
Two Worlds II-
Przeważają opinie mieszane.kontynuuje wątek z pierwszej części gry, a my ponownie wcielamy się w jej głównego bohatera. Jest on więziony w twierdzy Gandohara wraz z ukochaną siostrą Kirą. Potężny mag, pełniący rolę naczelnego szwarccharakteru serii, gości ich w swoich nieskromnych progach, by czerpać moc z uwięzionego w ciele Kiry boga Aziraala. Mroczne czary osłabiają biedną kobietę, dlatego Gandohar potrzebuje jej brata, który przekazuje energię życiową siostrze.
Wszystko układa się po myśli maga. Sprawuje okrutne rządy nad całą krainą, staje się coraz potężniejszy i wprowadza w życie swoje niecne plany. Jak to jednak w grach bywa, przewaga przedstawicieli ciemnej strony mocy nie może trwać wiecznie. Do zamku dostaje się, składająca się z kilku orków, ekipa ratunkowa i dzięki nim znowu jesteśmy wolni. Następnie poznajemy tajemniczą prorokinię, a później zajmujemy się ratowaniem siostry, a przy okazji i całego świata. Schemat wyświechtany do potęgi, ale nadal się sprawdza.
Co do samej fabuły mam mieszane uczucia. Historia wciągnęła mnie na tyle, że do końca byłem ciekaw jej zwieńczenia. Jest kilka dobrych momentów, szczególnie tych związanych z grzebaniem w przeszłości Gandohara. Na plus zaliczam także krótkie, klimatyczne filmiki. Odniosłem jednak wrażenie, że opowieść jest wybrakowana. *
Klucz Two Worlds II, na Steam, można zdobyć w cogodzinnej rundzie na DHL.
Strona promocyjna:
Kod: Zaznacz cały
http://www.dlh.net/en/
Należy tam się zalogować i we właściwym momencie kliknąć na: My Profile Keys i zdążyć poprosić o kluczyk do tej gry na Steam. W czasie każdej rundy rozdają po 7000 kluczy.
Strona promocyjna została uznana za bezpieczną przez WOT, McAfee Web Advisor i Dr.Web Anti- Virus Link Checker.
* Zacytowałam fragment opisu tej gry zamieszczony tutaj:
Kod: Zaznacz cały
http://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=7065
Ona została uznana za bezpieczną przez WOT, oraz Dr.Web Anti- Virus Link Checker, a za niebezpieczną przez McAfee Web Advisor, jednak uważam że on czasem bywa przeczulony.