Mam radiówkę od lokalnego dostawcy ale właśnie zależy od tego jaki to jest dostawca ?
Na początek:
przeczyść komputer programem
CCleaner.
U góry po lewej "Cleaner" na dole Analiza - Uruchom Cleaner
później "Rejestr" Skanuj by znaleźć problemy - Napraw zaznaczone problemy.
CCleanera używaj po częstym surfowaniu po internecie oraz po każdej deinstalacji programów i sterowników.
kliknij aby powiększyć :Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkownikówSprawdź inne DNS-y :
Open
208.67.222.222
208.67.220.220
-------------------
lub TP.SA.
194.204.159.1
194.204.152.34
-------------------
lub Google
8.8.8.8
8.8.4.4
-------------------
Sprawdź:
kliknij na ikonkę "Połączenie" w tray`u dwa razy --> Właściwości
--> zaznacz Protokół internetowy(TCP/IP) -->Właściwości --> wpisz odpowiednie dane - OK - OK.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkownikówTo samo możesz zrobić z Start --> Panel sterowania --> Połączenia sieciowe...
Jeszcze:
Start --> Panel sterowania --> Opcje internetowe --> zakładka Połączenia --> Ustawienia sieci LAN
--> zaznacz Automatycznie wykryj ustawienia - OK - Zastosuj - OK.
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkownikówPodałem z Windows XP - na Windows 7 może być inaczej lub podobnie...
W razie dalszych problemów:
przeskanuj komputer programem
Malwarebytes Anti-MalwarePełne skanowanie.
Obsługa programu Malwarebytes' Anti-Malware(nie instaluj wersji PRO tylko Freeware)
Po skanowaniu wrzuć z niego logi,
oraz logi zgodnie z tym regulaminem :
bezpieczenstwo/nowy-regulamin-dzialu-bezpiecze-stwo-t1887.htmlObsługa programu OTLPowinny wyskoczyć dwa logi - OTL.txt i Extras.txt - proszę je dać na Forum.
Logi wrzucasz na zewnętrzny serwer :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkownikówW razie problemów :
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkownikówa na forum podajesz tylko link do nich.
Pozostanie się tylko jeden problem - router TL-WR340G.
W Menedżerze urządzeń nie ma żadnych żółtych wykrzykników lub znaków zapytania ?