Otóż mam dziwny problem z internetem wydaje mi się, że jakiś program lub coś innego "pochłania" mi łącze oraz ogólnie prosiłbym o sprawdzenie logów.
OTL:
Otl: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Extras: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
TDSSKiller: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FRST
Shortcut: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Addition: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FRST: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Jedyny program jakim był skanowany komputer to Malwarebytes, który nic nie znalazł.
Problem z internetem. Logi do sprawdzenia.
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Problem z internetem. Logi do sprawdzenia.
1. Odinstaluj: Hola™ 1.13.778 - Better Internet
2. Otwórz notatnik i wklej:
Plik fixlist.txt umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.
3. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt
4. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.
5. Po tych wszystkich operacjach nowy komplet logów z FRST do kontroli.
2. Otwórz notatnik i wklej:
CloseProcesses:
S3 dgderdrv; System32\drivers\dgderdrv.sys [X]
S3 EraserUtilRebootDrv; \??\C:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared\EENGINE\EraserUtilRebootDrv.sys [X]
U4 Messenger; Brak ImagePath
S3 NTIOLib_1_0_C; \??\E:\NTIOLib_X64.sys [X]
S3 Synth3dVsc; System32\drivers\synth3dvsc.sys [X]
S3 tsusbhub; system32\drivers\tsusbhub.sys [X]
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
S2 hola_svc; C:\Program Files\Hola\app\hola_svc.exe [5494480 2016-05-18] (Hola Networks Ltd.) <==== UWAGA
R2 hola_updater; C:\Program Files\Hola\app\hola_updater.exe [5494480 2016-05-18] (Hola Networks Ltd.) <==== UWAGA
C:\Program Files\Hola
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [iikflkcanblccfahdhdonehdalibjnif] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [iikflkcanblccfahdhdonehdalibjnif] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
CHR HomePage: Default -> hxxp://www.nicesearches.com?type=hp&ts= ... cq1c7q5e1g
CHR StartupUrls: Default -> "hxxp://www.nicesearches.com?type=hp&ts=1462263538&from=86490503&uid=wdcxwd10ezex-60zf5a0_wd-wmc1s380414204142&z=17fa588c0402bdb185457aeg1zaq2o6ocq1c7q5e1g"
CHR Session Restore: Default -> [funkcja włączona]
FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [{40211632-250D-4B8C-B04E-DA45BAE6DF8C}] - C:\ProgramData\Norton\{0C55C096-0F1D-4F28-AAA2-85EF591126E7}\NIS_21.1.0.18\coFFPlgn => nie znaleziono
StartMenuInternet: FIREFOX.EXE - D:\Programy\Firefox\firefox.exe
FF Extension: Hola Better Internet - C:\Users\Kaazaa\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\h1enwpxo.default-1373061922455\Extensions\jid1-4P0kohSJxU1qGg@jetpack [2016-06-13]
FF SearchEngineOrder.1: V9
Toolbar: HKU\S-1-5-21-3903660065-3303086257-2006871687-1000 -> Brak nazwy - {5733492D-4700-A76A-76A7-7A786E7484D7} - Brak pliku
Toolbar: HKU\S-1-5-21-3903660065-3303086257-2006871687-1000 -> Brak nazwy - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - Brak pliku
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia <======= UWAGA
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.symantec.com/redirects/secur ... =22.5.4.24
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.google.com
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... r=iesearch
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... ar=msnhome
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = hxxp://www.google.com
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... ar=msnhome
HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = hxxp://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... r=iesearch
HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.symantec.com/redirects/secur ... =22.5.4.24
HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... r=iesearch
HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = hxxp://search.msn.com/spbasic.htm
HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.symantec.com/redirects/secur ... =22.5.4.24
HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... ar=msnhome
HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = hxxp://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... r=iesearch
HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... r=iesearch
HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = hxxp://search.msn.com/spbasic.htm
HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.symantec.com/redirects/secur ... =22.5.4.24
HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... ar=msnhome
HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = hxxp://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... r=iesearch
HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... r=iesearch
HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = hxxp://search.msn.com/spbasic.htm
HKU\S-1-5-21-3903660065-3303086257-2006871687-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.bing.com/search?q={searchTerms}
HKU\S-1-5-21-3903660065-3303086257-2006871687-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.gazeta.pl/0,0.html?p=182&d=20160203
HKU\S-1-5-21-3903660065-3303086257-2006871687-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... ar=msnhome
HKU\S-1-5-21-3903660065-3303086257-2006871687-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = hxxp://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... r=iesearch
HKU\S-1-5-21-3903660065-3303086257-2006871687-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = hxxp://www.bing.com/search?q={searchTerms}
HKU\S-1-5-21-3903660065-3303086257-2006871687-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,SearchAssistant = hxxp://www.bing.com/search?q={searchTerms}
URLSearchHook: HKLM-x32 -> Domyślne = {FE69C007-C452-4d3e-86D2-1730DF8BC871}
SearchScopes: HKLM -> DefaultScope {425ED333-6083-428a-92C9-0CFC28B9D1BF} URL =
SearchScopes: HKLM -> {6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} URL =
SearchScopes: HKLM-x32 -> {6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3903660065-3303086257-2006871687-1000 -> DefaultScope {425ED333-6083-428a-92C9-0CFC28B9D1BF} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3903660065-3303086257-2006871687-1000 -> {2023ECEC-E06A-4372-A1C7-0B49F9E0FFF0} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3903660065-3303086257-2006871687-1000 -> {ielnksrch} URL = hxxp://www.bing.com/search?q={searchTerms}
Startup: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Killer Network Manager.lnk [2016-06-10]
ShortcutTarget: Killer Network Manager.lnk -> C:\Windows\Installer\{FC2CA280-7EF3-41C9-AD8D-E4CEC4726E5D}\NetworkManager.exe_130C27D738F34C89BDDF21BCFD74B56D.exe (Flexera Software LLC)
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <======= UWAGA
HKU\S-1-5-21-3903660065-3303086257-2006871687-1000\...\Policies\Explorer: [NoLowDiskSpaceChecks] 1
HKLM\...\Policies\Explorer: [LinkResolveIgnoreLinkInfo] 0
HKLM\...\Policies\Explorer: [NoResolveSearch] 1
HKLM\...\Run: [hola] => C:\Program Files\Hola\app\hola.exe [2031824 2016-05-18] (Hola Networks Ltd.) <===== UWAGA
C:\Users\Kaazaa\SR2_pc.exe
Task: {243B3FC6-7E4F-4FDB-8D55-D13C227EAF7E} - System32\Tasks\{230EAFB2-2C6A-4AB8-8608-F6EE9A3699E7} => pcalua.exe -a C:\Users\Kaazaa\AppData\Local\TNT2\2.0.0.1534\TNT2User.exe -c /UNINSTALL PARTNER=10513
Task: {2EC2B4F0-DDDD-4F39-AFEC-909D42369A62} - \SmartWeb Upgrade Trigger Task -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {353EA39C-5A9C-4F82-AFBE-B5B9DA2FD00D} - System32\Tasks\Remediation\AntimalwareMigrationTask => C:\Program Files\Common Files\AV\Norton Internet Security\Upgrade.exe [2015-07-27] (Symantec Corporation)
Task: {4085C8D2-0257-4549-839C-CE3E99F32DE6} - \Installer_iwebar -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {5F00B37E-C2BF-4961-894B-30023A009441} - \YTDownloaderUpd -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {6B6F24D3-DB18-4C85-A471-708782026CAF} - \Installer_shopperpro -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {775F3EC5-08D4-4C2E-BAC8-AC2729679571} - System32\Tasks\Adobe Acrobat Update Task => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [2016-04-22] (Adobe Systems Incorporated)
Task: {7AD9AE08-C892-47D3-AA05-F5B9628D8B51} - \YTDownloader -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {7C962B38-FE9E-4908-850D-BE86053E057F} - System32\Tasks\Microsoft\Office\OfficeTelemetryAgentLogOn => C:\Program Files\Microsoft Office\Office15\msoia.exe [2012-10-01] (Microsoft Corporation)
Task: {83EFAA5A-D117-4787-915E-4175A3712F7A} - System32\Tasks\Microsoft\Office\OfficeTelemetryAgentFallBack => C:\Program Files\Microsoft Office\Office15\msoia.exe [2012-10-01] (Microsoft Corporation)
Task: {8510A118-448C-4789-9ECD-9A99DDC8DFD3} - System32\Tasks\{2F695ACD-D4FB-4555-81C0-EB3D8B3D050C} => Chrome.exe hxxp://ui.skype.com/ui/0/7.21.0.100/pl/ ... rogressBar
Task: {88BC1E0F-965C-4E0A-9F2A-34ABF00EFC15} - System32\Tasks\{2E912860-6EF3-4D9C-961E-1FB2D85E14DB} => pcalua.exe -a "C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork\Toolbar\APNSetup.exe" -d C:\Windows\system32 -c /uinstall=W3I-G /cbid=^A8P /dtid=^YYYYYY^YY^PL /guid=1B5E6CD4-9B9D-446D-A14E-B178FCCB85EB /pvresion=12.6.0.1876 /platform=V7
Task: {8B0769B8-B5AA-4BAE-942D-5934392BE76C} - System32\Tasks\{4A112858-DF27-460F-AC5C-55229F02BD3B} => pcalua.exe -a D:\Pliki\GOMPLAYERENSETUP_Downloader.exe -d D:\Pliki
Task: {8F616B79-3FC7-4433-80E1-0A5F55D02495} - System32\Tasks\Installer_cr => C:\Users\Kaazaa\AppData\Local\Installer\Installcr_18690\ytdieamodc_amodc_inst.exe <==== UWAGA
Task: {97B259C8-090B-4691-873B-DC5AFE7C5063} - System32\Tasks\Adobe Flash Player Updater => C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe [2016-05-14] (Adobe Systems Incorporated)
Task: {9C83AD68-331F-44E7-B381-B5D3BF38EF34} - System32\Tasks\{2862597F-C5C8-4F0C-AC75-3199DF542C5F} => Firefox.exe hxxp://www.skype.com/go/downloading?sou ... rror=12007
Task: {B077A80A-6351-4030-A7CA-80C2B5B5B056} - \Installer_ytd -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {C7139742-7A42-426B-B62E-FC635A5ED15F} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2015-11-05] (Google Inc.)
Task: {CE21B1ED-7218-4BE7-BFE6-FD7CE68BAFCD} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2015-11-05] (Google Inc.)
Task: {CF243FDF-8569-40DB-A08F-3EB941B5A1D1} - System32\Tasks\CCleanerSkipUAC => C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe [2013-07-22] (Piriform Ltd)
Task: {DEE6C2A2-D645-4823-8F3D-ACC5C779F643} - \MyBrowser -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {F648A2B8-4A7D-4945-B480-878E15D6E259} - System32\Tasks\{81C92F9F-70C4-4B14-93A0-3421DD9308D0} => Chrome.exe hxxp://www.skype.com/go/downloading?sou ... rror=12007
Task: {F9BCB5D5-914D-4C85-904D-FCA1BC8403BE} - System32\Tasks\Microsoft\Office\Office 15 Subscription Heartbeat => C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Office15\OLicenseHeartbeat.exe
Task: {FFD3E767-6582-4C48-878A-41F83FB33166} - System32\Tasks\{80DD6294-1A09-47F6-BA71-EE149C8F458E} => D:\Gry\LoL\lol.launcher.exe [2013-06-17] ()
ShortcutWithArgument: C:\Users\Kaazaa\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Aplikacje Chrome\Hola - Free VPN.lnk -> C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe (Google Inc.) -> --profile-directory=Default --app-id=aeibicjmgidhgoeppanenoegjfanefam
ShortcutWithArgument: C:\Users\Kaazaa\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\ImplicitAppShortcuts\ef0ede71f84302f2\Google Chrome.lnk -> C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe (Google Inc.) -> --profile-directory=Default
ShortcutWithArgument: C:\Users\Kaazaa\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\ImplicitAppShortcuts\5d696d521de238c3\Google Chrome.lnk -> C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe (Google Inc.) -> --profile-directory=Default
Task: C:\Windows\Tasks\Adobe Flash Player Updater.job => C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
Task: C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
Task: C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
AlternateDataStreams: C:\Windows\system32\msln.exe:6ffcb8a6a8b708a82a754e81dee3d81c [490]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:1CE11B51 [128]
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\PAexec => ""="Service"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\PAexec => ""="Service"
CMD: netsh winsock reset
CMD: netsh firewall reset
RemoveProxy:
EmptyTemp:
Plik fixlist.txt umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, system zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.
3. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt
4. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.
5. Po tych wszystkich operacjach nowy komplet logów z FRST do kontroli.
- robiwielki
- Posty: 2851
- Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
- Kontaktowanie:
Problem z internetem. Logi do sprawdzenia.
Hej, ja tutaj dawałem rozwiązanie. Co to znikło ? 

Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 10 cze 2016, 10:23
Problem z internetem. Logi do sprawdzenia.
Fixlog: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Adw-Cleaner: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
JRT: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Oraz nowe logi z FRST
Addition: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Shortcut: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FRST: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Fixlog nie potrzebny ale namachałem sie to niech zostanie
Hola oczywiście odinstalowana na samym początku
Dodatkowe informacje ponieważ dzisiaj od samego rana korzystam z chrome i firefoxa naprzemiennie obydwie przeglądarki ładują strony jakbym mial internet poniżej 256 kb mimo normalnych pingów w cmd. Tak więc wydaje mi sie że wina leży po stronie przeglądarki.
Adw-Cleaner: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
JRT: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Oraz nowe logi z FRST
Addition: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Shortcut: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FRST: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Fixlog nie potrzebny ale namachałem sie to niech zostanie

Hola oczywiście odinstalowana na samym początku
Dodatkowe informacje ponieważ dzisiaj od samego rana korzystam z chrome i firefoxa naprzemiennie obydwie przeglądarki ładują strony jakbym mial internet poniżej 256 kb mimo normalnych pingów w cmd. Tak więc wydaje mi sie że wina leży po stronie przeglądarki.
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Problem z internetem. Logi do sprawdzenia.
Poczekaj za sprawdzeniem logów.
Sprawdzałeś inne DNS-y,
kontaktowałeś się z dostawcą internetu w tej sprawie ?
Google
8.8.8.8
8.8.4.4
-------------------
lub Open
208.67.222.222
208.67.220.220
-------------------
Dodatkowo możesz sprawdzić:
http://www.hotfix.pl/zmniejszanie-pingu ... a-a153.htm
Dotyczy optymalizacji łącza internetowego, ograniczenia przepustowości łącza oraz zmniejszenie pingu.
Na Windows 7 jest tak
kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Nie pomoże to jeszcze.
Wrzuć loga z Autoruns:
oprogramowanie/optymalizacja-autostartu-z-wykorzystaniem-narzedzia-autoruns-t1340.html
Sprawdzałeś inne DNS-y,
kontaktowałeś się z dostawcą internetu w tej sprawie ?
8.8.8.8
8.8.4.4
-------------------
lub Open
208.67.222.222
208.67.220.220
-------------------
Dodatkowo możesz sprawdzić:
http://www.hotfix.pl/zmniejszanie-pingu ... a-a153.htm
Klikamy dwukrotnie lewym przyciskiem myszy na zasadzie Ogranicz rezerwowalną przepustowość.
W oknie właściwości będą widoczne trzy opcje Nie skonfigurowano, Włączone oraz Wyłączone. Zaznaczamy opcje Włączone, po czym w polu >Limit przepustowości (%) wpisujemy wartość 0, podobnie jak na poniższym zrzucie. Po zmodyfikowaniu ustawień wybieramy Zastosuj i potwierdzamy OK.
Dotyczy optymalizacji łącza internetowego, ograniczenia przepustowości łącza oraz zmniejszenie pingu.
Na Windows 7 jest tak
kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Nie pomoże to jeszcze.
Wrzuć loga z Autoruns:
oprogramowanie/optymalizacja-autostartu-z-wykorzystaniem-narzedzia-autoruns-t1340.html
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 10 cze 2016, 10:23
Problem z internetem. Logi do sprawdzenia.
W Gpedit zmienilem wczoraj na 0.
Co do sprawdzania logów to problem dotyczył internetu ale także poprosiłem żeby ktoś zerknął na logi tak na wszelki wypadek i djarta zajął sie tym więc pozwolisz że może doprowadzimy to do końca..
A co do Autoruns to zrobilem logi i powstrzymałem sie od ingerencji :
Jak tylko mi sie uda wrzucic na Speedyshare to edytuje :/
Co do sprawdzania logów to problem dotyczył internetu ale także poprosiłem żeby ktoś zerknął na logi tak na wszelki wypadek i djarta zajął sie tym więc pozwolisz że może doprowadzimy to do końca..
A co do Autoruns to zrobilem logi i powstrzymałem sie od ingerencji :
Jak tylko mi sie uda wrzucic na Speedyshare to edytuje :/
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Problem z internetem. Logi do sprawdzenia.
1. Użyj Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
2. Wykonaj wszystko z tego tematu: Kroki kończące temat. Raport z wynikami skanowania z MBAM do wglądu.
3. Przeprowadź skanowanie za pomocą Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Jeśli coś znajdzie, nic nie usuwaj, tylko dostarcz raport z wynikami.
2. Wykonaj wszystko z tego tematu: Kroki kończące temat. Raport z wynikami skanowania z MBAM do wglądu.
3. Przeprowadź skanowanie za pomocą Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Jeśli coś znajdzie, nic nie usuwaj, tylko dostarcz raport z wynikami.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 10 cze 2016, 10:23
Problem z internetem. Logi do sprawdzenia.
Net-log: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
MBAM: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Hitman.pro: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Z autoruns bedzie problem nie mogę go wstawić a kilka "czerwonych" pozycji jest.
MBAM: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Hitman.pro: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Z autoruns bedzie problem nie mogę go wstawić a kilka "czerwonych" pozycji jest.
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Problem z internetem. Logi do sprawdzenia.
Jest czysto, skasuj ręcznie ten plik C:\Users\Kaazaa\Downloads\Hola-Setup.exe
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 10 cze 2016, 10:23
Problem z internetem. Logi do sprawdzenia.
No nic dzięki wielkie za pomoc z logami.
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Problem z internetem. Logi do sprawdzenia.
Z autoruns bedzie problem nie mogę go wstawić a kilka "czerwonych" pozycji jest.
Warto sprawdzić.
Z czym masz problem ?
Log zamieszczamy na jednej ze stron oferującej darmowy hosting plików np. Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. W treści posta podajemy sam link prowadzący do pliku.
Może być inny hosting...
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 10 cze 2016, 10:23
Problem z internetem. Logi do sprawdzenia.
Problem mam z wrzucenie tego na jakikolwiek hosting mój internet odmawia posłuszeństwa
pokazuje 1kb/s i staje w miejscu. Cały czas próbuje to wrzucic ale nie idzie :/
pokazuje 1kb/s i staje w miejscu. Cały czas próbuje to wrzucic ale nie idzie :/
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Problem z internetem. Logi do sprawdzenia.
Przypuszczalnie masz słaby/niski Upload.
Sprawdź w późnych godzinach nocnych.
Czasami to może być nie Twoja wina tylko hostingu/serwera...
Sprawdź w późnych godzinach nocnych.
Czasami to może być nie Twoja wina tylko hostingu/serwera...
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 10 cze 2016, 10:23
Problem z internetem. Logi do sprawdzenia.
Mam niski upload bo internet jest ze średniowiecza raptem 4mb ale w speetest.net na początku skacze do 4 a później spada do 0,8 i na tym poziomie sie utrzymuję a nigdy takiego problemu nie miałem.
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Problem z internetem. Logi do sprawdzenia.
Więc nic dziwnego z takim netem
Tak jak pisałem, zobacz o godz. 23-24-1.
Zwiększ szybkość internetu, skontaktuj się z dostawcą

Tak jak pisałem, zobacz o godz. 23-24-1.
Zwiększ szybkość internetu, skontaktuj się z dostawcą

-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 3 gości