Proszę o sprawdzenie loga z OTL

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
Bartez

Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 20 maja 2014, 11:15

Proszę o sprawdzenie loga z OTL

Post20 maja 2014, 11:20

Minęło trochę czasu od ostatniej próby wyczyszczenia systemu, więc proszę o pomoc gdyż czasem laptop wyłączy się po błędzie aplikacji jakiejś i generalnie dość wolno pracuje więc zakładam, że są w systemie rzeczy których sam usunąć i znaleźć nie potrafię.

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Proszę o sprawdzenie loga z OTL

Post20 maja 2014, 14:29

Wklej logi na wklej.org
Zapomniałeś o Extras.txt

Bartez

Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 20 maja 2014, 11:15

Proszę o sprawdzenie loga z OTL

Post22 maja 2014, 19:09

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

kiedyś faktycznie był plik extra a teraz z jakiegoś powodu nigdzie go nie widzę

-- 22 maja 2014, 19:09 --

Może ktoś zerknąć czy nie ma w logu OTL jakiegoś świństwa ?

Awatar użytkownika
stukot

VIP+
Posty: 24343
Rejestracja: 15 lut 2009, 21:01
Lokalizacja: Szczecin

Proszę o sprawdzenie loga z OTL

Post26 maja 2014, 17:54

Aby mieć dwa logi, Extras i OTL, w ustawieniach dotyczących rejestru, należy zaznaczyć: użyj filtrowania.
Pozdrawiam, Joanna

Format to nie rozwiązanie, tylko kapitulacja.

Bartez

Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 20 maja 2014, 11:15

Proszę o sprawdzenie loga z OTL

Post27 maja 2014, 15:37

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

-- 27 maja 2014, 15:37 --

Dodam jeszcze, że mam od kilku dni problem z samoczynnym wyłączaniem się komputera. Wyskakuje błąd,(małe okienko z informacją aplikacja xxx.exe i białym krzyżykiem w czerwonym kółeczku) i po 2 sek następuje jego wyłączenie. Nie jestem w stanie zrobić zdjęcia, ale wydaje mi się że chodzi o jakąś aplikację i nie zawsze o tą samą.

Odznaczyłem samoczynny restart po błędzie w opcjach systemowych, lecz nic to nie dało.

Pojawia się czasem problem tego typu iż podczas pisania kursor ucieka mi kilka wierszy wyżej w każdych możliwych aplikacjach i programach umożliwiających pisania bądź komunikację

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Proszę o sprawdzenie loga z OTL

Post29 maja 2014, 15:56

1. Użyj >Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników (aby pobrać kliknij na dużą zieloną strzałkę po prawej).
najpierw kliknij na SZUKAJ, a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk USUŃ, to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego C:\AdwCleaner[S1].txt

2. Uruchom Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Wciśnij dowolny klawisz i czekaj, aż skończy się operacja. (UWAGA: podczas pobierania, programy mogą wskazywać, że to jest zagrożenie, proszę to zignorować). Pokaż raport.

3. Dołącz mi logi z FRST. Dołącz mi też raport z Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Bartez

Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 20 maja 2014, 11:15

Proszę o sprawdzenie loga z OTL

Post29 maja 2014, 21:09

czemu zniknęły posty...przynajmniej 2 ostatnie ?

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Proszę o sprawdzenie loga z OTL

Post29 maja 2014, 21:27

Zadne posty nie zniknely.


Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Proszę o sprawdzenie loga z OTL

Post30 maja 2014, 07:09

Dołącz wszystkie logi o które prosiłem.


Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Proszę o sprawdzenie loga z OTL

Post30 maja 2014, 11:44

Wg. mnie - jest czysto.

1. W AdwCleaner wciśnij na Odinstaluj. W OTL wciśnij Sprzątanie.

2. Wykonaj wszystko z tego tematu: Kroki kończące temat.
Końcowo pokazujesz: raport z DelFix oraz raport z pełnego skanowania Malwarebytes.

Bartez

Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 20 maja 2014, 11:15

Proszę o sprawdzenie loga z OTL

Post30 maja 2014, 13:19

Anti-Malware Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Delfix Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Takie właśnie błędy powodują automatyczne zamykanie się systemu po 2-3 sek po wyskoczeniu okienka zawsze odnoszącego się do innej aplikacji

Awatar użytkownika
djarta

Globalny Moderator
Posty: 5854
Rejestracja: 26 gru 2008, 17:15
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Proszę o sprawdzenie loga z OTL

Post30 maja 2014, 13:58

1. Usun wszystko to co znalazl Malwarebytes.

2. Odinstaluj: Foxit Reader i Foxit Cloud

Blad dalej wyskakuje?

Bartez

Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 20 maja 2014, 11:15

Proszę o sprawdzenie loga z OTL

Post30 maja 2014, 15:30

Usunąłem/odinstalowałem...czas pokaże czy błąd dalej wyskakiwać będzie - dam znać

Dziękuję

-- 30 maja 2014, 15:30 --

BTStackServer.exe powoduje teraz wyłączenie się systemu co chwila



  • Reklama

Wróć do „Problemy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 6 gości