Witam.
Od jakiegoś czasu pojawił się na moim komputerze problem. Po 2-krotnym kliknięciu na którąś z partycji zamiast otwierania włącza się opcja ''wyszukaj''. Byłem z tym problemem na dobreprogramy, ale potraktowali mnie olewczo. Z tego co wiem przygarnąłem jakiegoś wirusa i chcę się go pozbyć. Jako, że jestem raczej amatorem jeżeli chodzi o takie problemy to proszę o pomoc i napisanie krok po kroku co mam zrobić i jak. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Karol
"Wyszukaj" zamiast "Otwórz"
- cosik_ktosik
- Kontaktowanie:
Wirus, albo wynik jego działania.
Podaj logi z program Combofix
viewtopic.php?f=42&t=146
Logi wklejasz na Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników lub na Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, a w poście dajesz tylko link do nich.
Podaj logi z program Combofix

Logi wklejasz na Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników lub na Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, a w poście dajesz tylko link do nich.
-
Re: "Wyszukaj" zamiast "Otwórz"
Dzięki cośiku. Łap link:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
- djarta
- Kontaktowanie:
Log jest czysty.
==========
K.
==========
K.
- me@djohnsc
Wykonaj kopię zapasową rejestru => Tworzenie kopii rejestru systemu Windows oraz wykonaj punkt przywracania systemu Przywracanie systemu Windows.
Jak ją wykonasz to: start => uruchom i wpisz regedit następnie znajdź HKEY_CLASSES_ROOT/Drive/shell po prawej stronie wyświetli Ci się nazwa: Domyślna Typ: REG_SZ Dane: i tutaj jeżeli pisze coś innego to wpisz none, kliknij na to prawym przyciskiem myszy i wybierz modyfikuj. Teraz uruchom ponownie komputer. W razie problemów będziesz mógł przywrócić komputer do poprzednich ustawień, dzięki zrobionej kopi rejestru i punktowi przywracania systemu.
Ewentualnie jak nie pomoże to wpisz w start => uruchom polecenie regsvr32 /i shell32.dll i kliknij enter.
Jak nadal nic to daj znać.