TeamSpeak3. Problem z mikrofonem. Nie wykrywa mojego głosu.

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
Maestro

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 12 lip 2013, 10:51

TeamSpeak3. Problem z mikrofonem. Nie wykrywa mojego głosu.

Post12 lip 2013, 10:53

Witam,
Na wstępie pragnę napisać, że nie jestem 12-letnim dzieckiem z zespołem downa i również nie chciałbym być traktowany w ten sposób. Dlatego też, proszę o nie odpisywanie z trzema, bardzo "pomocnymi" wskazówkami typu "zrestartuj komputer", "sprawdź czy się nie wyciszyłeś" i "czy działa Ci mikrofon?".
Już wyjaśniam swój problem:
Z TeamSpeaka3 korzystam już ładnych parę lat. Taką sytuację mam pierwszy raz. Próbowałem poradzić sobie samemu, pytałem o pomoc naprawdę wiele osób i przeczytałem dziesiątki tematów w internecie. Niestety, nie znalazłem odpowiedzi.
Problem z pozoru jest prosty - nie słychać mnie. Sprawdzałem w każdej możliwej aktywacji głosowej - nic nie daje efektu. W rejestratorze dźwięków normalnie mnie nagrywa, na Skype mnie słychać, tylko na TS'ie - nie. Używam Windows7 i problem mam tylko na laptopie. Próbowałem nawet podłączyć mikrofon (mimo iż w laptopie jest sprawny, wbudowany) - nadal to samo.
W opcjach TS'a sprawdzałem również każdą możliwość w "Capture Mode" i "Capture Device". Nie jestem wyciszony, ani też żaden admin mnie nie zmute'ował. Sprawdzałem na paru serwerach, zresztą i tak na większości posiadam admina, więc byłoby to niemożliwe. TS'a również odpalam z "uruchom jako administrator".
Załączam parę screenów z ustawieniami mojego TS'a i dźwięków komputera. Jeśli cokolwiek innego może być pomocne - chętnie załączę dodatkowe screeny. Jestem w stanie zapłacić za pomoc, bo naprawdę, szlag mnie już trafia.


Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

TeamSpeak3. Problem z mikrofonem. Nie wykrywa mojego głosu.

Post12 lip 2013, 11:57

Na wstępie pragnę napisać, że nie jestem 12-letnim dzieckiem z zespołem downa i również nie chciałbym być traktowany w ten sposób.

Niepełnosprawnych, dzieci, kobiety traktujemy na poważnie/jednakowo a nawet lepiej i ze szczególną troską :!:
Czasami potrafią zachwycić swoją wiedzą...
Dlatego też, proszę o nie odpisywanie z trzema, bardzo "pomocnymi" wskazówkami typu "zrestartuj komputer", "sprawdź czy się nie wyciszyłeś" i "czy działa Ci mikrofon?".

Założony temat nie tylko jest dla Ciebie ale również dla innych osób z forum oraz odwiedzających.

Wrzuć screeny ze wszystkich zakładek Menedżera Realtek HD Audio:

kliknij aby powiększyć:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Dodatkowo wrzuć screena z Menedżera urządzeń z rozwiniętym Kontrolery dźwięku wideo i gier.


Pozdrawiam,
niepełnosprawny.
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Maestro

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 12 lip 2013, 10:51

TeamSpeak3. Problem z mikrofonem. Nie wykrywa mojego głosu.

Post12 lip 2013, 12:16

To, że temat jest dla innych, to raczej oczywiste - w innym wypadku, nie byłoby sensu zakładania go. Po prostu napisałem o opcjach, które już sprawdziłem, wiec nie ma sensu dalej o tym pisać.

Screen z menedżera urządzeń, z rozwinięciem, o które prosiłeś: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Realteka nie posiadam. Czy konieczne jest, abym go ściągał?

Awatar użytkownika
XMan

Globalny Moderator
Posty: 13385
Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40

TeamSpeak3. Problem z mikrofonem. Nie wykrywa mojego głosu.

Post12 lip 2013, 12:33

W Menedżerze urządzeń widzę wykrzyknik pod Nieznane urządzenie, co to jest ?
Zainstalowałeś sterowniki do płyty głównej Chipset ?
Masz zainstalowany SP1 ?
Realteka nie posiadam. Czy konieczne jest, abym go ściągał?

Tak - masz wtedy prawidłowe sterowniki a w nich większą możliwość regulacji.
(nie wiem jakie, brak danych)

Prawidłowe ustawienia:

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Odtwarzaj (Głośność odtwarzania) prawie na maksimum.
Nagrywaj (Głośność nagrywania) prawie na minimum - inaczej mikrofon nie będzie działać.
(dziesiętne milimetra mają duże znaczenie)

Na TeamSpeak sprawdź przy odznaczonym Miks stereo, na Skype, GG przy zaznaczonym lub odwrotnie...
Kto pyta - nie błądzi, kto szuka - znajduje.
Obrazek
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników



  • Reklama

Wróć do „Problemy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 204 gości