Witam,
Posiadam telewizor Philips TV LCD 40PFL8605HH. Telewizor ten komunikuje się bezprzewodowo z komputerem za pomocą urządzenia zwanym: „ bezprzewodowa karta sieciowa USB PTA01” (niestety zawartość z komputera jest wyświetlana z niewielkim, kilkusekundowym opóźnieniem). Teraz mam pytanie jak połączyć komputer z TV za pomocą kabla Ethernet ( od razu mówię że TV posiada takie wejście). Proszę o pomoc jak to zrobić bo jestem laikiem w te sprawy. Czy kabel ten muszę podpiąć od telewizora do karty sieciowej komputera ? Czy może od telewizora do routera ( mój router to TD-W8950ND)? Jak to zrobić, abym mógł zagrać w grę z pc na TV za pomocą tego kabla lub przejrzeć film z pc na TV. Wiem ,że dla niektórych z Was te pytania mogą się wydać troszkę śmieszne, ale proszę o zrozumienie. Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Połączenie PC z TV za pomocą kabla Ethernet.
-
- seba86mu
Połączenie PC z TV za pomocą kabla Ethernet.
Co chciałbyś konkretnie osiągnąć podłączając PC do telewizora ?
Film z komputera czy też inne multimedia (zdjęcia, muzyka) możesz skopiować na pamięć USB (pendrive) lub dysk twardy USB. Po podłączeniu do portu USB telewizora powinieneś mieć możliwość odtworzenia tych rzeczy.
Inną opcją jest podłączenie telewizora z kartą graficzną PC kablem HDMI (to zalezy czy Twoja karta graficzna w PC posiada wyjście HDMI). Wtedy wszystko co jest odtwarzane w komputerze wyświetlane będzie na telewizorze.
Podpinając telewizor kablem Ethernet do routera telewizor uzyska dostęp do Internetu, a nie do zawartości PC.
marlon24 pisze:lub przejrzeć film z pc na TV
Film z komputera czy też inne multimedia (zdjęcia, muzyka) możesz skopiować na pamięć USB (pendrive) lub dysk twardy USB. Po podłączeniu do portu USB telewizora powinieneś mieć możliwość odtworzenia tych rzeczy.