Witam
W niedzielny poranek wstałem i włączyłem komputer jak co dzień. Najpierw strasznie zamulał a potem nie było internetu. Wymieniłem kabel USB, rozdzielacza sygnały, mikrofilry oraz kabel telefoniczny i nic nie pomogło. Więc postanowiłem odinstalować Neostradę i ponownie zainstalować. Wyskakuje błąd, że nie może znaleźć IP.
Diody w liveboxie miga tylko ten 3 IP. 1 nie pamiętam co jest i 4 internet są stabilne.
Proszę o pomoc.
Problem z Neostradą
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 23 kwie 2013, 20:02
Problem z Neostradą
Ostatnio zmieniony 11 gru 2013, 11:43 przez XMan, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: korekta tytułu tematu oraz pisowni
Powód: korekta tytułu tematu oraz pisowni
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Problem z Neostradą
Sprawdzałeś przywracanie systemu z wcześniejszą datą kiedy było wszystko OK ?
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 23 kwie 2013, 20:02
Problem z Neostradą
Nie mogę tego zrobic ponieważ nie mam zapisanych przywróceń systemu.
- bajbus
- Posty: 632
- Rejestracja: 22 kwie 2012, 12:10
- Lokalizacja: Działdowo
Problem z Neostradą
Spróbuj tak reset komputera podczas uruchamiania klawisz f8 i wybierz ostatnia znana dobra konfiguracja i napisz czy pomogło
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 23 kwie 2013, 20:02
Problem z Neostradą
Niestety nie pomogło.
- bajbus
- Posty: 632
- Rejestracja: 22 kwie 2012, 12:10
- Lokalizacja: Działdowo
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 23 kwie 2013, 20:02
Problem z Neostradą
Właśnie próbowałem i chyba coś nie poszło tak ponieważ 4 dioda która mi się świeciła cały czas (internet) miga już..
I dalej IP nie wyszukuje.
I dalej IP nie wyszukuje.
- XMan
- Posty: 13385
- Rejestracja: 30 lis 2008, 00:40
Problem z Neostradą
A w umowie nie masz prawidłowych ustawień odnośnie internetu ?
Tam powinien być podany adres IP, prawidłowe ustawienie itd. itp.
Nie masz to skontaktuj się z dostawcą sieci a ich obowiązkiem jest podanie wszystkich w/w wymienionych.
Tam powinien być podany adres IP, prawidłowe ustawienie itd. itp.
Nie masz to skontaktuj się z dostawcą sieci a ich obowiązkiem jest podanie wszystkich w/w wymienionych.
- bajbus
- Posty: 632
- Rejestracja: 22 kwie 2012, 12:10
- Lokalizacja: Działdowo
Problem z Neostradą
Jak wpisać IP i DNS.Wejdź w panel sterowania -> połączenia sieciowe PPM (prawym przyciskiem myszy) na ikonę liveboxa -> właściwości klikasz 2 razy na TCP/IP pokaże się pole do wpisania IP i DNS
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 23 kwie 2013, 20:02
Problem z Neostradą
bajbus pisze:Jak wpisać IP i DNS.Wejdź w panel sterowania -> połączenia sieciowe PPM (prawym przyciskiem myszy) na ikonę liveboxa -> właściwości klikasz 2 razy na TCP/IP pokaże się pole do wpisania IP i DNS
Ja wiem jak to zrobić i to zrobiłem lecz to nic nie pomogło.
Byli dziś "fachowcy" z TP i stwierdzili, że livebox jest zepsuty, a wymieniony został miesiąc temu

Jutro możliwe, że wymienie liveboxa na lepszy i zobaczymy. Dziękuje za pomoc.
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości