Podczas "normalnego" działania osiągał prędkości 30- 150 kb/s. Z początku myślałem że transfer się skończył, ale opłaciłem więc powinien znowu być........a nic....
bardzo wolny internet :(
-
michał1234

- Posty: 38
- Rejestracja: 11 cze 2011, 09:09
bardzo wolny internet :(
witam, mam internet z orange z routera mv510 i od dłuższego czasu mam transfer poniżej 10kb/s
Podczas "normalnego" działania osiągał prędkości 30- 150 kb/s. Z początku myślałem że transfer się skończył, ale opłaciłem więc powinien znowu być........a nic....
Podczas "normalnego" działania osiągał prędkości 30- 150 kb/s. Z początku myślałem że transfer się skończył, ale opłaciłem więc powinien znowu być........a nic....
- cosik_ktosik

- Posty: 21417
- Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
bardzo wolny internet :(
Nie Masz czasami problemów z zasięgiem i jakością sygnału?
-
michał1234

- Posty: 38
- Rejestracja: 11 cze 2011, 09:09
bardzo wolny internet :(
nowłaśnie..
zasięg jest na maxa
a sygnał jest taki:
, podczas gdy internet dobrze działał to sygnał miał podobne wartości
-- 14 wrz 2011, 15:51 --
wiecie co może być nietak ?
zasięg jest na maxa
, podczas gdy internet dobrze działał to sygnał miał podobne wartości-- 14 wrz 2011, 15:51 --
wiecie co może być nietak ?
- XMan

- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
bardzo wolny internet :(
Jeszcze nie zaszkodzi :
1. Przeczyść komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów i sterowników.
kliknij aby powiększyć :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
2. Start -> Panel sterowania -> Opcje internetowe -> Połączenia -> Ustawienia sieci LAN...
zaznacz Automatycznie wykryj ustawienia - OK - OK.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
3. Panel sterowania -> Połączenia sieciowe -> kliknij na połączenie sieciowe -> PPM /prawym przyciskiem myszki/ Właściwości -> znajdź Protokół internetowy (TCP/IP) -> kliknij Właściwości -> sprawdź czy masz wpisane odpowiednie dane.
Użyj następujących adresów serwerów DNS :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
OK - OK.
Sprawdź na innych DNS-ach :
Open
208.67.222.222
208.67.220.220
-------------------
lub TP.SA.
194.204.159.1
194.204.152.34
-------------------
lub Google
8.8.8.8
8.8.4.4
-------------------
Sprawdź czy w Menedżerze urządzeń nie ma żółtych wykrzykników lub znaków zapytania...
Przeskanuj komputer programem Malwarebytes Anti-Malware.
Pełne skanowanie.
Obsługa programu Malwarebytes' Anti-Malware.
Jeżeli wykaże wirusy to wrzuć z niego logi.
Dodatkowo :
bezpieczenstwo/nowy-regulamin-dzialu-bezpiecze-stwo-t1887.html
Nic nie pomoże to pozostaje interwencja u dostawcy internetu.
1. Przeczyść komputer programem CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów i sterowników.
kliknij aby powiększyć :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
2. Start -> Panel sterowania -> Opcje internetowe -> Połączenia -> Ustawienia sieci LAN...
zaznacz Automatycznie wykryj ustawienia - OK - OK.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
3. Panel sterowania -> Połączenia sieciowe -> kliknij na połączenie sieciowe -> PPM /prawym przyciskiem myszki/ Właściwości -> znajdź Protokół internetowy (TCP/IP) -> kliknij Właściwości -> sprawdź czy masz wpisane odpowiednie dane.
Użyj następujących adresów serwerów DNS :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
OK - OK.
Sprawdź na innych DNS-ach :
Open
208.67.222.222
208.67.220.220
-------------------
lub TP.SA.
194.204.159.1
194.204.152.34
-------------------
lub Google
8.8.8.8
8.8.4.4
-------------------
Sprawdź czy w Menedżerze urządzeń nie ma żółtych wykrzykników lub znaków zapytania...
Przeskanuj komputer programem Malwarebytes Anti-Malware.
Pełne skanowanie.
Obsługa programu Malwarebytes' Anti-Malware.
Jeżeli wykaże wirusy to wrzuć z niego logi.
Dodatkowo :
bezpieczenstwo/nowy-regulamin-dzialu-bezpiecze-stwo-t1887.html
Nic nie pomoże to pozostaje interwencja u dostawcy internetu.
-
michał1234

- Posty: 38
- Rejestracja: 11 cze 2011, 09:09
bardzo wolny internet :(
zmiana DNS jak by minimalnie zwiększyła szybkość wczytywania stron :p
ale chyba jednak pozostaje tylko interwencja u dostawcy...
ale chyba jednak pozostaje tylko interwencja u dostawcy...
- cosik_ktosik

- Posty: 21417
- Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
bardzo wolny internet :(
internet dobrze działał to sygnał miał podobne wartości
1 dB to inaczej różnica podwojenia. Ciekawe jak na dworze się by sprawowało albo bliżej okna.
-
michał1234

- Posty: 38
- Rejestracja: 11 cze 2011, 09:09
bardzo wolny internet :(
różnica podwojenia ? tzn. że jeden dB podwaja siłę sygnału ?
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości

