Nie potrafię sprecyzować czego dotyczy temat, dlatego taki tytuł.
Napiszę jakie objawy, może to tylko przejściowe błędy, ale mam tak już z ok 1-2 tyg.
Na steamie jak i na innym tego typu (ściąganie gier itp) wyświetla mi się "błąd zapisu na dysku". Na windowsowym (8.1) skypie nie mam avatarów i emotek, a włączenie się go graniczy z cudem, ładuje się i ładuje. Tak samo na ts nie mogę zapisać ustawień. Gdy chciałem się wylogować z konta (na laptopie) pojawił się niebieski ekran i napis "system Windows napotkał problem i komputer musi zostać ponownie uruchomiony[...]". Po ponownym uruchomieniu i zalogowaniu gdy powinien wyświetlić się pulpit, pasek windowsa itp jest czarny ekran, mogę jeździć myszką, a pulpit pojawia się po ~40 sek.
Wysłałbym ssy, ale ten program też nie działa, nie zapisuje obrazów na dysku.
W8.1 64 bit
Co do mojej odpowiedzi na pytania to mogę odpisać dzisiaj i najwcześniej w czwartek.
Nie mogę również pobierać plików z internetu.
Problem z laptopem.
- cosik_ktosik
- Posty: 21416
- Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Problem z laptopem.
Witam, proponuję na początek programem typu MalwareBytes AntiMalware sprawdzić czy to nie jakiś wirus siedzi, bo to dość dziwny problem, jak zablokowane są programy, Internet oraz spowolniony jest ogólnie system.
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Problem z laptopem.
jw
Przeskanuj laptopa za pomocą Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy
Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Język PL --> Settings --> General Settings --> Language --> Polish
Zaktualizuj program oraz bazę wirusów.
Przeskanuj komputer...
W razie wykrycia infekcji usuń zainfekowane pliki.
Usuń zarażone pliki z kwarantanny.
Jeżeli coś wykaże to wrzuć z niego raport/loga oraz z:
FRST --> bezpieczenstwo/korzystanie-z-frst-t28530.html
Logi/raporty wklejasz na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
a na forum podajesz tylko linki do nich.
Przeskanuj laptopa za pomocą Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy
Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Język PL --> Settings --> General Settings --> Language --> Polish
Zaktualizuj program oraz bazę wirusów.
Przeskanuj komputer...
W razie wykrycia infekcji usuń zainfekowane pliki.
Usuń zarażone pliki z kwarantanny.
Jeżeli coś wykaże to wrzuć z niego raport/loga oraz z:
FRST --> bezpieczenstwo/korzystanie-z-frst-t28530.html
Logi/raporty wklejasz na:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
a na forum podajesz tylko linki do nich.
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 10 mar 2015, 19:06
Problem z laptopem.
Już po problemie 
Windows wykrył problem i podczas ponownego uruchamiania naprawił dysk C.

Windows wykrył problem i podczas ponownego uruchamiania naprawił dysk C.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości