Witam na chwile obecna moge korzystać tylko z trybu awaryjnego gdyż po uruchomieniu windowsa normalnie po 5 sekundach od załadowania pojawia sie niebieski ekran. Z gory dziekuje za pomoc
EXTRAS:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
OTL:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Proszę o sprawdzenie Loga z OTL pojawia się blue screen
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 14 maja 2014, 18:19
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Proszę o sprawdzenie Loga z OTL pojawia się blue screen
Masz duzo błędów o treści:
wejdz w Start >> w polu szukania wpisz cmd >> z prawokliku Uruchom jako Administrator i wpisz polecenie lodctr /r. Poczekaj aż pojawi się komunikat "Informacje: ustawienie licznika wydajności zostało odbudowane pomyślnie z systemowego magazynu kopii zapasowych."
a na reszte z logami czekaj
Ciągi wydajności w wartości rejestru wydajności są uszkodzone, kiedy
proces wykonuje następującą operację na dostawcy licznika rozszerzeń: Performance.
Wartość BaseIndex z rejestru wydajności to pierwszy wpis DWORD w sekcji danych
Data, wartość LastCounter to drugi wpis DWORD, a wartość LastHelp to trzeci wpis
DWORD w sekcji Data.
wejdz w Start >> w polu szukania wpisz cmd >> z prawokliku Uruchom jako Administrator i wpisz polecenie lodctr /r. Poczekaj aż pojawi się komunikat "Informacje: ustawienie licznika wydajności zostało odbudowane pomyślnie z systemowego magazynu kopii zapasowych."
a na reszte z logami czekaj

Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 14 maja 2014, 18:19
Proszę o sprawdzenie Loga z OTL pojawia się blue screen
ok juz działam
-- 14 maja 2014, 19:05 --
zrobione tak jak napisałeś
-- 14 maja 2014, 19:05 --
zrobione tak jak napisałeś
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Proszę o sprawdzenie Loga z OTL pojawia się blue screen
jw
+ przeczyść komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów
i sterowników.
kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dodatkowo:
przeczyść komputer programem Eusing Free Registry Cleaner.
(dokładniej czyści rejestr)
Wybierasz język / language / Polish.
Przewiń --> Skanuj rejestr --> Napraw rejestr.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Jedno i drugie możesz wykonać w trybie awaryjnym
Uruchom ponownie komputer...
Wrzuć nowe w/w logi - będą wyglądać inaczej.
Czekaj za sprawdzeniem nowych logów.
P.S.
widzę tu również inne problemy, zobaczymy później, być może że zostaną usunięte przez fachowców
z tego działu
+ przeczyść komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów
i sterowników.
kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dodatkowo:
przeczyść komputer programem Eusing Free Registry Cleaner.
(dokładniej czyści rejestr)
Wybierasz język / language / Polish.
Przewiń --> Skanuj rejestr --> Napraw rejestr.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Jedno i drugie możesz wykonać w trybie awaryjnym
Uruchom ponownie komputer...
Wrzuć nowe w/w logi - będą wyglądać inaczej.
Czekaj za sprawdzeniem nowych logów.
P.S.
widzę tu również inne problemy, zobaczymy później, być może że zostaną usunięte przez fachowców
z tego działu

- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Proszę o sprawdzenie Loga z OTL pojawia się blue screen
Flaga Windows + R > wpisz cmd > wpisz tam polecenia:
sfc /scannow - ENTER i czekaj
chkdsk c: /f /r - ENTER, T T i restart systemu i niech przeleci.
sfc /scannow - ENTER i czekaj
chkdsk c: /f /r - ENTER, T T i restart systemu i niech przeleci.
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Proszę o sprawdzenie Loga z OTL pojawia się blue screen
P.S.
widzę tu również inne problemy, zobaczymy później, być może że zostaną usunięte przez fachowców
z tego działu
djarta pisze:Flaga Windows + R > wpisz cmd > wpisz tam polecenia:
sfc /scannow - ENTER i czekaj
chkdsk c: /f /r - ENTER, T T i restart systemu i niech przeleci.
Miałem to na myśli

djarta

-
- Posty: 6
- Rejestracja: 14 maja 2014, 18:19
Proszę o sprawdzenie Loga z OTL pojawia się blue screen
dziwne ale już nie mam niebieskiego ekranu sfc nic nei wykryło a chkdsk tez błedow nei znalazło wychodzi na to ze błedy rejestru byly program Eusing Free Registry Cleane chyba pomógł jak myslicie?? zaraz wkleje nowe logi
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Proszę o sprawdzenie Loga z OTL pojawia się blue screen
Eusing Free Registry Cleane chyba pomógł jak myslicie?? zaraz wkleje nowe logi
Ile miałeś/miałaś błędów po zastosowaniu tego programu ?
Często pomaga.
Zaleciłem specjalnie ponieważ CCleaner dokładnie nie wykrywa wszystkich błędów rejestru.
Warto najpierw stosować CCleaner a po nim jeszcze Eusing Free Registry Cleaner.
Wrzuć nowe logi, djarta sprawdzi co jeszcze można zrobić

-
- Posty: 6
- Rejestracja: 14 maja 2014, 18:19
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Proszę o sprawdzenie Loga z OTL pojawia się blue screen
Jak widać logi już wyglądają inaczej niż poprzednie.
Sprawdzi je teraz fachowiec/specjalista.
Kiedy ostatnio wykonywałeś/wykonywałaś:
1. Usuwanie punktów przywracania systemu oprócz ostatniego ?
2. Gruntowny scandisk ?
(wykonane ale zrób to ponownie w inny sposób)
3. Defragmentację ?
1. Oczyść wszystkie punkty przywracania systemu oprócz ostatniego.
Dysk C --> Właściwości --> Oczyszczanie dysku --> Więcej opcji --> Przywracanie systemu --> Oczyść --> Tak.
(nie usuwa ostatniego punktu)
kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
2. Gruntowny scandisk :

PPM / prawym przyciskiem myszki / na dysk C --> Właściwości --> Narzędzia ->- Sprawdzanie błędów
--> Sprawdź
zaznacz wszystko tak jak na screenie --> Rozpocznij --> Tak.
Restart komputera - czekaj...
3. Defragmentacja:
http://www.hotfix.pl/darmowe-programy-d ... h-a129.htm
np. za pomocą Auslogics Disk Defrag lub Defraggler.
Po defragmentacji utwórz/zapisz nowy punkt przywracania systemu.
Wszystko wykonujesz wg. podanej kolejności.
Masz dużo programów, proponuję jeszcze po zakończeniu tego tematu sprawdzić:
http://www.hotfix.pl/optymalizacja-auto ... s-a128.htm
oprogramowanie/optymalizacja-autostartu-z-wykorzystaniem-narzedzia-autoruns-t1340.html
Sprawdzi je teraz fachowiec/specjalista.
Kiedy ostatnio wykonywałeś/wykonywałaś:
1. Usuwanie punktów przywracania systemu oprócz ostatniego ?
2. Gruntowny scandisk ?
(wykonane ale zrób to ponownie w inny sposób)
3. Defragmentację ?
1. Oczyść wszystkie punkty przywracania systemu oprócz ostatniego.
Dysk C --> Właściwości --> Oczyszczanie dysku --> Więcej opcji --> Przywracanie systemu --> Oczyść --> Tak.
(nie usuwa ostatniego punktu)
kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
2. Gruntowny scandisk :

PPM / prawym przyciskiem myszki / na dysk C --> Właściwości --> Narzędzia ->- Sprawdzanie błędów
--> Sprawdź
zaznacz wszystko tak jak na screenie --> Rozpocznij --> Tak.
Restart komputera - czekaj...
3. Defragmentacja:
http://www.hotfix.pl/darmowe-programy-d ... h-a129.htm
np. za pomocą Auslogics Disk Defrag lub Defraggler.
Po defragmentacji utwórz/zapisz nowy punkt przywracania systemu.
Wszystko wykonujesz wg. podanej kolejności.
Masz dużo programów, proponuję jeszcze po zakończeniu tego tematu sprawdzić:
http://www.hotfix.pl/optymalizacja-auto ... s-a128.htm
oprogramowanie/optymalizacja-autostartu-z-wykorzystaniem-narzedzia-autoruns-t1340.html
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 14 maja 2014, 18:19
Proszę o sprawdzenie Loga z OTL pojawia się blue screen
oki zrobie wszysstko XMan jak napisales no i czekam na analize tych logow
-- 15 maja 2014, 17:00 --
witam znowu pojawil sie niebieski ekran przetestowalem koputer pod max obciazeniem temp. doszla do 90 i laptop sie wylaczyl po ponownym uruchomieniu pojawil sie niebieski ekran to samo co na poczatku przeskanowalem rejestr programem free registry i dalej to samo. nie wiem juz co robic zalaczyc nowe logi__
-- 15 maja 2014, 17:46 --
log OTL
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Extras
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 15 maja 2014, 19:12 --
czy ktoś pomoże??
-- 15 maja 2014, 17:00 --
witam znowu pojawil sie niebieski ekran przetestowalem koputer pod max obciazeniem temp. doszla do 90 i laptop sie wylaczyl po ponownym uruchomieniu pojawil sie niebieski ekran to samo co na poczatku przeskanowalem rejestr programem free registry i dalej to samo. nie wiem juz co robic zalaczyc nowe logi__
-- 15 maja 2014, 17:46 --
log OTL
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Extras
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-- 15 maja 2014, 19:12 --
czy ktoś pomoże??
- djarta
- Posty: 5854
- Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Proszę o sprawdzenie Loga z OTL pojawia się blue screen
Logi nic nie mają do Twoich problemów.
Tutaj mamy problem z hardware, większą pomoc uzyskasz w dziale Problemy do którego przenoszę.
Tutaj mamy problem z hardware, większą pomoc uzyskasz w dziale Problemy do którego przenoszę.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 14 maja 2014, 18:19
Proszę o sprawdzenie Loga z OTL pojawia się blue screen
i co z tym dalej robić??
zrobie test memtestem i sprawdze dysk HD tune. Mocno mi sie wydaje ze to jednak jest sprawa programowa typu rejestr itd. kod błedu to 0x51 dac calego loga z odczytu pliku BSOD z folderu Minidump??

- cosik_ktosik
- Posty: 21416
- Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Proszę o sprawdzenie Loga z OTL pojawia się blue screen
Daj, czemu nie. Możesz spakować wszystkie pliki DMP i wrzucić na jakiś serwer a nam podesłać do niego link.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości