samsung S5200
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 maja 2016, 18:13
samsung S5200
Mam pytanie jak włączyć dostęp do sieci internetowej w telefonie Samsung S5200. Wyłączyć było łatwo ale jak włączyć to jest problem w instrukcji niczego na ten temat nie znalazłam. Jeżeli ma ktoś wiedzę na ten temat proszę o podpowiedź.
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
samsung S5200
A nie wystarczy przypadkiem po prostu przysłać z internetu konfiguracji do internetu?
Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 maja 2016, 18:13
samsung S5200
Dziękuję za podpowiedź ale konfigurację od mojego operatora internetu mam zainstalowaną a mimo to nie mam żadnego dostępu do sieci.
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
samsung S5200
Jeśli jesteś pewna że takową konfiguracje masz to może podaj komunikat ktory wyświetla się gdy chcesz skorzystać z internetu
Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 maja 2016, 18:13
samsung S5200
Pokazuje się komunikat - Nie można połączyć się z siecią GPRS. Połączyć z siecią GSM?. Jak wcisnę na przycisk tak pokazuje się informacja Błąd sieci. Wydaje mi się że bez serwisu nic z tego nie będzie.
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
samsung S5200
Z jakiej sieci masz numer?
Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 maja 2016, 18:13
samsung S5200
Korzystam z sieci Orange. Muszę tu dopisać że ja korzystałam już z internetu na tym telefonie, ale ze względu na to że czasami włączał mi się internet sam po nieumyślnym dotknięciu przycisku, postanowiłam czasowo odłączyć go od internetu i to było proste, przy internecie była możliwość - wyłącz internet. Ale okazało się że komunikatu - włącz internet już nie ma.
Nie wiem czy ja nie wyłączyłam internetu z funkcji telefonu.
Nie wiem czy ja nie wyłączyłam internetu z funkcji telefonu.
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
samsung S5200
Na 100% musi być funkcja włączenia tego w ustawieniach jednak nie mam do tego wglądu więc nie powiem Ci gdzie. Jeśli jednak jesteś pewna iż problem pojawił się po włączeniu opcji "wylącz internet" to może warto zresetować telefon do ustawień fabrycznych, wtedy pewnie ta opcja domyślnie się włączy , jednak usunie Ci to wszystkie dane z telefonu.
Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 maja 2016, 18:13
samsung S5200
Też o tym myślałam, tylko że jest to telefon z sieci Plus ale ze zdjętym simlokiem ( nie wiem jak to się pisze poprawnie ) i boję się co się stanie jak powrócę do ustawień fabrycznych czy nie wróci wszystko i nie zablokuję sobie całego telefonu.
- djkamil09061991
- Posty: 8250
- Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
samsung S5200
jeśli był zdejmowany kodem to powinnaś mieć takowy i wtedy go wpisać, jeśli był zdejmowany normalnie to raczej nie powinien wrócić.
Wpisując w google "ustawienia fabryczne a simlock" w większości przypadków pada odpowiedz iż takowy nie powraca. Tak więc to już sama musisz podjąć decyzje.
Jeśli się na takowy reset zdecydujesz to albo po włożeniu karty sama ci konfiguracja z orange przyjdzie, albo wchodzisz na tą strone:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
wybierasz model telefonu, jaką konfigurację mają przysłać czyli internet albo wap bo są dwie do wyboru więc możesz to i to gdyby nie działało no i podajesz numer wtedy ci przysyłają.
Wpisując w google "ustawienia fabryczne a simlock" w większości przypadków pada odpowiedz iż takowy nie powraca. Tak więc to już sama musisz podjąć decyzje.
Jeśli się na takowy reset zdecydujesz to albo po włożeniu karty sama ci konfiguracja z orange przyjdzie, albo wchodzisz na tą strone:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
wybierasz model telefonu, jaką konfigurację mają przysłać czyli internet albo wap bo są dwie do wyboru więc możesz to i to gdyby nie działało no i podajesz numer wtedy ci przysyłają.
Mój kanał YouTube - Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Przyjmuje skiny Cs Go: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 maja 2016, 18:13
samsung S5200
Dziękuję za pomoc muszę się zastanowić co zrobić. Pozdrawiam.
-- 22 maja 2016, 21:57 --
Jakiś czas temu pisałam że mam problem z dostępem do sieci internetowej w telefonie Samsung S5200 nie mogłam uruchomić sieci, korzystałam z porad na forum, skorzystałam z usług serwisu telefonów i żadne rady nie pomogły mi odblokować dostępu do sieci internetowej. Zresetowałam nawet telefon do ustawień fabrycznych i też nic.
Postanowiłam wreszcie udać się po pomoc do obsługi technicznej sieci Orange bo z tej sieci korzystam, i co się okazało, że z jakiś nie określonych powodów ktoś po prostu zablokował mi kartę SIM. Tak że jeżeli ktoś ma podobne problemy zacznijcie w pierwszej kolejności od kontaktu z siecią z której korzystacie.
-- 22 maja 2016, 21:57 --
Jakiś czas temu pisałam że mam problem z dostępem do sieci internetowej w telefonie Samsung S5200 nie mogłam uruchomić sieci, korzystałam z porad na forum, skorzystałam z usług serwisu telefonów i żadne rady nie pomogły mi odblokować dostępu do sieci internetowej. Zresetowałam nawet telefon do ustawień fabrycznych i też nic.
Postanowiłam wreszcie udać się po pomoc do obsługi technicznej sieci Orange bo z tej sieci korzystam, i co się okazało, że z jakiś nie określonych powodów ktoś po prostu zablokował mi kartę SIM. Tak że jeżeli ktoś ma podobne problemy zacznijcie w pierwszej kolejności od kontaktu z siecią z której korzystacie.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość