Witam wszystkich użytkowników VoIP.
Ostatnio zainstalowałem na laptopie i kompie program do rozmów VoIP FreeVoipDeal. Ale mam pewien problem z połączeniem. Otóż po 1-2 minutach następuje rozłączenie (wylogowanie) programu. W opcjach ustawień jest informacja, że moje połączenie z Internetem ogranicza port NAT (coś w tym sensie). Laptop łączy się po WiFi z routerem Linksys WRP400 podpiętym pod router Linksys WRT54GL, zaś komputer kablem połączony jest bezpośrednio pod WRT54GL. Na laptopie i kompie zainstalowany jest Win7 oraz Kaspersky. Na routerze Linksys WRT54GL wgrany został Tomato 1.28. IP publiczne.
Googlowałem w sieci, ale nie znalazłem konkretnych wskazówek. Może ktoś obeznany potrafi "łopatologicznie" wytłumaczyć mi co może być nie tak.
Napomnę, że telefon VoIP Gigaset A580IP działa bez zarzutu.
Rozłączenie (wylogowanie) programu Voip-owego.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 06 lut 2012, 10:22
- cosik_ktosik
- Posty: 21416
- Rejestracja: 13 lis 2008, 01:17
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Rozłączenie (wylogowanie) programu Voip-owego.
Ciekawe ale wygląda na to, że ta aplikacja ma taką wadę/przypadłość, a oni proszą o pomoc gdy ona zajdzie. Zobacz tutaj
Kod: Zaznacz cały
https://www.freevoipdeal.com/customerservice/article/84
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość