Od około 4 tygodni mam poważne problemy z połączeniem.Najpierw łączyło za 10-20 razem,od 3 dni wogóle nie łączy.Wygląda to tak podpinam modem biorę połącz łączy,następnie wybieram dowolny serwer z listy i się łączy niby łączy ale prędkość tragiczna! 5 minut na ładowanie google.Przed tym wszystko szybko sprawnie śmigało.Reinstalacja programu nie pomogła,sterowniki internetowe wg menadżera urządzeń "najnowsze" pomocy z supportu VPN też nie dostałem,dedykowane serwery nie działają zmiana DNS też nie

nic poprostu.Naprawdę próbowano wszystkiego a może nie/.?

Dziś dostałem "finalnego maila"
Hi,
Thanks for contacting us. It seems that there may be an issue with your T-Mobile internet connection due to which you are facing this issue, you are requested to switch over to any other network for testing purpose, then connect VPN and check. Also share the results with us.
Please feel free to contact us if you need any further assistance.
Regards,
PureVPN Technical Support
Mój internet to T-mobile,modem HUAWEI Mobile Connect 3G,a VPN którego używam to PureVPN
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkownikówA i system operacyjny Windows 10 64-bit.
Jakieś sugestie?
