Sieć niezidentyfikowana.

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
gubi

Użytkownik

Sieć niezidentyfikowana.

Post06 sie 2015, 17:12

Na wstępie - Mam świadomość że to nie pierwszy tego typu przypadek gdy ktoś z Windowsem 7 pisze że ma problem z siecią niezidentyfikowaną. Mam jednak wrażenie że mój problem jest nieco bardziej skomplikowany gdyż NIC nie działa.

Postaram się przedstawić sytuację.
Korzystam z komputera stacjonarnego. Posiada on dwie karty sieciowe. Połączenie lokalne - przez kabel. Przychodzi od routera, modemu (nie znam się na tym) który jest w dużym pokoju. Sieć bezprzewodowa to internet mojej cioci która mieszka "za ścianą".
Obrazek
No, jeden internet nie działa, drugi owszem. Tylko z drugim (ten bezprzewodowy) mam o tyle problem, że np. na Hamachi mam ze wszystkimi tunel pośredni. Oznacza to, że nie mogę grać w gry korzystające z peer2peer jak na przykład Dark Souls a granie na hostowanych przez nas serwerach jest niemożliwe przez niesamowite lagi. Przeglądarka itp. działa poprawnie. W każdym razie chciałbym się skupić bardziej na tej niezidentyfikowanej sieci czyli internecie który dostarczany jest przez kabel z dużego pokoju do mojego komputera.
Próbowałem:
-restartować router
-wyłączać i wyłączać obydwie karty sieciowe. Wyłączać jedną, włączać drugą itp.
-Mam włączone automatyczne automatyczne uzyskiwanie IP w protokołach 4 i 6 (cały czas miałem)
-Tak, restartowałem komputer. Dziesiątki razy.
-Korzystałem z porad wielu stron.
http://www.hotfix.pl/naprawa-polaczenia ... s-a387.htm <--- Tej również.
-Korzystałem z programów podanych na stronie.
- przy ipconfig /renew wyskakuje mi taki błąd: wystąpił błąd podczas odnawiania interfejsu Połączenie lokalne: nie można skontaktować się z serwerem DHCP. Upłynął limit czasu żądania.

Zanim poprosicie
Obrazek
(nie dałem wszystkiego bo to trochę długie)

Błagam was o pomoc

EDIT: diagnozowałem wszystko. Pokazuje mi również to: Obrazek