Problem z karta graficzna, uciążliwy BSOD

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
pldany

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 11 sie 2011, 19:26

Problem z karta graficzna, uciążliwy BSOD

Post11 sie 2011, 20:18

Witam

od pewnego czasu komputer zaczal mi wyskakiwac BSOD wlasciwie bez powodu, po przejrzeniu logow minidump zauwazylem, ze problem wywoluje sterownik karty graficznej, podczas proby instalacji nowszych sterownikow znow wyskoczyl BSOD i od tego czasu nie moge zainstalowac sterownika do karty graficznej - Radeon HD 6950 1GB Gigabyte

Ponizej log z minidump(zaraz po tym gdy probowalem instalowac nowszy sterownik)


Kod: Zaznacz cały

Microsoft (R) Windows Debugger Version 6.11.0001.404 AMD64
Copyright (c) Microsoft Corporation. All rights reserved.


Loading Dump File [C:\Windows\Minidump\081111-11325-01.dmp]
Mini Kernel Dump File: Only registers and stack trace are available

Symbol search path is: SRV*c:\symbols*http://msdl.microsoft.com/download/symbols
Executable search path is:
Windows 7 Kernel Version 7601 (Service Pack 1) MP (8 procs) Free x64
Product: WinNt, suite: TerminalServer SingleUserTS
Built by: 7601.17640.amd64fre.win7sp1_gdr.110622-1506
Machine Name:
Kernel base = 0xfffff800`02c64000 PsLoadedModuleList = 0xfffff800`02ea9670
Debug session time: Thu Aug 11 18:59:33.468 2011 (GMT+2)
System Uptime: 0 days 0:41:22.467
Loading Kernel Symbols
...............................................................
................................................................
....................................
Loading User Symbols
Loading unloaded module list
...........
Unable to load image \SystemRoot\system32\DRIVERS\atikmdag.sys, Win32 error 0n2
*** WARNING: Unable to verify timestamp for atikmdag.sys
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for atikmdag.sys
*******************************************************************************
*                                                                             *
*                        Bugcheck Analysis                                    *
*                                                                             *
*******************************************************************************

Use !analyze -v to get detailed debugging information.

BugCheck A0000001, {5, 0, 0, 0}

Probably caused by : atikmdag.sys ( atikmdag+4d761 )

Followup: MachineOwner
---------

0: kd> !analyze -v
*******************************************************************************
*                                                                             *
*                        Bugcheck Analysis                                    *
*                                                                             *
*******************************************************************************

Unknown bugcheck code (a0000001)
Unknown bugcheck description
Arguments:
Arg1: 0000000000000005
Arg2: 0000000000000000
Arg3: 0000000000000000
Arg4: 0000000000000000

Debugging Details:
------------------


CUSTOMER_CRASH_COUNT:  1

DEFAULT_BUCKET_ID:  VISTA_DRIVER_FAULT

BUGCHECK_STR:  0xA0000001

PROCESS_NAME:  System

CURRENT_IRQL:  9

LAST_CONTROL_TRANSFER:  from fffff8800a485761 to fffff80002ce0c40

STACK_TEXT: 
fffff800`00b9c618 fffff880`0a485761 : 00000000`a0000001 00000000`00000005 00000000`00000000 00000000`00000000 : nt!KeBugCheckEx
fffff800`00b9c620 00000000`a0000001 : 00000000`00000005 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : atikmdag+0x4d761
fffff800`00b9c628 00000000`00000005 : 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : 0xa0000001
fffff800`00b9c630 00000000`00000000 : 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : 0x5


STACK_COMMAND:  kb

FOLLOWUP_IP:
atikmdag+4d761
fffff880`0a485761 ??              ???

SYMBOL_STACK_INDEX:  1

SYMBOL_NAME:  atikmdag+4d761

FOLLOWUP_NAME:  MachineOwner

MODULE_NAME: atikmdag

IMAGE_NAME:  atikmdag.sys

DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP:  4e1676c7

FAILURE_BUCKET_ID:  X64_0xA0000001_atikmdag+4d761

BUCKET_ID:  X64_0xA0000001_atikmdag+4d761

Followup: MachineOwner
---------

0: kd> !analyze -v
*******************************************************************************
*                                                                             *
*                        Bugcheck Analysis                                    *
*                                                                             *
*******************************************************************************

Unknown bugcheck code (a0000001)
Unknown bugcheck description
Arguments:
Arg1: 0000000000000005
Arg2: 0000000000000000
Arg3: 0000000000000000
Arg4: 0000000000000000

Debugging Details:
------------------


CUSTOMER_CRASH_COUNT:  1

DEFAULT_BUCKET_ID:  VISTA_DRIVER_FAULT

BUGCHECK_STR:  0xA0000001

PROCESS_NAME:  System

CURRENT_IRQL:  9

LAST_CONTROL_TRANSFER:  from fffff8800a485761 to fffff80002ce0c40

STACK_TEXT: 
fffff800`00b9c618 fffff880`0a485761 : 00000000`a0000001 00000000`00000005 00000000`00000000 00000000`00000000 : nt!KeBugCheckEx
fffff800`00b9c620 00000000`a0000001 : 00000000`00000005 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : atikmdag+0x4d761
fffff800`00b9c628 00000000`00000005 : 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : 0xa0000001
fffff800`00b9c630 00000000`00000000 : 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : 0x5


STACK_COMMAND:  kb

FOLLOWUP_IP:
atikmdag+4d761
fffff880`0a485761 ??              ???

SYMBOL_STACK_INDEX:  1

SYMBOL_NAME:  atikmdag+4d761

FOLLOWUP_NAME:  MachineOwner

MODULE_NAME: atikmdag

IMAGE_NAME:  atikmdag.sys

DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP:  4e1676c7

FAILURE_BUCKET_ID:  X64_0xA0000001_atikmdag+4d761

BUCKET_ID:  X64_0xA0000001_atikmdag+4d761

Followup: MachineOwner
---------

0: kd> !analyze -v
*******************************************************************************
*                                                                             *
*                        Bugcheck Analysis                                    *
*                                                                             *
*******************************************************************************

Unknown bugcheck code (a0000001)
Unknown bugcheck description
Arguments:
Arg1: 0000000000000005
Arg2: 0000000000000000
Arg3: 0000000000000000
Arg4: 0000000000000000

Debugging Details:
------------------


CUSTOMER_CRASH_COUNT:  1

DEFAULT_BUCKET_ID:  VISTA_DRIVER_FAULT

BUGCHECK_STR:  0xA0000001

PROCESS_NAME:  System

CURRENT_IRQL:  9

LAST_CONTROL_TRANSFER:  from fffff8800a485761 to fffff80002ce0c40

STACK_TEXT: 
fffff800`00b9c618 fffff880`0a485761 : 00000000`a0000001 00000000`00000005 00000000`00000000 00000000`00000000 : nt!KeBugCheckEx
fffff800`00b9c620 00000000`a0000001 : 00000000`00000005 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : atikmdag+0x4d761
fffff800`00b9c628 00000000`00000005 : 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : 0xa0000001
fffff800`00b9c630 00000000`00000000 : 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 : 0x5


STACK_COMMAND:  kb

FOLLOWUP_IP:
atikmdag+4d761
fffff880`0a485761 ??              ???

SYMBOL_STACK_INDEX:  1

SYMBOL_NAME:  atikmdag+4d761

FOLLOWUP_NAME:  MachineOwner

MODULE_NAME: atikmdag

IMAGE_NAME:  atikmdag.sys

DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP:  4e1676c7

FAILURE_BUCKET_ID:  X64_0xA0000001_atikmdag+4d761

BUCKET_ID:  X64_0xA0000001_atikmdag+4d761

Followup: MachineOwner
---------
Ostatnio zmieniony 11 sie 2011, 20:18 przez greh, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Wstawiam w code + poprawa tematu

Piotrex44

Użytkownik
Posty: 26
Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:46

Problem z karta graficzna, uciążliwy BSOD atikmdag.sys

Post11 sie 2011, 20:34

odinstaluj sterowniki tym programem:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Później zainstaluj najnowsze sterowniki:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
I napisz czy się udało :)

konto_usuniete

Problem z karta graficzna, uciążliwy BSOD atikmdag.sys

Post11 sie 2011, 21:35

Możesz też odinstalować przez Menedżer urządzeń i zainstalować najnowsze do swojej karty.

pldany

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 11 sie 2011, 19:26

Problem z karta graficzna, uciążliwy BSOD

Post11 sie 2011, 21:36

niestety przeinstalowanie sterow nie pomoglo, tzn. nie moge zainstalowac sterownika karty graficznej, wyskakuje taki blad:

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Piotrex44

Użytkownik
Posty: 26
Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:46

Problem z karta graficzna, uciążliwy BSOD

Post11 sie 2011, 21:45

to może spróbuj starszą wersję sterownika



  • Reklama

Wróć do „Problemy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości