Dzięki za szybką odpowiedź.
Z tego co przeczytałem
Dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników wygląda na to, że to "są problemy", ale czy to od razu bad? Ponieważ z opisu wynika, że bad jest oznaczony
x UNCDysku nie próbowałem zerować, ponieważ mam na nim dużo ważnych danych i muszę wykombinować, jak je zgrać.
I co do tej wymiany. Sklep, w którym kupowałem dysk i inne części mojego komputera, zbankrutował, jednakże ich serwis został przeniesiony do innego sklepu komputerowego (Inwazja-pc).
Tak więc powinienem zanieść ten dysk do Inwazji-pc z dowodami zakupu (niestety nie otrzymałem żadnego opakowania od dysku...)? Nie wiem, czy w związku z tym przyjmą go. Czy może wysłać go do Seagate'a?
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 08:41 przez
greh, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Usunięto zarezerwowany kolor - nie stosuj czerwonego!