Microsoft Windows XP Professional 32-bit Dodatek Service Pack 3. Wyszukiwarka jest Internet Explorer Version 8.0.6001.18702 .a system jest oryginał.
Miałem problem z IE 8 i chciałem usunąć wyszukiwarkę i wgrać z powrotem.Nie można usunąć ,jak instalator kopiuje pliki pojawia się komunikat " Instalator nie moze skopiowć pliku ie akmmc.chm. Sprawdz ,czy podana ponizej lokalizacja jest poprawna lub zmień ją i włóż dysk windowsNT Serwice Pack Unistall Directory do danej stacji
Kopiuj plik z: c:windows\ie8 "
Probowałem usunac przez >start > panel sterowania >dodaj lub usń programy. oraz Revo Unistaller za każdym razem pojawja sie ten komunikat . Jak poradzic sobie z tym problemem. Prosze o Pomoc. Jestem laikem w tych sprawach i dlatego zwracam sie o pomoc do Was tu na Forum. Pozdrawiam
Problem z usunieciem Przeglądarki IE
- wobler1
Ostatnio zmieniony 03 cze 2013, 13:59 przez wobler1, łącznie zmieniany 2 razy.
-
Problem z usunieciem Wyszukiwarki IE 8
Domyślam się, że chodzi Ci o Przeglądarkę Internet explorer, a nie "wyszukiwarkę"
I na co w ogóle ją ruszasz? Zapewne używasz mozilli lub innej przeglądarki więc nie wiem po co bawisz się z IE.

- wobler1
Sorry za przejęzyczenie, To jest nauczka na przyszłość , nie znasz sie nie ruszaj.Próbowałem także w ten sposób: Start > uruchom > Cmd.exe > enter > Kliknełem prawym przyciskiem myszy obszar w oknie Cmd.exe >wklej i wkleiłem polecenie %windir%\ie8\spuninst\spuninst.exe > enter. po uruchomieniu instalatora i kopiowaniu plików, pojawił się taki sam komunikat jak w dwóch poprzednich próbach.
Ostatnio zmieniony 03 cze 2013, 14:00 przez wobler1, łącznie zmieniany 1 raz.
- XMan
Problem z usunieciem Wyszukiwarki IE 8
Zainstaluj ponownie z pliku:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Masz Service Pack 3 ?
Aby zainstalować Service Pack 3 dla Windows XP PL
wcześniej musisz posiadać SP1 lub Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Przywracanie systemu nie działa
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników