Założenia Hasła Na Sieć WiFi

Wszystko co jest związane z sieciami komputerowymi
8WILKU8

Użytkownik

Post24 wrz 2011, 13:06

Witam! od jakiegoś roku posiadam router Asus rt-g32 i od pewnego czasu zaobserwowałem że ktoś "podbiera" mi internet. Czy ktoś mógł by mi wytłumaczyć krok po kroku jak założyć hasło na sieć bezprzewodową? Ponieważ w tych sprawach jestem kompletnie zielony. Szukałem w google jak to zrobić ale na nic tak dokładnego nie trafiam. Czasem piszą coś o zabezpieczeniach WPA albo coś takiego ale nic nie rozumiem. Z góry dziękuję.

konto_usuniete

Post25 wrz 2011, 20:53

Tutaj masz na temat pierwszej konfiguracji: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, a także tutaj opisane co znaczy każda zakładka: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Myślę, że sobie poradzisz. :)

EDIT: Między innymi spójrz na to Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, gdzie ustawiasz hasło.

8WILKU8

Użytkownik

Post26 wrz 2011, 18:42

Ok Wielkie Dzięki :)

-- 26 wrz 2011, 18:42 --

K@myk pisze:Tutaj masz na temat pierwszej konfiguracji: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, a także tutaj opisane co znaczy każda zakładka: Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Myślę, że sobie poradzisz. :)

EDIT: Między innymi spójrz na to Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, gdzie ustawiasz hasło.

Mógłbyś przejrzeć te screen "shot'y" i mi sprecyzować co i gdzie mam kliknąć aby zabezpieczyć tę sieć ? Chciałem sam spróbować ale boję się że zrobie coś nie tak.

konto_usuniete

Post27 wrz 2011, 13:19