Mam problem z routerem TP-LINK W8960N. Od wczoraj internet ma dość słabe połączenie ale dużą siłę sygnału oraz zrywa połączenie od czasu do czasu. Raz na 5 minut zerwie a raz na 15.
Reboot routera oraz ponowne jego ustawianie nic nie dało.Poczekałem dzień i nic się nie zmieniło. Mam Neostradę 4mb. Nie wiem dokładnie czy to wina routera czy usługodawcy ale z smartfona również ucieka net więc raczej nie jest to wina blaszaka
Problem z internetem (Zrywające połączenie)
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 12 lip 2013, 18:23
- lewy
- Posty: 1462
- Rejestracja: 15 gru 2009, 11:10
Problem z internetem (Zrywające połączenie)
Router albo neo. Router postaw w przewiewnym miejscu bo to ciężki dla niego okres.
W routerze powinny być parametry połączenia, w tym wysokość szumu na łączach i inne parametry wyrażone w jednostkach dB (decybele). Podaj je, to informacja o jakości łącza.
W routerze powinny być parametry połączenia, w tym wysokość szumu na łączach i inne parametry wyrażone w jednostkach dB (decybele). Podaj je, to informacja o jakości łącza.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 231 gości