Cześć,
Mam pytanie do użytkowników tabletów. Chciałbym kupić tablet, który głównie służyłby mi do przeglądania internetu, słuchania muzyki, oglądania filmów, czytania książek z pdf. Zastanawiam się nad Plug impact 7'. Od razu mówię, że jestem laikiem w tych sprawach i nie znam się. Nie mam jakichś wielkich wymagań. A chodzi mi głownie o Pluga, bo mam okazje kupić go za nieduże pieniądze. Proszę o radę czy warto lub jakie inne polecacie.
Tablet Plug Impact czy warto?
- seba86mu
Tablet Plug Impact
hycc pisze:Chciałbym kupić tablet, który głównie służyłby mi do przeglądania internetu, słuchania muzyki, oglądania filmów, czytania książek z pdf.
Takie funkcje oferuje każdy, nawet najtańszy tablet za 300 zł.
Pytanie czy z Internetu będziesz korzystał poprzez Wi-Fi czy z sieci komórkowej ?
W tym drugim wypadku potrzebny Ci tablet z modułem 3G.
Plug Impact 7" wydany został w wersji z 3G i bez 3G, ta druga wersja jest o około 300 zł. tańsza.
hycc pisze:A chodzi mi głownie o Pluga bo mam okazje kupić go za nieduże pieniądze.
Za jaką kwotę możesz go mieć ? Nowy czy używany ?
- Lena
Tablet Plug Impact
Sprzęcik jest fajny, lepszy od tabletów z marketów ponieważ ma 8GB pamięci, 1 GB pamięci RAM dzięki czemu nie przycina się oraz ekran o rozdzielczości 1026x600 a nie jak marketowe 800x600.
Karta WiFi jest trochę słaba i czasem zrywa połączenia. Obudowa jest wykonane solidnie. Akumulator wytrzymuje na 5-7 godzin pracy (sama to sprawdzałam).
Opisywaliśmy go w recenzji: http://www.hotfix.pl/recenzja-tabletu-p ... 3g-r68.htm
Karta WiFi jest trochę słaba i czasem zrywa połączenia. Obudowa jest wykonane solidnie. Akumulator wytrzymuje na 5-7 godzin pracy (sama to sprawdzałam).
Opisywaliśmy go w recenzji: http://www.hotfix.pl/recenzja-tabletu-p ... 3g-r68.htm
- cosik_ktosik
- Kontaktowanie:
Tablet Plug Impact
I tak się spodobał Lence, że dokonała jego zakupu 
A swoją drogą na morele.net można go teraz w promocji kupić za 460 złotych, więc na prawdę warto.