Mam problem z routerem DSL TL-WR340G. Studiuję w Zabrzu i tutejszy operator Jota-Net (jotanet.eu) dostarcza mi internet. Jako, że korzystam z laptopa net z kabla jest nieporęczny, więc kupiłem router i chciałem normalnie ustawić sobie dostęp WiFi. Niestety, gdy korzystam z routera praktycznie nie ma uploadu. Nawet dokumentu w gmailu się nie da załączyć

Poniżej zamieszczam screenshoty z ustawień routera.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Tutaj wyniki testów prędkości:
bezpośrednio z kabla (ze ściany):
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
z kabla (przez router):
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
przez WiFI:
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Próbowałem 'ustawić' router w tryb switcha, wyłączając DHCP, UPNP, podłączając kabel od ISP do żółtego (LANowego) wejścia, ale jedyne co mi się udało uzyskać to komunikat w przeglądarce, że brak takiego adresu MAC w bazie dostawcy (na zewnątrz wychodzi MAC routera). Klonowanie MACa działa jedynie na porcie WAN.
Jeśli macie jakieś podejrzenia lub rady to byłbym wielce wdzięczny.