adw
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
otl
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
extras
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Prosze o sprawdzenie logów
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Prosze o sprawdzenie logów
Opisz jeszcze dokładnie jakie masz problemy.
Od tego zawsze zaczyna się pisać temat
Od tego zawsze zaczyna się pisać temat

-
- Posty: 249
- Rejestracja: 15 lis 2012, 12:10
Prosze o sprawdzenie logów
ok,myślałem ze wystarczy
a chodzi o to ze laptop czesto ,nawet kilka razy dziennie zawiesza sie tak ze musze go wylaczac przyciskiem zasilania.nie dzieje sie to w jakims konkretnym momencie,np podczas grania.moze sie to stac obojetnie kiedy.a wyglada to tak ze najpierw np pojawia sie delikatny pasek na ekranie,a z kazda sekunda robi sie coraz intensywniejszy,i pozostala czesc ekranu rowniez powoli zanika i robi sie caly szary.nie wiem czy jest to kwestia jakiejs infekcji,ale skanowalem komputer malwarabytes,antywirusem,ccleanerem a nawet zrobilem reperacje nakladkowa
,ale dalej to samo.moze jest to po prostu uszkodzenie mechaniczne,nie wiem.
prosze o pomoc

a chodzi o to ze laptop czesto ,nawet kilka razy dziennie zawiesza sie tak ze musze go wylaczac przyciskiem zasilania.nie dzieje sie to w jakims konkretnym momencie,np podczas grania.moze sie to stac obojetnie kiedy.a wyglada to tak ze najpierw np pojawia sie delikatny pasek na ekranie,a z kazda sekunda robi sie coraz intensywniejszy,i pozostala czesc ekranu rowniez powoli zanika i robi sie caly szary.nie wiem czy jest to kwestia jakiejs infekcji,ale skanowalem komputer malwarabytes,antywirusem,ccleanerem a nawet zrobilem reperacje nakladkowa

prosze o pomoc
-
- Posty: 1485
- Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40
Prosze o sprawdzenie logów
Wg mnie podany przez Ciebie opis problemu - to sprawa sprzętowa.
Tak, czy siak, to na pewno nie jest "sprawka" wirusów.
Kosmetyka:
Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to:
Kliknij w Wykonaj Skrypt.
F.
Tak, czy siak, to na pewno nie jest "sprawka" wirusów.
Kosmetyka:
Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to:
:OTL
[2013-11-20 19:16:39 | 000,000,482 | ---- | C] () -- C:\Users\miki łała\AppData\Roaming\del.bat
[2014-07-09 11:40:18 | 000,000,000 | -HSD | C] -- C:\found.000
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@SonyCreativeSoftware.com/Media Go,version=1.0: File not found
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@foxitsoftware.com/Foxit Reader Plugin,version=1.0,application/vnd.fdf: File not found
:Reg
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"=-
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"=-
[HKEY_USERS\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"=-
[HKEY_USERS\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"=-
[HKEY_USERS\S-1-5-21-1734354333-2776545493-870556256-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"=-
:Commands
[emptytemp]
Kliknij w Wykonaj Skrypt.
F.
-
- Posty: 249
- Rejestracja: 15 lis 2012, 12:10
Prosze o sprawdzenie logów
ok,zaraz wykonam ten skrypt,lecz mimo to prosilbym o dalsza pomoc aby zdiagnozowac problem
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Prosze o sprawdzenie logów
Najpierw wykonaj to co pisze @filutka78.
Później temat zostanie przeniesiony do odpowiedniego działu...
Później temat zostanie przeniesiony do odpowiedniego działu...
-
- Posty: 249
- Rejestracja: 15 lis 2012, 12:10
-
- Posty: 1485
- Rejestracja: 28 sty 2009, 17:40
Prosze o sprawdzenie logów
OK, moje zalecenie wykonane.
W OTL kliknij na przycisk Sprzątanie - to go usunie razem z jego Kwarantanną.
Temat może być już przesunięty do odpowiedniego działu Forum.
F.
W OTL kliknij na przycisk Sprzątanie - to go usunie razem z jego Kwarantanną.
Temat może być już przesunięty do odpowiedniego działu Forum.
F.
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Prosze o sprawdzenie logów
Temat może być już przesunięty do odpowiedniego działu Forum.
Przenoszę temat do działu --> Problemy.
-
- Posty: 249
- Rejestracja: 15 lis 2012, 12:10
Prosze o sprawdzenie logów
dziękifilutka78 pisze:filutka78
-- 29 sie 2014, 17:24 --
witam,czy byłby ktoś skłonny przyjrzeć sie mojemu problemowi i ewentualnie pomóc?z góry dziękuję
-- 12 wrz 2014, 14:51 --
halo,jest tam ktoś?
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Prosze o sprawdzenie logów
Masz zainstalowane wszystkie sterowniki ?
System zaktualizowany przez Windows Update ?
W Menedżerze urządzeń nie ma żółtych wykrzykników lub znaków zapytania ?
Sterowniki do karty graficznej pochodzą ze strony producenta laptopa ?
Jeżeli wszystko jest na tak to:
1. Oczyść wszystkie punkty przywracania systemu oprócz ostatniego.
2. Zaktualizuj system przez Windows Update.
3. Przeczyść komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów i sterowników.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
4. Przeczyść komputer programem Eusing Free Registry Cleaner.
(dokładniej czyści rejestr)
Wybierasz język / language / Polish.
Przewiń --> Skanuj rejestr --> Napraw rejestr.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
5. Wykonaj Gruntowny scandisk :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
PPM (prawym przyciskiem myszki) na dysk C --> Właściwości --> Narzędzia ->- Sprawdzanie błędów
--> Sprawdź
zaznacz wszystko tak jak na screenie --> Rozpocznij --> Tak.
Restart komputera - czekaj...
6. Defragmentacja:
http://www.hotfix.pl/darmowe-programy-d ... h-a129.htm
np. za pomocą Auslogics Disk Defrag lub Defraggler.
Po defragmentacji utwórz/zapisz nowy punkt przywracania systemu.
Sprawdź/załóż temat:
oprogramowanie/optymalizacja-autostartu-z-wykorzystaniem-narzedzia-autoruns-t1340.html
System zaktualizowany przez Windows Update ?
W Menedżerze urządzeń nie ma żółtych wykrzykników lub znaków zapytania ?
Sterowniki do karty graficznej pochodzą ze strony producenta laptopa ?
Jeżeli wszystko jest na tak to:
1. Oczyść wszystkie punkty przywracania systemu oprócz ostatniego.
2. Zaktualizuj system przez Windows Update.
3. Przeczyść komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów i sterowników.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
4. Przeczyść komputer programem Eusing Free Registry Cleaner.
(dokładniej czyści rejestr)
Wybierasz język / language / Polish.
Przewiń --> Skanuj rejestr --> Napraw rejestr.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
5. Wykonaj Gruntowny scandisk :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
PPM (prawym przyciskiem myszki) na dysk C --> Właściwości --> Narzędzia ->- Sprawdzanie błędów
--> Sprawdź
zaznacz wszystko tak jak na screenie --> Rozpocznij --> Tak.
Restart komputera - czekaj...
6. Defragmentacja:
http://www.hotfix.pl/darmowe-programy-d ... h-a129.htm
np. za pomocą Auslogics Disk Defrag lub Defraggler.
Po defragmentacji utwórz/zapisz nowy punkt przywracania systemu.
Sprawdź/załóż temat:
oprogramowanie/optymalizacja-autostartu-z-wykorzystaniem-narzedzia-autoruns-t1340.html
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 4 gości