TP LINK WR340G

Wszystko co jest związane z sieciami komputerowymi
dawidryba

Użytkownik
Posty: 49
Rejestracja: 24 lut 2012, 16:59

TP LINK WR340G

Post15 sie 2012, 18:04

Witam
Mam problem z routerem. Mianowicie co kilka minut rozłącza mi internet na jakieś 15-30 sek. Próbowałem instalować nowe firmware ale nic to nie dało. Macie może jakiś pomysł ?

Awatar użytkownika
leon1956

Ekspert
Posty: 775
Rejestracja: 08 gru 2009, 13:47
Lokalizacja: Stamtąd

TP LINK WR340G

Post15 sie 2012, 21:24

Sam używam ten router i nie mam z nim żadnych problemów . W jaki sposób jest podłączony router - dostawca internetu ? . Czy dobrze wykonałeś ustawienia routera ? . W jaki sposób korzystasz z routera - WiFi , kabel ? .
Złośliwość jest podstawą wszelkiej znajomości i przyjaźni z osobnikami rodzaju ludzkiego . Dowodzi inteligencji i zainteresowania drugą osobą .

dawidryba

Użytkownik
Posty: 49
Rejestracja: 24 lut 2012, 16:59

TP LINK WR340G

Post16 sie 2012, 14:15

Router używam już z 1,5 roku. Problem nastąpił jakiś miesiąc temu. Internet mam z kablówki.
Połączenie jest zrywane na całej linii tzn. jak jest używany laptop Pc komórka to od razu wszędzie jest brak połączenia.

Awatar użytkownika
seba86mu

VIP+
Posty: 9744
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
Lokalizacja: Sosnowiec

TP LINK WR340G

Post16 sie 2012, 15:29

Podłącz bezpośrednio przewód z modemu do komputera z pominięciem routera.
Jeżeli problem będzie występował nadal, to wina leży prawdopodobnie po stronie dostawcy Internetu lub modemu, a jeżeli problem ustąpi wina leży po stronie routera.

dawidryba

Użytkownik
Posty: 49
Rejestracja: 24 lut 2012, 16:59

TP LINK WR340G

Post21 sie 2012, 11:41

No w końcu miałem czas aby sprawdzić jak działa na połączeniu bezpośrednio do PC'ta.
Problem ustąpił. W takim razie wina leży po stronie routera. Czy można temu jakoś zaradzić ?



  • Reklama

Wróć do „Sieci komputerowe”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość