windows 8 - brak pulpitu i kafelek

Wszelkie problemy komputerowe, których nie można jednoznacznie sklasyfikować do wybranego działu
brakloginu

Użytkownik

Post15 lut 2013, 21:04

Pomocy, nie znam się jeszcze na windowsie 8, bo mam nowego laptopa. Zainstalowałem program do odtwarzania plików dwg czy jakoś tak i jednak okazał się nie potrzebny. Odinstalowałem go na koniec komputer miał być chyba zrestartowany (klikałem wszystko na szybko, jak leci). Komputer włączył się i.... nie mam pulpitu i tych startowych ikonek, jedynie pusty ekran w kolorze, który wybrałem na początku! jakimś cudem naciskając wszystkie klawisze otworzyła mi się strona opery, wiec mogę tu napisać ale nie wiem co zrobiłem a jestem w tych sprawach tępy. Klikam we wszystkie rogi ekranu i też nic się nie pojawia, pod operą widać pasek startu ale zupełnie pusty, nie ma nawet zegara czy ikonki z baterią. Czy niechcący coś mogłem odinstalować?? Co mam teraz zrobić? Prosiłbym o szybką odpowiedź.....
Ostatnio zmieniony 15 lut 2013, 21:04 przez greh, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Poprawa tytułu

Awatar użytkownika
greh

Globalny Moderator
Kontaktowanie:

Post15 lut 2013, 21:08

Trudno mi będzie Ci coś poradzić, bo Win8 jeszcze na oczy nie widziałem, choć już mam obraz z MSDN na dysku. :D
Skoro reset nie działa, to spróbuj starej kombinacji, czyli ctrl + alt + del i jak Ci wyskoczy okienko to wybierz uruchom i wpisz explorer.exe Może zadziała stary sprawdzony sposób. A jak nie, to do głowy przychodzi mi jedynie recovery, o ile masz taką partycję i zrobiłeś RECOVERY DVD. :D

Choć może kolejny reset zaskoczy? Win8 to wg mnie straszne badziewie. Lepszy już jest dowolny Linux. :D
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Zignorowanie PW od moda powoduje chorobę, zwaną żółtaczką.
Ludzie! Piszcie po polsku. Jest różnica czy robisz komuś ŁASKĘ, czy LASKE.

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Kontaktowanie:

Post15 lut 2013, 23:01