Proszę o sprawdzenie Loga z OTL pojawia się blue screen

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
kaszka207

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 14 maja 2014, 18:19

Proszę o sprawdzenie Loga z OTL pojawia się blue screen

Post14 maja 2014, 18:50

Witam na chwile obecna moge korzystać tylko z trybu awaryjnego gdyż po uruchomieniu windowsa normalnie po 5 sekundach od załadowania pojawia sie niebieski ekran. Z gory dziekuje za pomoc

EXTRAS:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
OTL:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Proszę o sprawdzenie Loga z OTL pojawia się blue screen

Post14 maja 2014, 18:56

Masz duzo błędów o treści:
Ciągi wydajności w wartości rejestru wydajności są uszkodzone, kiedy
proces wykonuje następującą operację na dostawcy licznika rozszerzeń: Performance.
Wartość BaseIndex z rejestru wydajności to pierwszy wpis DWORD w sekcji danych
Data, wartość LastCounter to drugi wpis DWORD, a wartość LastHelp to trzeci wpis
DWORD w sekcji Data.

wejdz w Start >> w polu szukania wpisz cmd >> z prawokliku Uruchom jako Administrator i wpisz polecenie lodctr /r. Poczekaj aż pojawi się komunikat "Informacje: ustawienie licznika wydajności zostało odbudowane pomyślnie z systemowego magazynu kopii zapasowych."

a na reszte z logami czekaj :)

kaszka207

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 14 maja 2014, 18:19

Proszę o sprawdzenie Loga z OTL pojawia się blue screen

Post14 maja 2014, 19:05

ok juz działam

-- 14 maja 2014, 19:05 --

zrobione tak jak napisałeś

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Proszę o sprawdzenie Loga z OTL pojawia się blue screen

Post14 maja 2014, 19:30

jw

+ przeczyść komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów
i sterowników.

kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Dodatkowo:

przeczyść komputer programem Eusing Free Registry Cleaner.
(dokładniej czyści rejestr)
Wybierasz język / language / Polish.
Przewiń --> Skanuj rejestr --> Napraw rejestr.

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Jedno i drugie możesz wykonać w trybie awaryjnym

Uruchom ponownie komputer...
Wrzuć nowe w/w logi - będą wyglądać inaczej.
Czekaj za sprawdzeniem nowych logów.

P.S.
widzę tu również inne problemy, zobaczymy później, być może że zostaną usunięte przez fachowców
z tego działu ;)
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Proszę o sprawdzenie Loga z OTL pojawia się blue screen

Post14 maja 2014, 19:38

Flaga Windows + R > wpisz cmd > wpisz tam polecenia:
sfc /scannow - ENTER i czekaj
chkdsk c: /f /r - ENTER, T T i restart systemu i niech przeleci.

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Proszę o sprawdzenie Loga z OTL pojawia się blue screen

Post14 maja 2014, 19:50

P.S.
widzę tu również inne problemy, zobaczymy później, być może że zostaną usunięte przez fachowców
z tego działu ;)

djarta pisze:Flaga Windows + R > wpisz cmd > wpisz tam polecenia:
sfc /scannow - ENTER i czekaj
chkdsk c: /f /r - ENTER, T T i restart systemu i niech przeleci.

Miałem to na myśli :)

djarta :clap:
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

kaszka207

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 14 maja 2014, 18:19

Proszę o sprawdzenie Loga z OTL pojawia się blue screen

Post14 maja 2014, 20:16

dziwne ale już nie mam niebieskiego ekranu sfc nic nei wykryło a chkdsk tez błedow nei znalazło wychodzi na to ze błedy rejestru byly program Eusing Free Registry Cleane chyba pomógł jak myslicie?? zaraz wkleje nowe logi

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Proszę o sprawdzenie Loga z OTL pojawia się blue screen

Post14 maja 2014, 20:35

Eusing Free Registry Cleane chyba pomógł jak myslicie?? zaraz wkleje nowe logi

Ile miałeś/miałaś błędów po zastosowaniu tego programu ?
Często pomaga.
Zaleciłem specjalnie ponieważ CCleaner dokładnie nie wykrywa wszystkich błędów rejestru.
Warto najpierw stosować CCleaner a po nim jeszcze Eusing Free Registry Cleaner.

Wrzuć nowe logi, djarta sprawdzi co jeszcze można zrobić ;)
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników


Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

Proszę o sprawdzenie Loga z OTL pojawia się blue screen

Post14 maja 2014, 21:18

Jak widać logi już wyglądają inaczej niż poprzednie.
Sprawdzi je teraz fachowiec/specjalista.

Kiedy ostatnio wykonywałeś/wykonywałaś:

1. Usuwanie punktów przywracania systemu oprócz ostatniego ?
2. Gruntowny scandisk ?
(wykonane ale zrób to ponownie w inny sposób)
3. Defragmentację ?

1. Oczyść wszystkie punkty przywracania systemu oprócz ostatniego.
Dysk C --> Właściwości --> Oczyszczanie dysku --> Więcej opcji --> Przywracanie systemu --> Oczyść --> Tak.
(nie usuwa ostatniego punktu)

kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

2. Gruntowny scandisk :

Obrazek

PPM / prawym przyciskiem myszki / na dysk C --> Właściwości --> Narzędzia ->- Sprawdzanie błędów
--> Sprawdź
zaznacz wszystko tak jak na screenie --> Rozpocznij --> Tak.
Restart komputera - czekaj...

3. Defragmentacja:
http://www.hotfix.pl/darmowe-programy-d ... h-a129.htm
np. za pomocą Auslogics Disk Defrag lub Defraggler.

Po defragmentacji utwórz/zapisz nowy punkt przywracania systemu.

Wszystko wykonujesz wg. podanej kolejności.

Masz dużo programów, proponuję jeszcze po zakończeniu tego tematu sprawdzić:
http://www.hotfix.pl/optymalizacja-auto ... s-a128.htm
oprogramowanie/optymalizacja-autostartu-z-wykorzystaniem-narzedzia-autoruns-t1340.html
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

kaszka207

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 14 maja 2014, 18:19

Proszę o sprawdzenie Loga z OTL pojawia się blue screen

Post15 maja 2014, 19:12

oki zrobie wszysstko XMan jak napisales no i czekam na analize tych logow

-- 15 maja 2014, 17:00 --

witam znowu pojawil sie niebieski ekran przetestowalem koputer pod max obciazeniem temp. doszla do 90 i laptop sie wylaczyl po ponownym uruchomieniu pojawil sie niebieski ekran to samo co na poczatku przeskanowalem rejestr programem free registry i dalej to samo. nie wiem juz co robic zalaczyc nowe logi__

-- 15 maja 2014, 17:46 --

log OTL
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Extras
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

-- 15 maja 2014, 19:12 --

czy ktoś pomoże??

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Proszę o sprawdzenie Loga z OTL pojawia się blue screen

Post15 maja 2014, 20:46

Logi nic nie mają do Twoich problemów.
Tutaj mamy problem z hardware, większą pomoc uzyskasz w dziale Problemy do którego przenoszę.

kaszka207

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 14 maja 2014, 18:19

Proszę o sprawdzenie Loga z OTL pojawia się blue screen

Post15 maja 2014, 23:52

i co z tym dalej robić?? :) zrobie test memtestem i sprawdze dysk HD tune. Mocno mi sie wydaje ze to jednak jest sprawa programowa typu rejestr itd. kod błedu to 0x51 dac calego loga z odczytu pliku BSOD z folderu Minidump??

Awatar użytkownika
cosik_ktosik

Administrator
Posty: 21416
Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Proszę o sprawdzenie Loga z OTL pojawia się blue screen

Post18 maja 2014, 00:11

Daj, czemu nie. Możesz spakować wszystkie pliki DMP i wrzucić na jakiś serwer a nam podesłać do niego link.
Hotfix
Pozdrawiam, cosik_ktosik :)



  • Reklama

Wróć do „Problemy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości