Problem z wczytywaniem stron - "przeniesiona pod nowy adres"

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
asiunia123

Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 25 lis 2014, 21:05

Problem z wczytywaniem stron - "przeniesiona pod nowy adres"

Post05 gru 2014, 05:20

Witam. Mam problem z internetem. Prędzej jak nie było routera TP-Link to wszystko działało dobrze. Od tego czasu gdy mam router podłączony do komputera a nawet odłączony to niektóre stronki mi się nie ładują . Pisze takie coś Strona jest tymczasowo niedostępna lub została przeniesiona pod nowy adres . Od czego to jest i jak to naprawić?
Ostatnio zmieniony 05 gru 2014, 05:20 przez LupeR, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: poprawiłem tytuł, był zbyt ogólny

Awatar użytkownika
LupeR

Globalny Moderator
Posty: 2659
Rejestracja: 06 lis 2012, 01:48
Lokalizacja: K-g

Problem z wczytywaniem stron - "przeniesiona pod nowy adres"

Post05 gru 2014, 05:23

Jedną z rad jakie można znaleźć w sieci to wyłączenie protokółu IPv6.
Czarna lista zasilaczy + lista polecanych --> KLIK

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Problem z wczytywaniem stron - "przeniesiona pod nowy adres"

Post05 gru 2014, 12:15

Przeczyść komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów
i sterowników.

kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Wcześniej
CCleaner w zakładce Programy --> Google Chrome zaznacz tylko te pozycje:

Obrazek
Jak tego nie zrobisz to możesz mieć kasowane ustawienia na tej przeglądarce...

Przeczyść komputer programem Eusing Free Registry Cleaner.
(dokładniej czyści rejestr)
Wybierasz język / language / Polish.
Przewiń --> Skanuj rejestr --> Napraw rejestr.

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Start --> Panel sterowania --> Opcje internetowe --> zakładka Połączenia --> Ustawienia sieci LAN
--> zaznacz Automatycznie wykryj ustawienia - OK - Zastosuj - OK.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Start --> Panel sterowania --> Centrum sieci i udostępniania --> Połączenie lokalne IPv4
--> Właściwości --> Protokół internetowy w wersji (TCP/IPv4) --> Właściwości.

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

W Konfiguracji alternatywnej wpisz odpowiednie dane z umowy:
- Adres IP
- Maska podsieci
- Brama domyślna

Preferowany serwer DNS
Alternatywny serwer DNS
- możesz zmieniać.

Google
8.8.8.8
8.8.4.4
-------------------
lub Open
208.67.222.222
208.67.220.220
-------------------

Po drodze/wcześniej odhacz Protokół internetowy w wersji 6 (TCP/IPv6)

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- OK.
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników



  • Reklama

Wróć do „Problemy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości