
Jak to się stało? Ciągle miałem powiadomienie, że „kabel sieciowy jest odłączony”. Zważywszy na fakt, że już raz taki problem miałem, postanowiłem samemu się z nim uporać. Problem polegał na poluzowanym kabelku.
Mam , wróć! Miałem specyficzne połączenie z Internetem. Mianowicie posiadam laptopa, a jak wiadomo przy laptopie jest port RJ-45. Mój dostawca internetowy wpadł na pomysł (kilka lat temu), żeby kupić antenę z wbudowanym switchem , w moim przypadku Routerem TechnicLan 54M WAE-54G v2 (1.0.0.c). Zdjęcia jak to dziwactwo wygląda zamieszczam poniżej

Jak już napisałem nie posiadam dostępu do Internetu. A nie mam tego z prostej przyczyny: nie potrafię precyzyjnie skonfigurować tego gó*na, routera znaczy się.
Dostawca internetowy na umowie nie zawarł kompletnego adresu IP (brakuje ostatniej liczby), ID oraz hasła, ale to nic, załatwiłem sobie IP od kolegi :>
Ale żeby było trudniej na mojej umowie przekreślone są wszystkie dane dotyczące konfiguracji i napisane jest „przez DHCP”.
Wiem co ten protokół oznacza, jednak nie potrafię dokończyć konfiguracji routera.
Być może ktoś z Was użytkował już ten „sprzęt” i potrafi mi pomóc?
Jeszcze na koniec jedno banalne pytanie, ale kolega wprowadził mnie w zakłopotanie, więc muszę je zadać… Mój dostawca Internetu posiada kilka nadajników w mojej wsi. Czy ma znaczenie do którego się podepnę? Chodzi mi o adresy IP i hasła. Wg mnie, to nie ma znaczenia, ale kolega powiedział, że ma.
Czemu nie skontaktuje się z moim dostawca internetowym? Dzwoniłem, ale jest on za granicą i wróci za jakieś 3 tygodnie

Bardzo proszę o pomoc.
Mój mail to: karrollinio@gmail.com
Linki:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników