Pytanie odnośnie systemu
-
Pytanie odnośnie systemu
Cześć. Jako, że jestem kompletnie zielony w sprawach komputerowych piszę ten temat aby dowiedzieć się w sprawie jednej kwestii, a mianowicie mój problem polega na tym, że nie mam kompletnego pojęcia odnośnie systemu podczas składania komputera. Prościej: chcę złożyć komputer od podstaw i nie wiem, czy muszę kupić do tego system ( win 7,8 ) czy będzie on już gdzieś zainstalowany? Jesli tak to gdzie?
- greh
- Kontaktowanie:
Pytanie odnośnie systemu
Nigdzie. 
Składając komputer będziesz miał wszystko "gołe".
System zainstalujesz na samym końcu na dysku twardym (czy to HDD czy SSD).
Podaj z jakich komponentów chcesz złożyć komputer, to powiemy Ci, jaki system wybrać.
Od siebie mogę powiedzieć, że od dwóch dni mam na dysku Windows 8.1 i... jeśli ktoś by mnie zapytał,
to niestety, ale nie poleciłbym mu tego systemu. Ty jednak zrobisz jak zechcesz.

Składając komputer będziesz miał wszystko "gołe".
System zainstalujesz na samym końcu na dysku twardym (czy to HDD czy SSD).
Podaj z jakich komponentów chcesz złożyć komputer, to powiemy Ci, jaki system wybrać.
Od siebie mogę powiedzieć, że od dwóch dni mam na dysku Windows 8.1 i... jeśli ktoś by mnie zapytał,
to niestety, ale nie poleciłbym mu tego systemu. Ty jednak zrobisz jak zechcesz.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Zignorowanie PW od moda powoduje chorobę, zwaną żółtaczką.
Ludzie! Piszcie po polsku. Jest różnica czy robisz komuś ŁASKĘ, czy LASKE.
Zignorowanie PW od moda powoduje chorobę, zwaną żółtaczką.
Ludzie! Piszcie po polsku. Jest różnica czy robisz komuś ŁASKĘ, czy LASKE.
-
Pytanie odnośnie systemu
Dzięki a odpowiedź, wybiorę windows 7 bo zależy mi na największej wydajności komputera
- cosik_ktosik
- Kontaktowanie:
Pytanie odnośnie systemu
I przy nowym komputerze bierz już 64 bitowy.
-
Pytanie odnośnie systemu
A tu stronka jakbyś chciał składać w UK, albo tak tylko porównać sobie. Ja sam sobie składałem z tej strony
Kod: Zaznacz cały