Laptop do 1300-1400 zł - prośba o rady

Wszystkie sprawy związane z samym sprzętem komputerowym
Awatar użytkownika
Crux

Użytkownik
Kontaktowanie:

Post11 mar 2014, 11:06

Witam,

Nie znam się kompletnie na tych klimatach, bardzo proszę o poradę ekspertów jaki laptop do 1400 zł najlepiej wybrać?

1. Laptop ma służyć głównie do nauki (dzieci), pracy no i ogólnie codziennego użytku (Internet, komunikacja WiFi z innymi urządzeniami, jakiś film od czasu do czasu). Kombajnu do gier nie szukam choć miło by było jakby chociaż te kilkuletnie produkcje potrafił bez problemu obsłużyć. Priorytetem jest jednak solidność, niezawodność działania, jakość wykonania zarówno zewnętrznych elementów jak i jakość wewnętrznych podzespołów. Żeby to był po prostu sprzęt dobry, który posłuży jak najdłużej a nie, że trzeba będzie z nim latać co chwilę do serwisu.

2. Dysk twardy nie musi być zbyt pojemny (jeśli ma to znaczący wpływ na cenę) - myślę, że taki 320GB by wystarczył.
3. Czytnik linii papilarnych i tego typu wodotryski niepotrzebne
4. Antywirus w komplecie - niepotrzebny (darmowych w sieci jest wystarczająco dużo, więc taki wabik na mnie nie działa)
5. System operacyjny w komplecie - tutaj sam nie wiem, prosiłbym o waszą radę. Opłaca się? Powiem tak, jeśli dałoby się dorwać fajny sprzęt z systemem operacyjnym w komplecie (najlepiej z Windows7) to super, czekam na propozycje. Jeśli natomiast w porównywalnej cenie będzie dużo lepszy sprzęt, ale bez systemu to bardziej będę się skłaniał ku tej opcji (bez systemu)

Bardzo proszę o rady ludzi znających się dobrze na rzeczy i z góry za każdą pomoc bardzo dziękuję!

Awatar użytkownika
seba86mu

VIP+

Post11 mar 2014, 14:37

Identyczny sprzed dwóch dni temat => sprzet-komputerowy/laptop-do-1400zl-t28979.html

Awatar użytkownika
Crux

Użytkownik
Kontaktowanie:

Post11 mar 2014, 15:04

Widziałem wcześniej. Cena się zgadza, ale czy identyczny?
"kolega poszukuje jak najmocniejszego lapka w tej cenie razem z systemem"

vs.