Witam,
ogólnie o mojej sieci:
1 x komputer z Windows 7
1 x komputer z Windows XP
1 x komputer z Windows Vista
1 x router ADSL TP-LINK TD-W8950ND
- DHCP – automatyczne (na ustawieniach statycznych problem również występuje)
2 x smartfon
Mam problem z domową siecią komputerową, a mianowicie pojawia się komunikat „Brak dostępu do Internetu”.
Problem ten występuje WYŁĄCZNIE gdy w sieci działa komputer z Vistą.
Po podłączeniu się komputera z Windowsem Vista Internet działa na każdym z komputerów, a po krótkim czasie (5-15 min) pojawiania się komunikat z „Ograniczonym dostępem” i nikt już nie ma Internetu.
Po restarcie routera wszystko wraca do normy, ale po pewnym czasie znowu to samo.
Proszę o pomoc.
Brak dostępu do Internetu – konflikt z Vistą
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 05 cze 2012, 19:15
- cosik_ktosik
- Posty: 21416
- Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Brak dostępu do Internetu – konflikt z Vistą
Witam, zobacz czy posiadasz aktualny firmware do tego routera Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość