BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 23 wrz 2009, 20:56
BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]
Witam jestem nowy i mam problem posiadam Windows Vista kupiłem dziś nowy laptop i zainstalowałem BlueConnecta z ery wpisałem hasłu i gdy biorę połącz po chwili wyskakuje mi błąd "Połączenie nie powiodło się [0x84000002] " wie ktoś może jak to zrobić żeby go nie było?(Płyty żadnej nie było)
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2009, 21:02 przez me@djohnsc, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: zmieniłem tytuł
Powód: zmieniłem tytuł
- rokko
- Posty: 4082
- Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
- Lokalizacja: Myszków
- Kontaktowanie:
BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]
Jakiego modemu używasz?
Czy do połączenia użyłeś aplikacji dostarczonej przez Erę, czyli Blueconnect Manager?
Czy do połączenia użyłeś aplikacji dostarczonej przez Erę, czyli Blueconnect Manager?
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!
Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!
Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 23 wrz 2009, 20:56
BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]
Juz Ci mowie
BlueConnect Globe Trotter chyba to 
-- Dzisiaj, 21:48 --
A modem nie wiem xD


-- Dzisiaj, 21:48 --
A modem nie wiem xD
- rokko
- Posty: 4082
- Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
- Lokalizacja: Myszków
- Kontaktowanie:
BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]
No ok, używasz ich softu do połączenia? BC Manager jak wyżej, czy w tym przypadku Globetrotter Connect?
Wszystko na to wygląda, że łączysz się przez aplikację kliencką, jeżeli tak to spróbuj użyć aplikacji Top_netinfo i przez nią zestawić połączenie z siecią.
Wszystko na to wygląda, że łączysz się przez aplikację kliencką, jeżeli tak to spróbuj użyć aplikacji Top_netinfo i przez nią zestawić połączenie z siecią.
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!
Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!
Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 23 wrz 2009, 20:56
BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]
Nie wiem jak dokońca jakaś instrukcja
heh
-- Dzisiaj, 21:58 --
napisz na moje gg ******** będzie łatwiej
Pomagajmy sobie na forum, ponieważ inne osoby mogą z tego skorzystać w przyszłości o ile uda się rozwiązać problem.

-- Dzisiaj, 21:58 --
napisz na moje gg ******** będzie łatwiej

Pomagajmy sobie na forum, ponieważ inne osoby mogą z tego skorzystać w przyszłości o ile uda się rozwiązać problem.
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2009, 22:11 przez rokko, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: usunieto numer gg
Powód: usunieto numer gg
- rokko
- Posty: 4082
- Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
- Lokalizacja: Myszków
- Kontaktowanie:
BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]
Zobacz na stronie z programem.
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!
Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!
Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 23 wrz 2009, 20:56
BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]
Teraz nie wyskoczył błąd ale nie mogę sie połączyć z żadną stroną ;/
- rokko
- Posty: 4082
- Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
- Lokalizacja: Myszków
- Kontaktowanie:
BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]
Modem jest wykrywany w ogóle przez system? Po podłączeniu jest prawidłowo identyfikowany? Nie ma wykrzykników lub pytajników w menedżer urządzeń? (Start -> Uruchom -> devmgmt.msc i zaznacz pokazywanie ukrytych urządzeń w menu Widok).
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!
Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!
Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 23 wrz 2009, 20:56
BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]
Działa ale strasznie muli wiecie może o co chodzi?ściąga po 6-8 kb/s
-- Dzisiaj, 17:39 --
A teraz pisze brak połączenia
-- Dzisiaj, 17:39 --
A teraz pisze brak połączenia
- rokko
- Posty: 4082
- Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
- Lokalizacja: Myszków
- Kontaktowanie:
BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]
A teraz pisze brak połączenia
Widocznie Masz bardzo słaby sygnał.
Trzeba by sprawdzić na jakim poziomie się on kształtuje. Coś więcej o mierzeniu siły sygnału sieci GSM znajdziesz tutaj => viewtopic.php?f=18&t=3552
W Top_netinfo po podłączeniu modemu, wybraniu odpowiedniego portu COM i zaznaczeniu opcji komunikacji AT w menu Ustawienia w oknie głównym będziesz widział siłę sygnału (lewy dolny róg aplikacji).
Można też ręcznie odpytać modem w hyperterminalu jaka jest aktualna siła sygnału sieci GSM.
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!
Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!
Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 23 wrz 2009, 20:56
BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]
Wytłumacz mi bardziej
o co biega
nie wiem o co chodzi wczoraj połączyło dzisiajnie...


- rokko
- Posty: 4082
- Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
- Lokalizacja: Myszków
- Kontaktowanie:
BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]
Jest wiele przyczyn tego rozłączania np:
1) Słaby sygnał sieci GSM
2) Przeładowanie BTS-a (za dużo osób podłączonych jednocześnie)
3) Z winy operatora np. konserwacja nadajnika
Siła sygnału też uwarunkowana jest warunkami atmosferycznymi oraz zakłóceniami. Potencjalne rozwiązanie: zaopatrzenie się w zewnętrzną antenę GSM.
-----------------------------------------------
Jak odczytać sygnał sieci GSM?
1) Podłącz modem
2) Uruchom program Top_netinfo
3) W programie Ustawienia => Komunikacja AT i PIN
4) W polu Port do komunikacji z modemem przy pomocy poleceń AT: wybierz z listy odpowiedni port COM.
Jak uzyskać informacje o porcie COM? Który port wykorzystuje modem? Jak zmienić port COM?
> Przejdź do Start => Uruchom => devmgmt.msc
> Rozwiń gałąź modemy, powinny być tam wpisy lub wpis z nazwą modemu
> PPM na wpisie => Właściwości
> Przejdź na zakładkę Zaawansowane i wybierz przycisk zaawansowanej konfiguracji portów.
> Na samym dole w polu COM Port Number ( Numer portu COM) odczytasz bieżący numer portu, z którego korzysta Twój modem.
5) Następnie zaznacz opcję Komunikacja AT (widoczny poziom sygnału, moc, BTS, dane sieci
6) Zamknij okno Ustawienia.
7) W oknie głównym aplikacji, w lewym dolnym rogu będzie informacja o mocy sygnału oraz dane na temat BTS, z którym aktualnie jesteś połączony (lokalizacja nadajnika).
8) Odczytaj siłę sygnału i podaj na forum.
Rozszerzona wersja instrukcji tutaj => Pomiar siły sygnału sieci GSM
1) Słaby sygnał sieci GSM
2) Przeładowanie BTS-a (za dużo osób podłączonych jednocześnie)
3) Z winy operatora np. konserwacja nadajnika
Siła sygnału też uwarunkowana jest warunkami atmosferycznymi oraz zakłóceniami. Potencjalne rozwiązanie: zaopatrzenie się w zewnętrzną antenę GSM.
-----------------------------------------------
Jak odczytać sygnał sieci GSM?
1) Podłącz modem
2) Uruchom program Top_netinfo
3) W programie Ustawienia => Komunikacja AT i PIN
4) W polu Port do komunikacji z modemem przy pomocy poleceń AT: wybierz z listy odpowiedni port COM.
Jak uzyskać informacje o porcie COM? Który port wykorzystuje modem? Jak zmienić port COM?
> Przejdź do Start => Uruchom => devmgmt.msc
> Rozwiń gałąź modemy, powinny być tam wpisy lub wpis z nazwą modemu
> PPM na wpisie => Właściwości
> Przejdź na zakładkę Zaawansowane i wybierz przycisk zaawansowanej konfiguracji portów.
> Na samym dole w polu COM Port Number ( Numer portu COM) odczytasz bieżący numer portu, z którego korzysta Twój modem.
5) Następnie zaznacz opcję Komunikacja AT (widoczny poziom sygnału, moc, BTS, dane sieci
6) Zamknij okno Ustawienia.
7) W oknie głównym aplikacji, w lewym dolnym rogu będzie informacja o mocy sygnału oraz dane na temat BTS, z którym aktualnie jesteś połączony (lokalizacja nadajnika).
8) Odczytaj siłę sygnału i podaj na forum.
Rozszerzona wersja instrukcji tutaj => Pomiar siły sygnału sieci GSM
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!
Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!
Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 23 wrz 2009, 20:56
BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]
Pisze brak sygnału
- rokko
- Posty: 4082
- Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
- Lokalizacja: Myszków
- Kontaktowanie:
BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]
Czyli jednym słowem kiszka. Bez anteny zewnętrznej chyba się nie obejdzie.
Sprawdź gdzie jest najbliższy BTS Ery w Twojej okolicy. Wykaz nadajników znajdziesz na stronie => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Możesz pobrać bazę danych nadajników GSM w postaci pliku i przeglądać to offline. Więcej informacji tutaj => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Sprawdź gdzie jest najbliższy BTS Ery w Twojej okolicy. Wykaz nadajników znajdziesz na stronie => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Możesz pobrać bazę danych nadajników GSM w postaci pliku i przeglądać to offline. Więcej informacji tutaj => Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!
Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!
Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 23 wrz 2009, 20:56
BlueConnect - Połączenie nie powiodło się [0x84000002]
Znalazło mi
Kryterium szukania: Bartoszyce, sieć: Era; Znaleziono: 2 | [1]
Era Bartoszyce, Warminsko-mazurskie
ul. Bema 38 - Elewator Elewarr
Era Bartoszyce, Warminsko-mazurskie
ul. Grota Roweckiego 1 - Starostwo Powiatowe
Kryterium szukania: Bartoszyce, sieć: Era Znaleziono: 2
Teraz tak Elewarr jest z 3 km odemnie
a Starostwo z 300 m ;]
Kryterium szukania: Bartoszyce, sieć: Era; Znaleziono: 2 | [1]
Era Bartoszyce, Warminsko-mazurskie
ul. Bema 38 - Elewator Elewarr
Era Bartoszyce, Warminsko-mazurskie
ul. Grota Roweckiego 1 - Starostwo Powiatowe
Kryterium szukania: Bartoszyce, sieć: Era Znaleziono: 2
Teraz tak Elewarr jest z 3 km odemnie

-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości