Dialog - problemy z kartą sieciową

Wszystko co jest związane z sieciami komputerowymi
Donna

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 31 sie 2013, 16:29

Dialog - problemy z kartą sieciową

Post31 sie 2013, 16:40

Witam
Moim dostawcą internetu jest Dialog. Dwa tygodnie temu wymienili stary modem na nowy: Asmax AR901. Podłączyliśmy go w oparciu o dołączoną instrukcję obsługi, wszystkie cztery diody świecą zielonym światłem ciągłym. Kolejnym etapem była konfiguracja polączenia internetowego. Również zrobiłam to w oparciu o instrukcję. Jednak ciągle pojawiał się błąd 651: odebrano błąd od urządzenia sieciowego.
Po cieżkich próbach zadzwoniłam do biura pomocy technicznej, kazali przejść do menadżera urządzeń i rozwinąć zakładkę "karty sieciowe". W opcjach było widoczne tylko połaczenie Intel.. Żadnej informacji o karcie sieciowej. Pan z obsługi powiedział, że nie ma karty sieciowej i że mam nie zawracać głupotami głowy.

Powiedzcie co mam robić? Czy konieczny jest zakup nowej karty sieciowej?
Na starym modemie wszystko sprawnie chodziło, nie było problemów z kartą sieciową. Co jest przyczyną obecnej sytuacji?
Internetu nie ma już drugi tydzień, a rachunek zapłacić trzeba...

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Dialog - problemy z kartą sieciową

Post31 sie 2013, 17:02

Pokaż jeśli możesz screena z menedzera urządzeń z rozwiniętym drzewkiem karty sieciowe.

Donna

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 31 sie 2013, 16:29

Dialog - problemy z kartą sieciową

Post01 wrz 2013, 16:46

Mam problem z wrzuceniem tutaj screena, dlatego podaję link do zdjęcia.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Komputer miał kartę sieciową na pewno ponieważ stary modem współgrał z nim bardzo dobrze, podłączylismy nowy i niestety od dwóch tygodni jest problem.
Dzisiaj spróbowałam podłączyć aktualny modem do laptopa, karty sieciowe były widoczne a mimo to ciągle wyskakiwał błąd 651 o odebranym błędzie od modemu. Operatorzy z dialogu twierdzą, że modem jest sprawny i że wina leży po stronie komputera.

Kompletnie nie znam się na informatyce ani na sprzęcie dlatego proszę Was o porady.

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Dialog - problemy z kartą sieciową

Post01 wrz 2013, 17:18

Donna pisze:Operatorzy z dialogu twierdzą, że modem jest sprawny i że wina leży po stronie komputera.

Skoro podłączyłaś to wszystko do lapka i na nim jest to samo to jakim cudem oni twierdzą ze to wina komputera.. Płacisz rachunki i oni mają obowiązek przyjść i to odpowiednio skonfigurowac. Zadzwoń i powiedz co i jak , jeśli oni powiedzą ze to wina kompa to powiedz ze sprawdzałaś na innym i jest to samo.

Donna

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 31 sie 2013, 16:29

Dialog - problemy z kartą sieciową

Post01 wrz 2013, 17:34

Dokładnie to im powiedziałam. Pan stwierdził, że wyśle zgłoszenie do techników i mamy czekać na ich odpowiedź. Ostatnim razem gdy oddzwonili powiedzieli, że mamy skonsultować problem z informatykiem ponieważ u nich jest wszystko ok.
"To jest sprzęt komputerowy, usterki się zdarzają, ale to nie wchodzi w zakres naszych obowiązków" - tyle słyszę za każdym razem gdy opisuję problem.

Może faktycznie konieczna jest wizyta osoby, która się na tym zna i będzie w stanie się z tym uporać. A jak myślisz potrzebna jest nowa karta sieciowa?

Awatar użytkownika
djkamil09061991

Globalny Moderator
Posty: 8250
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:54
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Dialog - problemy z kartą sieciową

Post01 wrz 2013, 17:56

Bez sensu byłoby wymieniać karte sieciową skoro na laptopie jest to samo, najprawdopodobniej wina leży w tym modemie skoro na starym było ok. Wiele przypadków było i to nawet w dialogu że wymieniany był modem po pare razy bo a to zły był a to firmware było nieodpowiednie.



  • Reklama

Wróć do „Sieci komputerowe”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość