
Modemy Huwanei.
Problem:
Modem Huwanei + PLAY ABONAMENT 29,99 UNLIMITED 4G !
Opis problemu:
Internet jest niestabilny, buja się od 0 kbps do 420 kBps (jakieś 4 Mbit/s)
Czasami stanie na 0 kbps przez 10-30 sekund, a raz na dzień i się rozłączy program PLAY ONNLINE

UWAGA!
Zgłoszenie zostało wysłane do Play, kilka telefonów od konsultantek żeby przybliżyć problem, potem EXPERT zadzwonił żeby stwierdzić:
- wakacje to okres przeciążeń
- masz Pan do 100 Mbit ale w 4G LTE a Pan masz 3G modem to max 7,2 Mbit, a 4,2 Mbit to racjonalna wartość.
Odpowiedź do experta:
Panie konsultant mówił do 100 Mbit/s na LTE a powiedział że na moim Huwanei do 70 Mbit/s, a teraz jak już aneks do umowy podpisałem to Pan twierdzisz, że do 7,2 Mbit a 4,2 to taki standart ?
Expert: Tak, 7,2 to na nieprzeciążonym łączu.
Do experta: Brak stabilności łącza też Pan wyjaśni?
Expert: Wakacje, okres obciążeń.
Do experta: Proszę przyjąć zgłoszenie że internet dalej się zawiesza, nie działa jak powinien, transfer spada do 0.
Expert: Proszę bardzo.
Uwaga! expert jeszcze nie wie, że 2 miesiące temu kiedy to zaczęły się te problemy, że zakupiłem PLAY NA KARTĘ

Oczywiście od PLAY

- nie zawiesza się
- ciągnie do 7,2 Mbit/s
- nie przerywa połączenia i jest stabilny
Na tym samym modemie!
Tylko karte sim wymieniam i mam stabilne połączenie + x2 transfer.
Jutro zadzwoni ponownie Pan expert i się o tym dowie.
Pytanie:
Dlaczego tak się dzieje ?
(zbieram informacje na rozmowę z expertem) mam dość płacenia za 2 internety dlatego chcę szybko rozwiązać sprawę, a expert jak wynika z pierwszej rozmowy mi w tym nie pomaga, więc pomóc muszę jemu.