link do zgłoszenia
nie umiesz to pomogę w razie czego
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
teraz jak działa to pokaż wynik z hdtune
zakładka healt
i zapodaj na forum
Grunt to spokój
pomyśl dwa razy zanim zrobisz coś raz
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Szczęśliwego Nowego Roku
pomyśl dwa razy zanim zrobisz coś raz
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Szczęśliwego Nowego Roku
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 27 lut 2012, 20:35
problem z dyskiem
tak mi wyszło na hdtune
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
wiesz co jak otwieram tę stronę to pisze mi gwarancja do itd i piszę też zwrot, mam to zaznaczyć czy nie?
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
wiesz co jak otwieram tę stronę to pisze mi gwarancja do itd i piszę też zwrot, mam to zaznaczyć czy nie?
- janpas
- Posty: 2118
- Rejestracja: 27 mar 2009, 00:13
- Lokalizacja: ChełmicaDuża
- Kontaktowanie:
problem z dyskiem
tak zaznaczyć
potem wpisać swoje dane
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
moim zadnie trochę za mało jest w atrybucie 05 badów tylko dwa
mogą się czepiać
jak coś na pw napisałem co zrobić itd
potem wpisać swoje dane
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
moim zadnie trochę za mało jest w atrybucie 05 badów tylko dwa
mogą się czepiać
jak coś na pw napisałem co zrobić itd
Grunt to spokój
pomyśl dwa razy zanim zrobisz coś raz
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Szczęśliwego Nowego Roku
pomyśl dwa razy zanim zrobisz coś raz
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Szczęśliwego Nowego Roku
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 27 lut 2012, 20:35
problem z dyskiem
wysłałam dysk na gwarancje dziękuję bardzo janpas nie poradziłabym sobie z dyskiem bez Twoich rad
- janpas
- Posty: 2118
- Rejestracja: 27 mar 2009, 00:13
- Lokalizacja: ChełmicaDuża
- Kontaktowanie:
problem z dyskiem
witam komendę podałeś mam nadzieje tą o którą prosiłem
i nie zapomnij o numerze RMA na opakowaniu żeby było w widocznym miejscu najlepiej w kilku miejscach
Mi nie dziękuj
tylko forum bo jak by go nie było to i nie otrzymał byś porad
i nie zapomnij o numerze RMA na opakowaniu żeby było w widocznym miejscu najlepiej w kilku miejscach
Mi nie dziękuj
tylko forum bo jak by go nie było to i nie otrzymał byś porad
Grunt to spokój
pomyśl dwa razy zanim zrobisz coś raz
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Szczęśliwego Nowego Roku
pomyśl dwa razy zanim zrobisz coś raz
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Szczęśliwego Nowego Roku
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 27 lut 2012, 20:35
problem z dyskiem
mam jeszcze jeden problem przysłali mi wiadomość i nie wiem jak mam rozumieć wysłałam Ci janpas pw
-- 08 mar 2012, 17:29 --
mam jeszcze jedną sprawę przysłali mi takie pismo i nie wiem jak to rozumieć. pismo jest tutaj
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników ... o&sadssc=1
jeszcze mogę ci wkleić cały ten tekst
oto ten tekst po angielsku.
Dear Sir or Madam,
Your RMA (Return Material Authorization) Number is 1005106144.
Your Order Reference Number is 1005106144.
This document details the RMA as received. If there are any differences from the Order Acknowledgment, please amend your records accordingly.
If your Return Acknowledgment Line 5 shows the Total Return Unrepaired Quantity (RUR) greater than 0, then we have determined that your RMA includes products that are not covered by Seagate's warranty and Seagate has no obligation to replace these products. Your warranty claim for these products has therefore been rejected as invalid.
For a full list of all conditions not covered by warranty, please reference warranty statement supplied with the product and also reference our Seagate Return Policy on our website at Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Please also reference the Seagate Warranty Void Checklist on our website under Warranty Support and Returns Assistance as a visual aid for items that Seagate will not accept as a justified warranty claim.
Please be advised that you must pay all applicable duties and customs charges for shipments to and from Seagate. You may also be required to pay freight costs associated with returning the product(s) to you.
If no arrangements have been made 30 days after this notice, you will automatically release ownership of the drives to Seagate [not applicable to AMER (US, Canada and Brazil)]
** ** ** ** ALWAYS REFERENCE RMA NUMBER ** ** ** ** when inquiring about or sending in your order.
AMER (US, Canada and Brazil), ASIA PACIFIC
Please go to Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników if you have questions about your order.
EMEA :EUROPE, MIDDLE EAST, AFRICA
-- 23 mar 2012, 21:54 --
dałam dysk na gwarancję i przysłali mi nowy dysk tylko że ten nowy też szwankuje jak ten stary tj dziwnie piszczy, widać go w komputerze ale czasami gdy go podłącze i chce włączyć komputer to niestety ale komputer się nie włącza. nie chce już oddawać na gwarancję. Może to coś z moimi kablami? może by kieszeń na dysk pomogła? jak sądzicie? proszę o pomoc.
-- 08 mar 2012, 17:29 --
mam jeszcze jedną sprawę przysłali mi takie pismo i nie wiem jak to rozumieć. pismo jest tutaj
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników ... o&sadssc=1
jeszcze mogę ci wkleić cały ten tekst
oto ten tekst po angielsku.
Dear Sir or Madam,
Your RMA (Return Material Authorization) Number is 1005106144.
Your Order Reference Number is 1005106144.
This document details the RMA as received. If there are any differences from the Order Acknowledgment, please amend your records accordingly.
If your Return Acknowledgment Line 5 shows the Total Return Unrepaired Quantity (RUR) greater than 0, then we have determined that your RMA includes products that are not covered by Seagate's warranty and Seagate has no obligation to replace these products. Your warranty claim for these products has therefore been rejected as invalid.
For a full list of all conditions not covered by warranty, please reference warranty statement supplied with the product and also reference our Seagate Return Policy on our website at Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Please also reference the Seagate Warranty Void Checklist on our website under Warranty Support and Returns Assistance as a visual aid for items that Seagate will not accept as a justified warranty claim.
Please be advised that you must pay all applicable duties and customs charges for shipments to and from Seagate. You may also be required to pay freight costs associated with returning the product(s) to you.
If no arrangements have been made 30 days after this notice, you will automatically release ownership of the drives to Seagate [not applicable to AMER (US, Canada and Brazil)]
** ** ** ** ALWAYS REFERENCE RMA NUMBER ** ** ** ** when inquiring about or sending in your order.
AMER (US, Canada and Brazil), ASIA PACIFIC
Please go to Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników if you have questions about your order.
EMEA :EUROPE, MIDDLE EAST, AFRICA
-- 23 mar 2012, 21:54 --
dałam dysk na gwarancję i przysłali mi nowy dysk tylko że ten nowy też szwankuje jak ten stary tj dziwnie piszczy, widać go w komputerze ale czasami gdy go podłącze i chce włączyć komputer to niestety ale komputer się nie włącza. nie chce już oddawać na gwarancję. Może to coś z moimi kablami? może by kieszeń na dysk pomogła? jak sądzicie? proszę o pomoc.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości