Zmiana Linuxa na Windowsa XP
-
Witam. Na wstępie zaznaczę że to mój pierwszy post tutaj. Jestem zielony jeśli chodzi o komputery, tzn potrafię zainstalować Windowsa na normalnym kompie;p niestety trafiłem na kompa z Linuxem 15 MINT Olivia. System jest zainstalowany na notebooku. W jaki najłatwiejszy sposób mogę na nim zainstalować Windowsa? Proszę tylko o jaknajprostsze metody. Próbowałem zformatować dysk niestety potrzebne jest hasło administratora jednak poprzedni użytkownik tego kompa nie podał mi hasła administratora. Da się to jakoś zmienić? Proszę o pomoc i miejcie na uwadze to że nie znam się na tym. Pozdrawiam.
- cosik_ktosik
- Kontaktowanie:
W jaki sposób próbowałeś reinstalować system i jakie hasło administratora musisz podać, w którym momencie?
-
System probowalem reinstalowac z pendriva ale niestety mam plik w formacie exe ktorego nie mozna odczytac na Linuxie a haslo tpojawia sie w Linuxie w przypadku jakichkolwiek zmian tzn instalacja nowego oprogramowania zmiana godziny czy format dysku. Oni to nazywaja haslo uwierzytelniania.
- XMan
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
W razie problemów sformatuj dysk za pomocą programu GParted i przystąp do instalacji Windows XP.
W razie problemów sformatuj dysk za pomocą programu GParted i przystąp do instalacji Windows XP.
-
Ok dzieki za pomoc. Dzis jak znajde chwile to sie z tym pobawie. Pozdrawiam
-- 12 cze 2014, 22:36 --
Ok jestem już krok dalej. Mam Windowsa już na pendrive gotowy do zainstalowania. Jednak podczas instalacji wyskakuje mi okienko włóż płytę z Service Packiem 3. Jest to notebook więc nawet fizycznie nie mam jak włożyć płytki. Ma ktoś jakiś pomysł jak to łatwo rozwiązać?
-- 12 cze 2014, 22:36 --
Ok jestem już krok dalej. Mam Windowsa już na pendrive gotowy do zainstalowania. Jednak podczas instalacji wyskakuje mi okienko włóż płytę z Service Packiem 3. Jest to notebook więc nawet fizycznie nie mam jak włożyć płytki. Ma ktoś jakiś pomysł jak to łatwo rozwiązać?
- cosik_ktosik