Przeczytałam te porady na forum dotyczące łączenia PC z laptopem za pomocą kabla krosowanego. Zrobiłam większość rzeczy jak w opisach, niestety na laptopie cały czas wyświetla się informacja o braku połączenia z internetem.
Na PC mam Win XP Home Edition (32 bit) i jest on podłączony do modemu kablowego Vectry. Łączę go przez kabel skrosowany z laptopem, na którym jest Win 7 Home Premium (64 bit). Chcę udostępnić internet i drukarkę z komputera PC do laptopa, a także przenieść część plików z PC na laptopa.
Czy mógłby ktoś napisać poradę w wersji dla "idiotów", najlepiej obrazkową ? Kompletnie nie znam się na sieciach.
Łaczenie PC z laptopem za pomocą kabla skrosowanego
-
- cosik_ktosik
- Kontaktowanie:
Nie ma szans żebym zrobił obrazki bo nie mam XP ale pomóc mogę. Podaj proszę imienniczko mojej dziewczyny takie informacje jak:
= adresy IP, brama, dns, maska dla obydwu komputerów
= czy w kontach użytkownika narzędzi administracyjnych są włączone konta Gość
= Czy w opcjach folderów jest włączone proste udostępnianie?
= adresy IP, brama, dns, maska dla obydwu komputerów
= czy w kontach użytkownika narzędzi administracyjnych są włączone konta Gość
= Czy w opcjach folderów jest włączone proste udostępnianie?
-