Ja bym wpierw sprawdził uprawnienia do zasobu, wejdź we właściwości katalogu i w zasadach udostępniania zobacz czy prawidłowo uprawnienia nadałeś.
Oprócz tego jeżeli udostępnianie odbywa się pomiędzy Vistą a XP, na obydwu stacjach utwórz jednakowe konto użytkownika które posłuży do autoryzacji dostępu do zasobów.
Sprawdź i jak coś daj znać.
PS. W niektórych konfiguracjach problem ten może również powodować aktywne oprogramowanie ochronne, wykonaj testy z wyłączoną ochroną.
Dodatkowe materiały:
-
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników-
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników-
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkownikówNa stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!
Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google
»» kontakt<małpa>techformator.plW sprawach IT nie pomagam na PW