Witam
Mam problem z routerem. Mianowicie co kilka minut rozłącza mi internet na jakieś 15-30 sek. Próbowałem instalować nowe firmware ale nic to nie dało. Macie może jakiś pomysł ?
TP LINK WR340G
- leon1956
- Posty: 775
- Rejestracja: 08 gru 2009, 13:47
- Lokalizacja: Stamtąd
TP LINK WR340G
Sam używam ten router i nie mam z nim żadnych problemów . W jaki sposób jest podłączony router - dostawca internetu ? . Czy dobrze wykonałeś ustawienia routera ? . W jaki sposób korzystasz z routera - WiFi , kabel ? .
Złośliwość jest podstawą wszelkiej znajomości i przyjaźni z osobnikami rodzaju ludzkiego . Dowodzi inteligencji i zainteresowania drugą osobą .
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 24 lut 2012, 16:59
TP LINK WR340G
Router używam już z 1,5 roku. Problem nastąpił jakiś miesiąc temu. Internet mam z kablówki.
Połączenie jest zrywane na całej linii tzn. jak jest używany laptop Pc komórka to od razu wszędzie jest brak połączenia.
Połączenie jest zrywane na całej linii tzn. jak jest używany laptop Pc komórka to od razu wszędzie jest brak połączenia.
- seba86mu
- Posty: 9744
- Rejestracja: 13 lis 2008, 18:07
- Lokalizacja: Sosnowiec
TP LINK WR340G
Podłącz bezpośrednio przewód z modemu do komputera z pominięciem routera.
Jeżeli problem będzie występował nadal, to wina leży prawdopodobnie po stronie dostawcy Internetu lub modemu, a jeżeli problem ustąpi wina leży po stronie routera.
Jeżeli problem będzie występował nadal, to wina leży prawdopodobnie po stronie dostawcy Internetu lub modemu, a jeżeli problem ustąpi wina leży po stronie routera.
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 24 lut 2012, 16:59
TP LINK WR340G
No w końcu miałem czas aby sprawdzić jak działa na połączeniu bezpośrednio do PC'ta.
Problem ustąpił. W takim razie wina leży po stronie routera. Czy można temu jakoś zaradzić ?
Problem ustąpił. W takim razie wina leży po stronie routera. Czy można temu jakoś zaradzić ?
-
- Reklama
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość