Komp nie widzi monitora.

Wszystkie sprawy związane z samym sprzętem komputerowym
Awatar użytkownika
stukot

VIP+

Komp nie widzi monitora.

Post04 kwie 2010, 01:48

Komp nie widzi monitora, mimo że on jest do niego podłączony. Kilka razy odłączałam i podłączałam monitor, wydaje się, że kabel nie uległ uszkodzeniu. Kabel DVI. System XP home edition. Przyznam się bez bicia, że kilka razy, jak komp się zawiesił, to gwałtownie go wyłączałam, nie tylko używając włącznika. :oops: Czy to mogło spowodować, że komp nie widzi monitora? Czy padł bios? (Nie znam się na tym. :mrgreen: ). Uruchamiam kompa, pojawia się napis: analog/ digital, a potem wyskakuje komunikat, żeby sprawdzić kabel. Wydaje mi się, że kabel nie uległ uszkodzeniu, ostrożnie się z nim obchodziłam i żadne blaszki nie są połamane. Co mam zrobić, by komp znów widział monitor? Co padło? Czy od razu po świętach mam kupić nowy kabel DVI, czy jest inna przyczyna tej awarii? :mrgreen:

Pojawia się napis: No Connection. Check Signal Cable. Analog. (Powinno być: Digital. Chyba. :mrgreen: )
Pozdrawiam, Joanna

Format to nie rozwiązanie, tylko kapitulacja.

Awatar użytkownika
cosik_ktosik

Administrator
Kontaktowanie:

Komp nie widzi monitora.

Post04 kwie 2010, 13:13

Czy bios przy starcie daje jakiś sygnał, a najlepiej tylko jeden pojedynczy, krótki pisk?
Hotfix
Pozdrawiam, cosik_ktosik :)

Awatar użytkownika
stukot

VIP+

Komp nie widzi monitora.

Post04 kwie 2010, 14:26

Cosik_ktosik, nic nie piszczy. Komp uruchamia się ciszej niż na ogół. :( Pojawia się tylko tamto okienko z napisem, że nie ma połączenia i trzeba sprawdzić kabel. Komp, który się popsuł, ma około trzech lat. Może kabelki się popsuły? (Teraz używam sześcioletniego kompa, ma o wiele gorszy monitor od nowszego- taki krowiasty. )
Pozdrawiam, Joanna

Awatar użytkownika
rokko

Administrator
Kontaktowanie:

Komp nie widzi monitora.

Post04 kwie 2010, 14:36

Kabel DVI. System XP home edition

Podaj model karty graficznej i model monitora.