Problem z pingiem/gubieniem pakietów

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
kuba007x

Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 14 maja 2015, 20:03

Problem z pingiem/gubieniem pakietów

Post14 maja 2015, 20:08

Od pewnego czasu (około miesiąc) mój internet zaczął gubić pakiety. Jest to denerwujące, ponieważ grając przykładowo w CS'a tepanie się postaci co 5-10 sekund jest niedopuszczalne. Nie wiem co mogło się stać problem zaczął się ot tak. Pobierając najnowsze sterowniki do karty sieciowej windows (i próbując zainstalować) twierdzi, że mam najnowsze. Tutaj dodatkowe dane jakby ktoś pytał: Router to Cisco EPC 3925, otrzymałem go od dostawcy internetu. Łączę się poprzez Wi-Fi, moja karta sieciowa to TP-Link TL-WN822N

Problem jest dość uciążliwy, a sam nie potrafię znaleźć rozwiązania, więc proszę o pomoc. :obscene-drinkingcheers:

Awatar użytkownika
cosik_ktosik

Administrator
Posty: 21416
Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Problem z pingiem/gubieniem pakietów

Post15 maja 2015, 00:05

Witam, zapuść na 5 minut program o nazwie WinMTR na adres onetu. Potem pokaż screen z działania tego programu.
Hotfix
Pozdrawiam, cosik_ktosik :)

kuba007x

Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 14 maja 2015, 20:03

Problem z pingiem/gubieniem pakietów

Post15 maja 2015, 14:42

Tutaj screen Obrazek

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Problem z pingiem/gubieniem pakietów

Post15 maja 2015, 15:13

Zobacz najpierw wciśnięcie klawisza F8 podczas uruchomienia komputera,
wybierz Ostatnio znana dobra konfiguracja - Enter.

Nie pomoże to sprawdź:

1. Przeczyść komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów i sterowników.

kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Wcześniej
CCleaner w Programy --> Google Chrome zaznacz tylko te pozycje:

Obrazek

2. Klik PPM (prawym przyciskiem myszki) na ikonkę połączenia w tray`u
--> Rozwiąż problemy.
3. Reset routera.
4. Start --> Panel sterowania --> Opcje internetowe --> zakładka Połączenia --> Ustawienia sieci LAN
--> zaznacz Automatycznie wykryj ustawienia - OK - Zastosuj - OK.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Start --> Panel sterowania --> Opcje internetowe --> zakładka Zabezpieczenia
--> Internet, Lokalny intranet, Zaufane witryny, Witryny z ograniczeniami
- ustaw/kliknij wszystko na Poziom domyślny - Zastosuj - OK.

Start --> Panel sterowania --> Centrum sieci i udostępniania --> Połączenie lokalne IPv4
--> Właściwości --> Protokół internetowy w wersji (TCP/IPv4) --> Właściwości.

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

W Konfiguracji alternatywnej wpisz odpowiednie dane z umowy:
- Adres IP
- Maska podsieci
- Brama domyślna

Preferowany serwer DNS
Alternatywny serwer DNS
- możesz zmieniać.

Google
8.8.8.8
8.8.4.4
-------------------

lub Open
208.67.222.222
208.67.220.220
-------------------

Po drodze/wcześniej odhacz Protokół internetowy w wersji 6 (TCP/IPv6)

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- OK.

Dodatkowo sprawdź:
http://www.hotfix.pl/zmniejszanie-pingu ... a-a153.htm

Klikamy dwukrotnie lewym przyciskiem myszy na zasadzie Ogranicz rezerwowalną przepustowość.

W oknie właściwości będą widoczne trzy opcje Nie skonfigurowano, Włączone oraz Wyłączone. Zaznaczamy opcje Włączone, po czym w polu >Limit przepustowości (%) wpisujemy wartość 0, podobnie jak na poniższym zrzucie. Po zmodyfikowaniu ustawień wybieramy Zastosuj i potwierdzamy OK.

Dotyczy również optymalizacji łącza...

Na Windows 7 jest tak:

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Jeszcze może być kilka przyczyn problemu o czym później.
Powyższe porady nie zaszkodzą tylko pomogą ;)
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

kuba007x

Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 14 maja 2015, 20:03

Problem z pingiem/gubieniem pakietów

Post15 maja 2015, 16:51

Spróbowałem wszystkich metod oprócz tej w której trzeba podać te dane z umowy, bo na tej umowie ich po prostu nie mam. Dalej problem jest.

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Problem z pingiem/gubieniem pakietów

Post15 maja 2015, 17:04

Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

kuba007x

Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 14 maja 2015, 20:03

Problem z pingiem/gubieniem pakietów

Post15 maja 2015, 17:42

FRST:
FRST - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Addition - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Shortcut - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
OTL:
EXtras - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
OTL - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Jakby co to na innym forum kazali mi robić już scan FRST i dali mi tam do tego jakiś fix, ale też nie pomogło :/
Ostatnio zmieniony 15 maja 2015, 19:57 przez XMan, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: wrzucone logi, przenoszę temat z działu Problemy --> Bezpieczeństwo

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Problem z pingiem/gubieniem pakietów

Post15 maja 2015, 20:03

Jakby co to na innym forum kazali mi robić już scan FRST i dali mi tam do tego jakiś fix, ale też nie pomogło :/

Nie korzystaj z porad dwóch lub kilku forum jednocześnie.
Korzystaj tylko z jednego ponieważ to może być przyczyną ujemnych skutków.
Wrzuć linka ze swoim tematem do innego forum tak aby specjalista z tego forum sprawdził
co zostało już zrobione i jak...

Regulamin Bezpieczeństwa

1. Należy przedstawić dokładne szczegóły związane z systemem:
  • Czy wyskakują jakieś ostrzeżenia / błędy
  • Jeżeli były używane wcześniej jakieś skanery / programy usuwające wirusy należy dołączyć z nich raporty albo wspomnieć o tym w wątku.
  • Opisać czy użytkownik podejmował jakieś kroki elminujące dany problem, o ile takie były.
  • Podawać pełne sformułowania tych błędów. Screeny / raporty / pełne komunikaty / precyzyjne informacje. Żadnych skrótów!

2. Jeżeli temat jest prowadzony w tej samej chwili na inny forum to należy podać link do tematu.
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

kuba007x

Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 14 maja 2015, 20:03

Problem z pingiem/gubieniem pakietów

Post15 maja 2015, 20:04

Tutaj Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników tam już raczej wątek jest zamknięty, ponieważ nikt nie odpisuje.

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Problem z pingiem/gubieniem pakietów

Post15 maja 2015, 20:12

Logi jeszcze sprawdzi fachowiec z tego forum.
Kontaktowałeś się w tej sprawie z dostawcą internetu ?
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Problem z pingiem/gubieniem pakietów

Post15 maja 2015, 20:24

1. Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wklej komendy i ENTER:

sfc /scanfile=C:\Windows\system32\User32.dll

sfc /scanfile=C:\Windows\SysWOW64\User32.dll


Restart systemu.

2.
Error: (05/15/2015 09:52:41 AM) (Source: Microsoft-Windows-WLAN-AutoConfig) (EventID: 10000) (User: ZARZĄDZANIE NT)
Description: Uruchomienie modułu rozszerzalności sieci WLAN nie powiodło się.

Ścieżka modułu: C:\Windows\system32\Rtlihvs.dll
Kod błędu: 126

Odinstaluj wszystkie sterowniki od internetu i zainstaluj nowe.

kuba007x

Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 14 maja 2015, 20:03

Problem z pingiem/gubieniem pakietów

Post17 maja 2015, 11:00

@Xman

tak, ale twierdzi, że wszystko u niego w porządku.

@djarta

Już się do tego zabieram.

-- 16 maja 2015, 08:15 --

Jest trochę lepiej, bo teraz skoki pingu są między mniejszymi wartościami np 20 - 50, ale lekki lag jest wyczuwalny.
Ostatnio zmieniony 17 maja 2015, 11:00 przez djarta, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przenoszę do Problemów

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Problem z pingiem/gubieniem pakietów

Post17 maja 2015, 12:47

Od pewnego czasu (około miesiąc) mój internet zaczął gubić pakiety.

Router to Cisco EPC 3925, otrzymałem go od dostawcy internetu. Łączę się poprzez Wi-Fi

Ten router otrzymałeś teraz czy już przed pojawieniem się problemu ?
Sprawdzałeś ustawienie routera w innym miejscu lub wyżej ?
Może pojawiły się przeszkody, nowy budynek, drzewa które mają teraz liście itp. itd ?
Jest trochę lepiej, bo teraz skoki pingu są między mniejszymi wartościami np 20 - 50, ale lekki lag jest wyczuwalny.

Pingi OK, jak nie ma problemów z internetem to może być tylko problem z grą...

Zobacz również:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Uwaga: może być inny dostawca.

Dokupienie lepszej anteny, jeżeli jest możliwe to zewnętrznej
i ustawienie w odpowiednim kierunku:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

kuba007x

Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 14 maja 2015, 20:03

Problem z pingiem/gubieniem pakietów

Post30 maja 2015, 11:33

Xman, z grą raczej nie, bo sprawdzam zawsze jeszcze przed wejściem do gry na CMD komendą ping -t onet.pl Sprawdzę jeszcze ten sposób z robieniem repeteara z drugiero routera (stary z tplinka), a jak nie podziała to kupię dłuższy kabel i sprawdzę jak będzie podłączając do komputera.

-- 17 maja 2015, 16:41 --

A i ten router mam od początku zawarcia umowy dopiero od niedawna coś się zaczęło chrzanić :/

-- 30 maja 2015, 11:33 --

Już wiem co powodowało moje problemy! Proces od mojego dysku zewętrznego WDdrivesutility.exe czy coś takiego, wyłączyłem i po problemie, mimo wszystko, dzięki wszystkim za pomoc.

Awatar użytkownika
cosik_ktosik

Administrator
Posty: 21416
Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Problem z pingiem/gubieniem pakietów

Post30 maja 2015, 22:47

Dziwne, bo w WinMTR pokazywało zrywanie połączenia tuż za Twoim routerem. To mogło być przyczyną jakości sygnału albo dodatkowym urządzeniem typu spliter.
Hotfix
Pozdrawiam, cosik_ktosik :)



  • Reklama

Wróć do „Problemy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość