Problem ze strona

Wszystko co jest związane z sieciami komputerowymi
anek

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 05 lut 2009, 18:01

Problem ze strona

Post05 lut 2009, 18:21

Witam, od dłuższego czasu korzystam ze strony, z która nigdy nie miałam problemu z jej otwarciem, to jest: naszekino.tv/filmy. Administrator tej strony w ciągu roku zmieniał tam wiele rzeczy np: adres a ostatnio jakieś dns-y i od tamtej pory strona nie chce mi sie otworzyć, ciągle się tylko ładuje i ładuje i nic się poza tym nie dzieje. Odpowiedział mi, ze niektórzy użytkownicy bedą mieli problemy z działaniem tej strony i trzeba czekać aż zacznie działać, ale ja już czekam ponad miesiąc, więc coś jest ewidentnie nie tak! Resetowalam router, modem, korzystalam z różnych przeglądarek, z różnych komputerów w moim domu i nawet u szwagierki ale strona nie działa :( , a mieszkam w okolicach Chicago. Nawet wyłączałam firewall-a i antywira, robiłam komendę w cmd ipconfig/flushdns ale nic nie pomogło. Ostatnio skorzystalam z narzędzia eToolz i oto co mi sie wyświetliło po wpisaniu w pole hostname: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
hostname: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
IP-Adresse:
Land: ZZ (Reserved)
domainname: naszekino.tv
top-Level: TV
Land (EN): Tuvalu
Land (DE): Tuvalu
server: tvwhois.verisign-grs.com

Sa jeszcze inne ifnormacje, ale napisalam tylko poczatek i nie pokazuje IP adresu, o co chodzi, ze strona mi nie dziala i nawet nie moge dojsc do IP strony :( Pomozcie.
Ostatnio zmieniony 05 lut 2009, 18:36 przez rokko, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: dodano znaczki pl

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Posty: 4076
Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

Problem ze strona

Post05 lut 2009, 18:25

Jeżeli nie pokazuje adresu IP, to najwyraźniej jest błąd w translacji adresu IP na nazwę domenową, a to już wina serwera DNS.

Spróbuj zmienić adres serwera DNS np. na OpenDNS -> Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!

Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW

anek

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 05 lut 2009, 18:01

Re: Problem ze strona

Post05 lut 2009, 19:47

Dziekuje za pomoc, ale nawet zmiana dns mi nie pomogla :)

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Posty: 4076
Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

Problem ze strona

Post05 lut 2009, 19:52

Czyli mam rozumieć, iż nawet przez proxy stronka nie wchodzi?

Lista serwerów proxy -> http://hotfix.pl/articles.php?article_id=86

Co do IP stronki, jest to -> 119.110.101.100

W tym narzędziu eToolz użyj tracert'a do analizy trasy pakietu.
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!

Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW

anek

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 05 lut 2009, 18:01

Re: Problem ze strona

Post06 lut 2009, 06:59

Przez serwery proxy ze stronek, ktore podales naszekino.tv otwiera mi sie, ale co do narzedzia eToolz na zakladce Trace to wlasciwie co daje analiza przesylu, jaka pokazuje?

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Posty: 4076
Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

Problem ze strona

Post06 lut 2009, 09:30

Na podstawie tego narzędzia możesz wstępnie ustalić, na którym etapie przesyłu pakietu dochodzi do nieprawidłowości (o ile w ogóle dochodzi). Wykonanie polecenia uwidoczni jaką drogę przebywa pakiet zmierzając do punktu docelowego oraz czasy odpowiedzi poszczególnych urządzeń (routerów).

Więcej info:

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!

Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW

anek

Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 05 lut 2009, 18:01

Problem ze strona

Post08 lut 2009, 01:25

Teraz to nawet strona naszekino nie otwiera sie przez strony proxy i w ogole nawet normalnie wpisujac strone w przegladarke wyskakuje komunikat, ze nie moze polaczyc sie z serwerem, chyba niezle moderator ma cos namieszane z ta strona, juz sie poddaje :(

Awatar użytkownika
cosik_ktosik

Administrator
Posty: 21285
Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Problem ze strona

Post08 lut 2009, 01:32

W tej chwili u mnie także ta strona nie chodzi, więc problem obecnie nie leży u Ciebie.
Hotfix
Pozdrawiam, cosik_ktosik :)

adams

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 02 kwie 2009, 19:41

Re: Problem ze strona

Post02 kwie 2009, 19:53

Witam,
mam podobny problem, otóż od 2 tygodni nie mogę się połączyć ze stroną Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwer normalnie działa pytałem kumpli i nie mają problemu z połączeniem także sam sprawdzałem przez proxy i działa. Próbowałem wszystkiego co znalazłem na google i nic włącznie z http://www.hotfix.pl/articles.php?article_id=109
Z tego co udało mi się zorientować to problem chyba jest po stronie operatora, bo z innego kompa z tej samej sieci także nie można się połączyć. Więc prośba o jakieś rozwiązania w tej sprawie co mam zrobić :/

Awatar użytkownika
cosik_ktosik

Administrator
Posty: 21285
Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Problem ze strona

Post02 kwie 2009, 22:30

adams, Spróbuj z tymi DNSami: viewtopic.php?f=24&p=10635#p10630
Hotfix
Pozdrawiam, cosik_ktosik :)

adams

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 02 kwie 2009, 19:41

Re: Problem ze strona

Post03 kwie 2009, 13:15

cosik_ktosik pisze:adams, Spróbuj z tymi DNSami: http://forum.hotfix.pl/viewtopic.php?f= ... 635#p10630

cosik_ktosik niestety dalej to samo :(

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Posty: 4076
Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

Problem ze strona

Post03 kwie 2009, 14:00

Sprawdź w pliku hosts znajdującym się w %SYSTEMROOT%\system32\drivers\etc czy wspomniana strona nie jest przypisana do localhost 127.0.0.1.

Do edycji pliku hosts możesz użyć => HostsXpert

Dodatkowo sprawdź, czy w zasadach IPsec nie widnieje restrykcja dot. adresu IP stronki, którą próbujesz otworzyć.

Start -> Uruchom -> secpol.msc

Przejdź do IP Security Policies i zbadaj tę sprawę. Domyślnie powinny być tam tylko trzy wpisy, jeżeli jest ich więcej, sprawdź je bliżej.
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!

Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW

adams

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 02 kwie 2009, 19:41

Re: Problem ze strona

Post03 kwie 2009, 16:17

rokko pisze:Sprawdź w pliku hosts znajdującym się w %SYSTEMROOT%\system32\drivers\etc czy wspomniana strona nie jest przypisana do localhost 127.0.0.1.

Do edycji pliku hosts możesz użyć => HostsXpert

Dodatkowo sprawdź, czy w zasadach IPsec nie widnieje restrykcja dot. adresu IP stronki, którą próbujesz otworzyć.

Start -> Uruchom -> secpol.msc

Przejdź do IP Security Policies i zbadaj tę sprawę. Domyślnie powinny być tam tylko trzy wpisy, jeżeli jest ich więcej, sprawdź je bliżej.

Plik hosts:
# Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp.
#
# To jest przykładowy plik HOSTS używany przez Microsoft TCP/IP
# w systemie Windows.
# Ten plik zawiera mapowania adresów IP na nazwy komputerów
# Każdy wpis powinien być w osobnej linii.
# W pierwszej kolumnie powinny być umieszczone adresy IP, a następnie
# odpowiadające im nazwy komputerów. Adres i nazwa powinny być oddzielone
# co najmniej jedną spacją
#
# Dodatkowo, komentarze (takie jak te) można wstawiać w poszczególnych
# liniach lub po nazwie komputera, oznaczając je symbolem '#'.
#
# Na przykład:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # serwer źródłowy
# 38.25.63.10 x.acme.com # komputer kliencki x

127.0.0.1 localhost


Jak widać wszystko w porządku.

Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników

Wydaje się, że wszystko jest ok?

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Posty: 4076
Rejestracja: 23 lis 2008, 22:14
Lokalizacja: Myszków
Kontaktowanie:

Problem ze strona

Post03 kwie 2009, 16:59

Niby wszytko wskazuje, że jest OK jednakże na pasku widzę, że używasz PeerGuardian'a, pewnie już sprawdzałeś czy przy wyłączonej ochronie jest podobnie? Status odpowiednio: PeerGuardian is Disabled oraz HTTP is Allowed.

EDIT:

Sprawdziłem u siebie, jednak PG nie blokuje niczego więc pozostaje opcja, ta o której już wspomniałeś, czyli...
to problem chyba jest po stronie operatora, bo z innego kompa z tej samej sieci także nie można się połączyć
Poradniki informatyczne »» Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników
Na stronie znajdziesz porady komputerowe a także informacje dotyczące technik promowania serwisów WWW, ciekawe narzędzia dla marketingowców. Zapraszam!

Promocja sklepów, Optymalizacja stron, Pozycjonowanie w Google »» kontakt<małpa>techformator.pl
W sprawach IT nie pomagam na PW

adams

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 02 kwie 2009, 19:41

Re: Problem ze strona

Post04 kwie 2009, 09:58

rokko pisze:Niby wszytko wskazuje, że jest OK jednakże na pasku widzę, że używasz PeerGuardian'a, pewnie już sprawdzałeś czy przy wyłączonej ochronie jest podobnie? Status odpowiednio: PeerGuardian is Disabled oraz HTTP is Allowed.

EDIT:

Sprawdziłem u siebie, jednak PG nie blokuje niczego więc pozostaje opcja, ta o której już wspomniałeś, czyli...
to problem chyba jest po stronie operatora, bo z innego kompa z tej samej sieci także nie można się połączyć

Tak używam PG ale to wcześniej sprawdzałem i nie blokuje. Czyli sytuacja nie jest za ciekawa, to wygląda jakby zablokowali dostęp do tej strony? przecież nie będę dzwonił do centrali żeby się zapytać dlaczego nie mogę się połączyć z trackerem :D



  • Reklama

Wróć do „Sieci komputerowe”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość