Drukarka Laserowa Lexmark - Problem Techniczny

Wszystkie sprawy związane z samym sprzętem komputerowym
Nadis

Użytkownik

Post07 sie 2012, 09:38

Witam,

mam problem z Lexmark E450dn. Nie wiem czy zajmujecie się problemami z drukarkami. Drukarka po uruchomieniu wyświetla komunikat "Wyjmij papier ze standardowego odbiornika". Oczywiście żadnego papieru tam nie ma. Była bardzo zakurzona. Dokładnie ją wyczyściłam - miałam nadzieję że może po tym już uruchomi się bez problemu, ale za każdym razem po włączeniu cała jej praca kończy się na wyświetleniu tego komunikatu. Nie znam się i nie za bardzo wiem co mogę więcej zrobić, ale jestem gotowa dalej próbować. Nie chcę manipulować bez czyjejś porady. Kiedyś pomogliście mi z bardzo uciążliwym problemem i z programu który mi wtedy poleciliście często korzystam do dziś i jestem z niego bardzo zadowolona bo bardzo jest przydatny. Może i tym razem dacie mi jakąś dobrą pomocną radę i uda mi się tą drukarkę w końcu uruchomić. Proszę o pomoc.

Pozdrawiam,
Nadis

Awatar użytkownika
cosik_ktosik

Administrator
Kontaktowanie:

Post08 sie 2012, 09:00

Hotfix
Pozdrawiam, cosik_ktosik :)

Nadis

Użytkownik

Post24 sie 2012, 15:32

Witam,

..przepraszam, ale dopiero teraz widzę że dostałam odpowiedź - musiałam nie zaznaczyć powiadamiania o odpowiedziach.
Tak, już przypadkiem znalazłam dokładnie to zdjęcie z opisem. Nie mam najstarszego modelu, więc powinnam mieć tylko jeden, ale... ale właśnie go nie mam i w stanie jakim ją kupiłam już go nie było. Na forum "elektrody" doradzili mi jak sobie z tym chwilowo, ale bardzo skutecznie poradzić. Mam nadzieję że kiedyś uda mi się dokupić tą flagę. Drukarkę kupiłam używaną, ale i tak jestem bardzo z niej zadowolona, więc dopóki nie będzie wiek jest zbytnio dokuczał innymi poważniejszymi awariami na pewno będę z niej korzystać.