
Wydaje się, że mam jakiś problem z IP, mimo że powinno być uzyskiwane automatycznie.
Uruchomiłam narzędzie do rozwiązywania problemów, ale nic nie wskórało.
Załączam zrzut:

Takie natomiast są ustawienia owej sieci:

Swoją drogą mam nadzieję, że mój system, net, jednak używa DNS od Heimdal Pro... Jak to sprawdzić?
Proszę o pomoc... Może mój ruter jest już zbyt stary?

W każdej chwili może mnie rozłączyć i wówczas pomaga tylko wyłączenie i ponowne włączenie rutera.
Aha, mam system Windows 10 Pro.
-- 19 gru 2015, o 22:04 --
Poszukałam w necie i znalazłam pośrednie rozwiązanie:
Użytkownik quake na jednym forum doradził:
Ponów raz jeszcze co opisałem w poście #7 tyle ze z takimi danymi:
IP:192.168.0.101
Maska: 255.255.255.0
Brama: 192.168.0.1
Dns: 8.8.8.8
8.8.4.4 - lub takie jak podałem wyżej.
Zapisujemy ustawienia!
Wysłane z mojego GT-I8190 przy użyciu Tapatalka
Źródło:
Kod: Zaznacz cały
http://www.forum.tweaks.pl/Rozwiązano-Brama-domyślna-jest-niedostępna-Windows-81-t58308/
Jednak jak zmieniam IP na jakikolwiek, oraz inne ustawienia, to moja sieć pozostaje niezidentyfikowana.
Na razie ograniczyłam się do tego, że w ustawieniach rutera zastosowałam DNS od Google.
Główny DNS jest od Heimdal Pro, a alternatywny to: 8.8.8.8
Ciekawe czy to coś da...

-- 20 gru 2015, o 17:03 --
Jednak czasem rozłącza mi neta, ale o wiele rzadziej niż wcześniej, więc to jest do zniesienia.
Wiem, że nie mogę zmienić ustawień IP, bo wówczas moja sieć będzie widnieć jako niezidentyfikowana.
A może po prostu ruter musi czasem kaprysić? Ma już swoje lata...

-- 20 gru 2015, o 22:40 --
Załączam zrzut z Ipconfig:

Edit 2:
Okazało się, że zrobiłam zasadniczy błąd, nie restartując rutera po zmianie DNS i przywrócił poprzednie... Teraz znów zmieniłam na te od Google...
-- 21 gru 2015, o 01:27 --
Edit 3:
Znów mnie rozłączało, więc zastosowałam takie ustawienia:
Kod: Zaznacz cały
IP: 192.168.1.100
Maska: 255.255.255.0
Brama: 192.168.1.1
Do tego DNS od Google... Walka trwa...
