Problem z przeglądaniem stron internetowych.
- wobler1
- Posty: 372
- Rejestracja: 06 kwie 2012, 16:45
- Lokalizacja: Wielkie Ksiestwo Mazowieckie ze stolicą w Płocku
Problem z przeglądaniem stron internetowych.
Witam, mam problem z przeglądaniem stron internetowych , długo otwierają się lub zawieszają w Windows 7. Komputer został zeskanowany programami antywirusowymi które nie znalazły zagrożeń. Przeczyszczony dostępnymi programami i po uruchomieniu powtórnie jest to samo. Myślałem że wtyczki Adobe które odinstalowałem i ponownie zainstalowałem to samo zrobiłem z przeglądarkami IE,Firefox,Google Chrome nawet zainstalowałem do sprawdzenia Operę. Odinstalowałem zbędne programy których nie używam. Nic nie zmieniło się w dalszym ciągu coś blokuje komputer. Pozdrawiam
- robiwielki
- Posty: 2851
- Rejestracja: 25 gru 2013, 18:11
- Kontaktowanie:
Problem z przeglądaniem stron internetowych.
A sprawdzałaś tym programem FRST ????, i trzeba było jeszcze włączyć CCleaner, Eusing Free Registry Cleaner .
Ktoś musi być „zły”, żeby ktoś był dobry. Równowaga w przyrodzie musi być.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- stukot
- Posty: 24338
- Rejestracja: 15 lut 2009, 21:01
- Lokalizacja: Szczecin
Problem z przeglądaniem stron internetowych.
Robiwielki, nie sądzę, aby program do usuwania błędnych wpisów z rejestru- Eusing Free Registry Cleaner rozwiązał jakiekolwiek problemy z internetem. Uważam, że za często proponujecie używanie go, oraz Ccleaner.
Wobler1, tu masz napisane, jak skorzystać z FRST: bezpieczenstwo/korzystanie-z-frst-t28530.html
Swoją drogą, czy używałeś AdwCleaner, może mógłby coś zaradzić? Jednak u mnie czasem chce kasować niekoniecznie złe rzeczy.
Wobler1, tu masz napisane, jak skorzystać z FRST: bezpieczenstwo/korzystanie-z-frst-t28530.html
Swoją drogą, czy używałeś AdwCleaner, może mógłby coś zaradzić? Jednak u mnie czasem chce kasować niekoniecznie złe rzeczy.

Pozdrawiam, Joanna
Format to nie rozwiązanie, tylko kapitulacja.
Format to nie rozwiązanie, tylko kapitulacja.
- wobler1
- Posty: 372
- Rejestracja: 06 kwie 2012, 16:45
- Lokalizacja: Wielkie Ksiestwo Mazowieckie ze stolicą w Płocku
Problem z przeglądaniem stron internetowych.
tylko Frista nie używałem, pozostałe które zostały wymienione używałem, Adwcleaner nic tez nie znalazł, ja również malwarebytes antimalware. jak zrobię FRISt to wstawie.
-- 21 lip 2015, 22:47 --
tylko Frista nie używałem, pozostałe które zostały wymienione używałem, Adwcleaner nic tez nie znalazł, ja również malwarebytes antimalware. jak zrobię FRISt to wstawie.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 21 lip 2015, 22:47 --
tylko Frista nie używałem, pozostałe które zostały wymienione używałem, Adwcleaner nic tez nie znalazł, ja również malwarebytes antimalware. jak zrobię FRISt to wstawie.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- cosik_ktosik
- Posty: 21416
- Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Problem z przeglądaniem stron internetowych.
Sprawdź na innych DNSach np na OpenDNS
- wobler1
- Posty: 372
- Rejestracja: 06 kwie 2012, 16:45
- Lokalizacja: Wielkie Ksiestwo Mazowieckie ze stolicą w Płocku
Problem z przeglądaniem stron internetowych.
cosik_ktosik pisze:Sprawdź na innych DNSach np na OpenDNS
jak to zrobić?
- stukot
- Posty: 24338
- Rejestracja: 15 lut 2009, 21:01
- Lokalizacja: Szczecin
Problem z przeglądaniem stron internetowych.
Wobler1, wpierw przechodzisz do: Panelu sterowania, potem do: sieć i internet, potem do: centrum sieci i udostępniania, kliknąć po lewej na: zmień ustawiania karty sieciowej, wybierz aktywne połączenie, dzięki któremu łączysz się z netem, potem kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz opcję: właściwości, zaznacz: „Protokół internetowy w wersji 4” i znów przejdź do: właściwości, zaznacz: „Użyj następujących adresów serwerów DNS” i wpisz np. Open (208.67.222.222 u góry, a na dole: 208.67.220.220) lub Google (8.8.8.8, na dole: 8.8.4.4), itp. Jednak wpierw wypróbuj te polecone przez cosik_ktosik.
Wzorowałam się na poradzie podanej na pewnej nie lubianej stronie, więc nie podam linka.
Aha, jak masz ruter, to w jego panelu można zmienić DNS.
No i jeżeli to nic nie da i np. masz neta od Orange, to wbij na ich stronę na Facebook: i ponarzekaj na ich neta, najlepiej na ich stronie, w końcu Ci dadzą Ci linka do formularzu, gdzie należy opisać problem i może łaskawie pomogą... Mi już z dwa razy musieli usuwać awarię... Jednak wpierw wyklucz swoją winę, abyś nie musiał im płacić za to, że zainteresowali się Twoim problemem...
Wzorowałam się na poradzie podanej na pewnej nie lubianej stronie, więc nie podam linka.
Aha, jak masz ruter, to w jego panelu można zmienić DNS.
No i jeżeli to nic nie da i np. masz neta od Orange, to wbij na ich stronę na Facebook:
Kod: Zaznacz cały
https://pl-pl.facebook.com/orangepolska
Pozdrawiam, Joanna
Format to nie rozwiązanie, tylko kapitulacja.
Format to nie rozwiązanie, tylko kapitulacja.
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Problem z przeglądaniem stron internetowych.
1. Otwórz notatnik i wklej:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt
3. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.
4. Wykonaj i wklej nowe logi z FRST.
CloseProcesses:
S3 cpuz134; No ImagePath
S2 c2cautoupdatesvc; No ImagePath
S2 c2cpnrsvc; No ImagePath
S2 mifehysy; No ImagePath
S2 sehobilu; No ImagePath
S3 ServiceLayer; No ImagePath
S2 SkypeUpdate; No ImagePath
S2 SpyHunter 4 Service; No ImagePath
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [lifbcibllhkdhoafpjfnlhfpfgnpldfl] - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
FF Extension: No Name - C:\Program Files\Mozilla Firefox\browser\extensions\{82AF8DCA-6DE9-405D-BD5E-43525BDAD38A}.xpi [2015-06-02]
ShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay1] -> {E68D0A50-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay2] -> {E68D0A51-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay3] -> {E68D0A52-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay4] -> {E68D0A53-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} => No File
2015-05-30 10:10 - 2015-06-20 12:22 - 0587891 _____ () C:\Users\kazik\AppData\Roaming\sys32.vbs
2015-07-06 13:18 - 2015-07-06 13:18 - 0000022 ___SH () C:\Users\kazik\AppData\Roaming\Sys6925.Config Collection.sys
2015-07-17 22:54 - 2015-07-18 10:05 - 0004608 _____ () C:\Users\kazik\AppData\Local\DCBC2A71-70D8-4DAN-EHR8-E0D61DEA3FDF.ini
2014-12-18 18:28 - 2015-07-03 13:20 - 0007598 _____ () C:\Users\kazik\AppData\Local\Resmon.ResmonCfg
2015-02-20 11:19 - 2015-02-20 11:19 - 0000000 _____ () C:\Users\kazik\AppData\Local\{019D6EF7-CBB3-48B9-9293-EB2A7B46F83A}
Task: {12044840-A735-4CD2-8A56-14430D2681F3} - System32\Tasks\Adobe Flash Player Updater => C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe [2015-07-19] (Adobe Systems Incorporated)
Task: {158DFDEB-D477-436F-AC1E-E971E664CEB1} - System32\Tasks\Driver Booster Scan => C:\Program Files\IObit\Driver Booster\Scheduler.exe [2015-07-06] (IObit)
Task: {1A0B4040-5201-47C0-AD72-B94FA1618D7E} - System32\Tasks\Trojan Killer => C:\Program Files\GridinSoft Trojan Killer\trojankiller.exe
Task: {29DC6FDE-68A9-43CD-9C83-3195FC37DB4C} - System32\Tasks\Driver Booster SkipUAC (kazik) => C:\Program Files\IObit\Driver Booster\DriverBooster.exe [2015-07-06] (IObit)
Task: {4A9505E2-A16E-4116-9660-0C80E41ECAC5} - System32\Tasks\Adobe Flash Player PPAPI Notifier => C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashUtil32_18_0_0_209_pepper.exe [2015-07-19] (Adobe Systems Incorporated)
Task: {4CEA284A-619F-4A05-9AA2-B6850999AB3E} - System32\Tasks\FacebookUpdateTaskUserS-1-5-21-1821141968-392219448-197602137-1001Core => C:\Users\kazik\AppData\Local\Facebook\Update\FacebookUpdate.exe [2015-07-13] (Facebook Inc.)
Task: {630A7785-DF1C-435D-9D97-78EBE8B2E29C} - System32\Tasks\Adobe Acrobat Update Task => C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [2015-06-12] (Adobe Systems Incorporated)
Task: {79D6E929-7991-40B4-9C57-D9ADF7F55345} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2014-12-15] (Google Inc.)
Task: {7D215CC6-830D-4A39-9C97-866564348FE0} - System32\Tasks\{42B1E7CE-44EF-4816-B811-14F495690364} => pcalua.exe -a C:\Users\kazik\Downloads\jxpiinstall.exe -d C:\Users\kazik\Downloads
Task: {994094C6-7301-45CF-B5E5-6B1256D73099} - System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1437293968 => C:\Program Files\Opera\launcher.exe [2015-07-16] (Opera Software)
Task: {C0B4BAAE-39BB-4D4C-BAFA-FDC8194BA5CD} - System32\Tasks\{57D65D2C-6525-499B-BA49-467D3963B893} => pcalua.exe -a C:\Users\kazik\Downloads\JavaSetup8u31.com -d C:\Users\kazik\Desktop
Task: {CF504FEC-F3E9-40F3-9BD5-DD0C699DEA3A} - System32\Tasks\Driver Booster Update => C:\Program Files\IObit\Driver Booster\AutoUpdate.exe [2015-07-06] (IObit)
Task: {D688496E-F12B-4415-9089-C74E23FDA3EF} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2014-12-15] (Google Inc.)
Task: {F47A36EF-C871-4A7E-9C24-A6E1C1C42E6D} - System32\Tasks\CCleanerSkipUAC => C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe [2014-10-23] (Piriform Ltd)
Task: {FA32A45B-34AD-4FBD-B701-343D1D260B3E} - System32\Tasks\SpyHunter4Startup => C:\Program Files\Enigma Software Group\SpyHunter\Spyhunter4.exe
Task: {FD2DFD39-6625-4A03-82E5-A39B8BCCE802} - System32\Tasks\FacebookUpdateTaskUserS-1-5-21-1821141968-392219448-197602137-1001UA => C:\Users\kazik\AppData\Local\Facebook\Update\FacebookUpdate.exe [2015-07-13] (Facebook Inc.)
Task: {FFBE71B5-5ACB-4C2C-91F1-172AF6DD5BBF} - System32\Tasks\{177E5BFC-2786-4D94-9A87-15B657B217B7} => pcalua.exe -a "C:\Users\kazik\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\UZOXN520\JavaSetup8u31.com" -d C:\Users\kazik\Desktop
Task: C:\Windows\Tasks\Adobe Flash Player PPAPI Notifier.job => C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashUtil32_18_0_0_209_pepper.exe
Task: C:\Windows\Tasks\Adobe Flash Player Updater.job => C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
Task: C:\Windows\Tasks\FacebookUpdateTaskUserS-1-5-21-1821141968-392219448-197602137-1001Core.job => C:\Users\kazik\AppData\Local\Facebook\Update\FacebookUpdate.exe
Task: C:\Windows\Tasks\FacebookUpdateTaskUserS-1-5-21-1821141968-392219448-197602137-1001UA.job => C:\Users\kazik\AppData\Local\Facebook\Update\FacebookUpdate.exe
Task: C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job => C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
Task: C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job => C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
EmptyTemp:
Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.
2. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S].txt
3. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.
4. Wykonaj i wklej nowe logi z FRST.
- wobler1
- Posty: 372
- Rejestracja: 06 kwie 2012, 16:45
- Lokalizacja: Wielkie Ksiestwo Mazowieckie ze stolicą w Płocku
Problem z przeglądaniem stron internetowych.
Jestem podłączony z kabla mam internet z Multimedia. Protokół TCP/Ipv4 mam ustawiony na: uzyskaj automatyczny adres IP oraz Uzyskaj adres serwera DNS automatycznie .
-- 22 lip 2015, 10:03 --
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 22 lip 2015, 10:14 --
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 22 lip 2015, 10:03 --
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 22 lip 2015, 10:14 --
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Ostatnio zmieniony 22 lip 2015, 13:42 przez wobler1, łącznie zmieniany 1 raz.
- stukot
- Posty: 24338
- Rejestracja: 15 lut 2009, 21:01
- Lokalizacja: Szczecin
Problem z przeglądaniem stron internetowych.
Wobler1, co Ci szkodzi zastosować się do rady cosika_ktosika i wypróbować inne serwery DNS? 

Pozdrawiam, Joanna
Format to nie rozwiązanie, tylko kapitulacja.
Format to nie rozwiązanie, tylko kapitulacja.
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Problem z przeglądaniem stron internetowych.
Proponuję aby autor tematu najpierw zastosował się do poleceń djarta.
Później możemy dyskutować
Później możemy dyskutować

- wobler1
- Posty: 372
- Rejestracja: 06 kwie 2012, 16:45
- Lokalizacja: Wielkie Ksiestwo Mazowieckie ze stolicą w Płocku
Problem z przeglądaniem stron internetowych.
Wykonałem nowe logi zgodnie z poleceniem djarta. Czekam na dalsze decyzje od djarta
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Problem z przeglądaniem stron internetowych.
1. Wykonaj wszystko z tego tematu: Kroki kończące temat.
Końcowo pokazujesz: raport z DelFix oraz pełny skan MalwareBytes.
2. Przeprowadź skanowanie za pomocą Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Jeśli coś znajdzie, nic nie usuwaj, tylko dostarcz raport z wynikami.
3. Użyj programu Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Końcowo pokazujesz: raport z DelFix oraz pełny skan MalwareBytes.
2. Przeprowadź skanowanie za pomocą Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Jeśli coś znajdzie, nic nie usuwaj, tylko dostarcz raport z wynikami.
3. Użyj programu Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- wobler1
- Posty: 372
- Rejestracja: 06 kwie 2012, 16:45
- Lokalizacja: Wielkie Ksiestwo Mazowieckie ze stolicą w Płocku
Problem z przeglądaniem stron internetowych.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 22 lip 2015, 17:17 --
nie mogę odnaleść raportu skanowania Hitman Pro.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 22 lip 2015, 17:17 --
nie mogę odnaleść raportu skanowania Hitman Pro.
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Problem z przeglądaniem stron internetowych.
A co wykrył? W okienku jest.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości