Problem z komputerem/Debugging Tools

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
Kazinek

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 12 paź 2014, 14:03

Problem z komputerem/Debugging Tools

Post12 paź 2014, 15:10

Witam!
Od wczoraj mam problem z komputerem, mianowicie przy (np. włączaniu skype, odpalaniu filmików na YT, czy też graniu w gry) po około 5 minutach lub od razu po włączeniu na monitorze pokazuje mi się niebieski lub szaro-czarny kolor w zależności od aplikacji oraz zapętlający się dźwięk - wtedy trzeba zrestartować kompa. Czytałem już dużo o tym na forach i nareszcie użyłem debugging tools for windows 7 : Spróbujecie pomóc ? ;)

(dodam jeszcze, iż komputer kupiony od miesiąca i problem pojawił się nagle)

Win 7 64 bit
karta graf: MSI Radeon r9 270x
procek: i5 4570
zasilacz: XFX Pro Series Core 550W



Wyniki Debugging Tools for Windows



Kod: Zaznacz cały

*******************************************************************************
*                                                                             *
*                        Bugcheck Analysis                                    *
*                                                                             *
*******************************************************************************

Use !analyze -v to get detailed debugging information.

BugCheck A, {0, 2, 1, fffff800032d5c3f}

Unable to load image \SystemRoot\System32\Drivers\NISx64\1505000.013\SYMNETS.SYS, Win32 error 0n2
*** WARNING: Unable to verify timestamp for SYMNETS.SYS
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for SYMNETS.SYS
Probably caused by : NETIO.SYS ( NETIO!WfpExpireEntryLru+17 )

Followup: MachineOwner
---------

1: kd> !analyze -v
*******************************************************************************
*                                                                             *
*                        Bugcheck Analysis                                    *
*                                                                             *
*******************************************************************************

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL (a)
An attempt was made to access a pageable (or completely invalid) address at an
interrupt request level (IRQL) that is too high.  This is usually
caused by drivers using improper addresses.
If a kernel debugger is available get the stack backtrace.
Arguments:
Arg1: 0000000000000000, memory referenced
Arg2: 0000000000000002, IRQL
Arg3: 0000000000000001, bitfield :
   bit 0 : value 0 = read operation, 1 = write operation
   bit 3 : value 0 = not an execute operation, 1 = execute operation (only on chips which support this level of status)
Arg4: fffff800032d5c3f, address which referenced memory

Debugging Details:
------------------


WRITE_ADDRESS: GetPointerFromAddress: unable to read from fffff80003504100
 0000000000000000

CURRENT_IRQL:  2

FAULTING_IP:
nt!KeAcquireInStackQueuedSpinLockAtDpcLevel+4f
fffff800`032d5c3f 488713          xchg    rdx,qword ptr [rbx]

CUSTOMER_CRASH_COUNT:  1

DEFAULT_BUCKET_ID:  VISTA_DRIVER_FAULT

BUGCHECK_STR:  0xA

PROCESS_NAME:  System

TRAP_FRAME:  fffff880035d2230 -- (.trap 0xfffff880035d2230)
NOTE: The trap frame does not contain all registers.
Some register values may be zeroed or incorrect.
rax=fffffa8006a00b50 rbx=0000000000000000 rcx=0000000000000000
rdx=fffff880035d2430 rsi=0000000000000000 rdi=0000000000000000
rip=fffff800032d5c3f rsp=fffff880035d23c0 rbp=fffffa8009cd4140
 r8=fffff880035d2430  r9=0000000000000000 r10=fffff880035d1c70
r11=0000000000000004 r12=0000000000000000 r13=0000000000000000
r14=0000000000000000 r15=0000000000000000
iopl=0         nv up ei pl nz na po nc
nt!KeAcquireInStackQueuedSpinLockAtDpcLevel+0x4f:
fffff800`032d5c3f 488713          xchg    rdx,qword ptr [rbx] ds:00000000`00000000=????????????????
Resetting default scope

LAST_CONTROL_TRANSFER:  from fffff800032cc169 to fffff800032ccbc0

STACK_TEXT: 
fffff880`035d20e8 fffff800`032cc169 : 00000000`0000000a 00000000`00000000 00000000`00000002 00000000`00000001 : nt!KeBugCheckEx
fffff880`035d20f0 fffff800`032cade0 : 00000000`00000010 fffff880`035d2420 00000000`00000003 00000000`00000000 : nt!KiBugCheckDispatch+0x69
fffff880`035d2230 fffff800`032d5c3f : 00000000`00000003 00000000`00000002 00000000`00000003 00000000`00000002 : nt!KiPageFault+0x260
fffff880`035d23c0 fffff880`01a2b9c7 : fffffa80`09cd4140 fffff880`035d26a0 00000000`00008900 fffff880`01ab643e : nt!KeAcquireInStackQueuedSpinLockAtDpcLevel+0x4f
fffff880`035d2410 fffff880`01ce508d : fffffa80`0bfc24f0 00000000`00000002 fffffa80`0b72a8a0 fffff880`035d26a0 : NETIO!WfpExpireEntryLru+0x17
fffff880`035d2460 fffff880`01cac7b7 : 00000000`00000004 fffff880`01a00030 fffffa80`0b815e60 fffff800`00000001 : tcpip!WfpAleCloseRemoteEndpointConnection+0x2d
fffff880`035d2490 fffff880`01d24e5b : fffffa80`0bfc24f0 fffffa80`0c0e843a 00000000`00000001 fffffa80`0bfc24f0 : tcpip! ?? ::FNODOBFM::`string'+0x20f72
fffff880`035d25e0 fffff880`01d251e2 : 00000089`00000000 fffffa80`0c0e8370 fffffa80`0a35e870 00000000`00000001 : tcpip!WfpAleHandleSendCompletion+0xeb
fffff880`035d2700 fffff880`01d2f6b2 : 00000000`00000000 00000000`00000001 00000000`00000000 fffffa80`0a363988 : tcpip!WfpAlepAuthorizeSendCompletion+0x32
fffff880`035d2750 fffff880`01badaf2 : fffffa80`00000089 fffff800`00000089 fffffa80`0c3f2510 00000000`00000001 : tcpip!WfpAleCompleteOperation+0x162
fffff880`035d27f0 fffff880`076c77bb : 00000000`00000000 00000000`00000000 fffffa80`06d5b130 00000000`00000030 : fwpkclnt!FwpsCompleteOperation0+0x1e
fffff880`035d2820 00000000`00000000 : 00000000`00000000 fffffa80`06d5b130 00000000`00000030 00000000`00000089 : SYMNETS+0x1e7bb


STACK_COMMAND:  kb

FOLLOWUP_IP:
NETIO!WfpExpireEntryLru+17
fffff880`01a2b9c7 488b4310        mov     rax,qword ptr [rbx+10h]

SYMBOL_STACK_INDEX:  4

SYMBOL_NAME:  NETIO!WfpExpireEntryLru+17

FOLLOWUP_NAME:  MachineOwner

MODULE_NAME: NETIO

IMAGE_NAME:  NETIO.SYS

DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP:  5294760d

FAILURE_BUCKET_ID:  X64_0xA_NETIO!WfpExpireEntryLru+17

BUCKET_ID:  X64_0xA_NETIO!WfpExpireEntryLru+17

Followup: MachineOwner
---------
Ostatnio zmieniony 12 paź 2014, 15:10 przez LupeR, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: korekta tytułu tematu oraz zmiana na małe litery

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Problem z komputerem/Debugging Tools

Post12 paź 2014, 15:11

Sprawdz inny sterownik do karty sieciowej.

Kazinek

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 12 paź 2014, 14:03

Problem z komputerem/Debugging Tools

Post12 paź 2014, 15:16

Obecnie w panel sterowania>Urządzenia i drukarki jest Teredo Tunneling Pseudo-Interface (Karta sieciowa) jest przy niej żółty trójkącik, próbowałem zaaktualizować lub ją naprawić, ale to nic nie dało. Gdzie mam szukać do niej karty, która ją zastąpi?

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Problem z komputerem/Debugging Tools

Post12 paź 2014, 15:16

Kazinek pisze:jest przy niej żółty trójkącik,

tak ma byc, możesz odinstalować to i może sie zainstaluje samo :)
Co do zmiany sterownika do sieci podaj model płyty głownej.

Kazinek

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 12 paź 2014, 14:03

Problem z komputerem/Debugging Tools

Post12 paź 2014, 15:22

Płyta główna Gigabyte GA-H81M-HD3

Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o sterowniki i ich instalacje, odinstalowywanie - jakieś pokierowanie? :P Siedze obecnie na trybie awaryjnym z obsługą sieci.

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Problem z komputerem/Debugging Tools

Post12 paź 2014, 15:26

zainstaluj ten sterownik do sieci:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

następnie zobacz czy problem nadal występuje.

Kazinek

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 12 paź 2014, 14:03

Problem z komputerem/Debugging Tools

Post12 paź 2014, 15:45

Jak zadziała to aż Ci subnę kanał na YT :D

-- 12 paź 2014, 15:36 --

Cholercia, pobrałem to, setup poszedł, poinstalował wszystko - odpalam kompa normalnie (bez awaryjnego) i wchodzę na neta i po około 20sec biały ekran.... restart i powracam na awaryjke. Są jeszcze jakieś rozwiązania?

-- 12 paź 2014, 15:45 --

*** WARNING: Unable to verify timestamp for SYMNETS.SYS
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for SYMNETS.SYS

Problem powoduje sterownik firmy Symantec (program Norton). (DOSTALEM INFO OD JEDNEJ OSOBY)


Dodam jeszcze, iż mialem nortona - zrobiłem jakąś aktualizację ale w trakcie zresetowałem komputer i miałem blue screena, po tym uzylem Norton Removal Tool i bylo git. Po jakimś czasie pojawił się taki problem. Może to jakoś pomoże w wyszukaniu i rozwiązaniu problemu.

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Problem z komputerem/Debugging Tools

Post12 paź 2014, 16:10

Ja kierowałem się tym:
Kazinek pisze:NETIO.SYS

to wskazuje na problemy tak jak mówiłem z kartą sieciową ale nie tylko bo przeinstalowalismy sterownik, często też problemem są pakiety zabezpieczające, tak więc warto całkowicie odinstalować tego nortona i ewentualnie zastąpić go jakimś darmowym antywirem jeśli problem ustąpi.

Kazinek

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 12 paź 2014, 14:03

Problem z komputerem/Debugging Tools

Post12 paź 2014, 16:15

djkamil, sluchaj - dzisiaj przeczytałem o tym nortonie i użyłem jeszcze raz programu Norton_Removal_Tool, gdzie odinstalowuje wszystkie składniki z nim związane i problem stał się jeszcze większy. Gdy użyłem go na początku, gdy miałem jeszcze nortona - odinstalował się i BSoD pokazywał się przy uruchamianiu grubszych programów - typu skype, yt, farcry3, teraz jak użyłem Norton_Removal_Tool ponownie to nieważne co zrobię na komputerze, po włączeniu i odczekaniu jakichś 30 sekund pojawia sie biały ekran ;/

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Problem z komputerem/Debugging Tools

Post12 paź 2014, 16:17

To może wykonaj przywracanie systemu do nia kiedy bylo oki?

Kazinek

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 12 paź 2014, 14:03

Problem z komputerem/Debugging Tools

Post15 paź 2014, 16:09

oczywiscie w poglądzie zdarzeń jest błąd Kernel-Power 41, ale raczej to nie ma znaczenia, bo już debugging tools jest programem bardziej zaawansowanym w kierunku problemów/błędów.

(Nie ma daty w przywracaniu systemu, gdzie jest to przed tym zdarzeniem ;/)

-- 12 paź 2014, 16:34 --

Udało mi się przywrócić komputer do zdarzenia, w którym nie pokazuje mi się biały ekran po 30 sekundach tylko po otworzeniu grubszych programów. Co według Ciebie/Was muszę jeszcze zrobić?

-- 13 paź 2014, 18:19 --

Co sądzicie o przywróceniu wina do ustawień fabrycznych? Rozwiąże to problem i czy na nowo będę musiał instalować wina7?

-- 15 paź 2014, 16:09 --

@REFRESH

Pomoże ktoś ?



  • Reklama

Wróć do „Problemy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości